[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 265


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Anti-Valentin 2008.
Ideje:: 02-13-2008 @ 11:44 am

Nem szabad elfelejtenem – be kell mennem a gyógyszertárba még ma valamikor, és beszereznem holnapra legalább egy doboz Anti-Valentint. Eddig még minden évben sikerült megúsznom a fertőzést, és nagyon igyekszem, hogy idén se kapjam el ezt az amerikából behurcolt, elsősorban a médián, illetve a kereskedelmen keresztül támadó randa betegséget.

Még így is, hogy megteszem a kellő előkészületeket, sajnos, már napokkal korábban ráz a hideg és viszketek. Na, nem mindig szerencsére, csak ha meghallom azt, hogy „Valentin Nap”, vagy „Happy Valentine’s Day”, meg persze, akkor is, ha piros mackókkal, kutyákkal, macskákat és egyéb, egyébként az év többi napján normális reakciókat kiváltó állatokkal bombázzák a retinámat - főként a tévén, illetve a kirakatokon keresztül. Ha piros szívet látok bíborba-bársonyba-gyönyöskoszorúba csomagolva, attól meg egyenesen fölmegy a pumpám, úgyhogy az Anti-Valentin mellé még vérnyomáscsökkentőt is vehetek. Tiszta ráfizetés ez a nap nekem!

Nem is tudom, lehet, hogy holnap ki se kéne merészkednem az utcára. Otthon kéne maradni, fogni valami kellemes szépirodalmat, kikapcsolni a tévét – vagy be se –, az internet elé is csak védőszemüvegben szabadna leülni és azt is csak módjával, aztán valahogy kibírnám ezt a holnapi napot… Bár tapasztalatom szerint ugye van lappangási idő is – olyan 1-2 hét, aztán 14-e a csúcspont, de sajnos, hétvégéig szerintem még bele-belefuthatok piros lufi-szívekbe, mézeskalácsokba és egyéb fertőző gócokba.

A szemüvegről jut eszembe, a kisfiamnak napszemüveget kell vennem, most, télvíz idején, mivel a farsangon denszingelni fognak, és ahhoz elengedhetetlen a baseball-sapka, meg a dögös napszemüveg! Ráadásul Modern Talking-ra fognak ropni – ó, egek ura, ne hagyj el! Most honnan a bánatból vegyek neki napszemüveget péntekig?!

Á, sok ez már nekem! Valentin Nap, meg Farsang, aztán a nyúl is tojik ránk hamarosan – össze kéne már szednem magam, hiszen még csak most kezdődött az év!


Utoljára változtatva 02-13-2008 @ 11:44 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-13-2008 @ 11:57 am)

Comment: Bizony Neti, kapargasd össze magad romjaidból. :-) Ami a valentint illeti, inkább nem írom ide a véleményem. Csak kihúzzák a pénzt az ember zsebéből - már aki hagyja kihúzni. De annak meg úgy is kell! Napszemcsi, hát szerintem van a teszkó gazdaságos változat, vagy ilyen műanyagcikkesnél szoktam látni. Esetleg valamelyik fürdőben biztos árulnak. Ha télen kell fürdőruci, ott mindig van, és nem is röhögnek körbe.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:00 pm)

Comment: :))) Látom, habzsolod az élvezeteket!:) De azért kérdezd meg gyócccerészedet a 300 Ft-os kérdésnél, hogy a telefonon fel lehet-e hívni a közönséget elmulasztott segítségnyujtásra.


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:10 pm)

Comment: Helyből utálom, ami cukorszirup, rózsaszín, édibédi, pláne szív alakú és macika- kutyika- egérke- patkányka- ufóka fogja. ILyenkor nagyon zúzhatnékom támad. Neti, pedig nem ússzuk meg.:( :))))))))))))))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:22 pm)

Comment: Lara, a teszkó-gazdaságos is jó lenne, csak félek, ilyenkor még ott sincs ... No mindegy. A Valentin meg... Örülök, hogy egyetértünk :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:23 pm)

Comment: Kapitány, te nemcsak a hajón tudsz rendet tartani, hanem a fejemben is :) Kösz :D


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:24 pm)

Comment: Andi, hát ez az... Akkor lehet, hogy mégse állok elő ezzel az ötlettel a főnökömnél, hogy otthon maradnék Valentin-nap alkalmából :)))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:27 pm)

Comment: Neti, ne add fel! Tessék körülnézni, nem sopánkodni. Ezeknél a játék-ajándék boltosoknál mindig van elfekvőbe valami efféle. Vagy kölcsönkérni valakitől a családban? Ha más nem lesz, fogsz egy normál szemüveget, ami nem dioptriás, azt aztán biztos be lehet szerezni, tudod a nagyobb élelmiszerboltokban tucatjával árulják a pénztárak környékén "olvasószemüveg" néven, és kicsit bebarnázzátok az üvegét üvegfestékkel... Több ötletem tényleg nincs. :-)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:28 pm)

Comment: Lara, oké, abbahagytam a sopánkodást, az ötleteket pedig köszönöm :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:36 pm)

Comment: Szerintem Valentin-nap alkalmából be kellene vezetni a törő-zúzú napokat. Undorodom. Már kb. két hete tele van a média minden hülye áruval, meg sem nézem, mert elhányom magam a látványtól. Magamban ezt a napot nyáladzó birkanapnak hívom. Nos, abból a tablettából én is kérek, mert itt a gyógyszrtárban már kígyóznak a sorok. )))))))))))))))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:48 pm)

