[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 264


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A pokolba vezető út is.....
Ideje:: 02-14-2008 @ 02:56 pm

Barbi egy nagyon aranyos nő! Valahogy mégsem kapja azt ,amit megérdemelne. Sokszor boncolgatjuk ezt a témát,de sosem jutunk előbbre.Neki elvei vannak. (jó neki) Az már más kérdés ,hogy ezek az elvek nagyok kemény kötésűek, de hát ez van. Ha már elv ,akkor legyen kemény,mert azért elv.Nem igaz?

Mikor legutóbb könyvtárban jártam, megakadt a szemem egy könyv címén,ami előszőr kissé taszított,de aztán eszembe jutott Barbi.Hoppá! Ez pont Neki szól! Otthon boldogan mutattam neki ,hogy miket sikerült találni. Nyolc könyvet tettem ki elé .Mondtam , hogy ha valamelyikkel szimpatizálna,bátran vigye csak haza. Barbi két percet adott az összes könyvnek,majd könnyedén közölte: Egyik sem nekem való.
Mi az hogy egyik sem? Az egyik, az a szürke kötésű,azt egyenesen Neked írták ! Miért nem veszed észre? Ezt persze csak gondoltam. Itt még nem adtam fel.Egyenként kezembe vettem a könyveket és elmondtam ,melyiket miért vettem ki.Amikor pedig az "Ő " könyvéhez értem ,akkor csak annyit mondtam ,hogy a címe kiváncsivá tett. Kinyitottam valahol ,és olvasni kezdtem ,persze csak magamban.Néha hümmögtem, néha nahátoztam,végül lezártam az egészet egy "ki hitte volna?" megjegyzéssel. Átadtam Barbinak,s miután lapozott néhányat, letette. "Biztos jó, de nem érdekel!"

Este ,elővettem megint ezt az árván hagyott könyvet,és olvasni kezdtem .Csak mégis ,néhány mondatot, hiszem nekem nincsenek ilyen problémáim. Sajnáltam volna ,ha érintetlenül viszem vissza.A néhány mondatból néhány fejezet lett,és azt vettem észre, hogy lázasan keresgélek,és szinte hangosan motyogom:Ez nem lehet igaz!
Ez a könyv nekem szólt. Kíméletlenül nekem szólt.



Utoljára változtatva 02-14-2008 @ 02:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-14-2008 @ 04:08 pm)

Comment: De jó kis írás! :) Nekem is vannak elveim, el sem tudom képzelni, hogy milyen az, ha valakinek nincsenek. Akkor mi alapján határozza meg az "én"-képét? Nem feltétlenül régi, bejáratott/lejáratott elvek kellenek (persze azok közt is lehetnek részben/egészben jók), de valamilyen, akár saját magunk által mixelt elvekre azért szükségünk van. Szerintem. Egyébként mostanában mintha komorabb lennél, mint régebbi blogjaidban. Remélem, rosszul látom, de ha mégsem, akkor szebb napokat kívánok! :)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-14-2008 @ 08:05 pm)

Comment: Nagyon tetszettek a gondolataid. Elvekkel meg vagyok áldva én is rendesen, meg konoksággal is hozzá, de nem tudnék könyvet elutasítani azért, mert ellenkezik velem. Én mindent elolvasok. Azt is, ami nem az "enyém", mert máskülönben nem derül ki, hogy nem az enyém. Az ellenkező véleményekre szükség van, mert a sajátom csak így alakulhat ki teljesen.:)))))))))))) Puszi: Andi


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-14-2008 @ 08:36 pm)

Comment: Szerintem az embert mindig megtalálják azok a könyvek, amiket el kell olvasnia valamiért, és akkor, amikor olvasni kell! Nekem már lassan 4 éve állt egy könyv a polcomon! Eddig viszont nem hívogatott, aztán nemrég, néhány napja megszólított! Le sem tudom tenni :) Biztos oka volt ennek a "találkozásnak" is :) Puszi!!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 02-14-2008 @ 08:38 pm)

Comment: Ohh... és Niki voltam tisztes polgári nevemen :)


Hozzászóló: sabbathsong
(Ideje: 02-14-2008 @ 