Comment: :-)))) Hehe! Én nem úsztam meg. Nem fogod elhinni, de vettem egy doboz (2 db-ot tartalmazott) szív alakú pizzát. Banyek! Nem tudtam megállni. Olyan baromi jó áron volt, ráadásul még kúúúúl is. Meglátta az anyósom a fagyasztóban, aztán magyarázkodhattam, hogy nem lettük nyálasabbak, csak jutányos volt az ára. :-DDD


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:54 pm)

Comment: Gabi, félek, hogy én is így fogok járni :))) De ha bejutok, hozok Neked is :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 12:55 pm)

Comment: Angeli, ez tiszta gáz :) Szív alakú pizza - szegény olaszok beájulnak :))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-13-2008 @ 01:54 pm)

Comment: ha valaki nem tud egyébként kedveskedni..akkor minek a Valentin-tabletta...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 02:10 pm)

Comment: Kedves Sam, az anti-valentin tabletta éppen a műmájer műkedveskedés ellen van :)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-13-2008 @ 02:16 pm)

Comment: Nézd a jó oldalát, talán sikerül napszemüveget venni. Ez csak egy farsang. :))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 02:17 pm)

Comment: Látod, Ágnes, erre nem is gondoltam - lehet, hogy egy Valentin-giccs árudában kapok szivecskés gyermek-napszemüveget :DDD


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-13-2008 @ 02:48 pm)

Comment: Kezit csókolom! Meghoztam a rózsás füstölőt, a szerelmes szívek gyertyákat, a szív alakú lufikat, a Vörös Rózsák habfürdőt, a szívkulcstartót, a rózsaszirom-szappant és a szívecskés napszemüveget... Elnézést, magácska nem Bálint Valentina? Akkor téves... Nem tudja véletlenül merre találom? Délen, melegebb éghajlaton? Köszönöm, már megyek is...


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 03:05 pm)

Comment: :DDDD Imádom a humorodat, Bob :))


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 02-13-2008 @ 03:35 pm)

Comment: Kicsit sajnállak, hogy ennyire negatív vagy! Szerintem a Valentin szép ünnep - lenne, ha nem lennék szingli:(( Mert tudjátok meg, hogy nekem egyetlen vágyam, hogy legyen egy csodálatos pasim, aki Valentin nap alkalmából elhalmoz vörös rózsacsokrokkal, szíves mackókkal, és egyéb giccsparádéval!:)))


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 03:39 pm)

Comment: Lehet, hogy negatív vagyok, akkor ezt vállalom is. Szerintem viszont csak majmolás az egész. Nem kell ahhoz Valentin-nap, hogy kimutasd a szereteted vagy szerelmed, én több 10 éve élek a párommal, és elhiheted, volt jónéhány alkalom, hogy bizonyítsuk, amit egymás iránt érzünk. Valentin Nap nélkül is. Tartom magam ahhoz, hogy az egész a giccsről és a vásárlók pumpolásáról szól, nem a szerelemről és szeretetről. A karácsony a szeretet ünnepe. A szerelemé meg akár a maradék 364 nap, de az se baj, ha aznap is szerelmes az ember. Pasija meg nem a Valentin Naptól lesz valakinek. Képzeld, ha épp egy olyan pasiba szeretsz bele, akit a világból ki lehet üldözni a piros szivecskékkel - jól nézel majd ki akkor :)


Hozzászóló: Amira
(Ideje: 02-13-2008 @ 04:34 pm)

Comment: Mélyen egyetértek veled.:)


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 02-13-2008 @ 06:35 pm)

Comment: Osztom a véleményed. Nem a Valentin-nappal van a baj, hanem azzal, amit csináltak, ami lett belőle. A legjobb minden nap szeretni és szeretve lenni :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 06:45 pm)

Comment: Kedves Amira, örülök, ha így van, de az se lenne gond, ha másként gondolnád :)


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 06:46 pm)

Comment: Szerintem ez meg nem idevaló. Amerikában, ott, ahol még a tejszínhabra is tejszínhabot tesznek, valószínűleg tök normális dolog a Valentin-nap. De itt?!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-13-2008 @ 07:04 pm)

Comment: Tavaly írtam egy "Bóvlit" Valentinről. Továbbra is ez a véleményem róla.Szörnyű giccsparádé előtt állunk, és ha visszafelé nézek, mögöttünk is hasonló a kép. Sajna-igazad van, Druszám.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-13-2008 @ 07:28 pm)

Comment: Belőlem is kibukott már ez 2006-ban is, kicsit más formában, de úgy látom, a helyzet nem javul :) Köszönöm, hogy jöttél, druszám!


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 02-14-2008 @ 12:54 am)

Comment: Kedves Neti. Amint latom titeket belehet rantani mindenre, mert meg jobban flancoltok divatoztok mint itten Amerikaban. Azert ne is mergelodj csak fogadd el ahogy van, mert meg ezzel is reklamozod az ilyen napot. Udv Piba.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-14-2008 @ 06:52 am)

Comment: Igazad van, lehet, hogy itt már nagyobb méreteket ölt ez a hülyeség, mint ahonnan elindult :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds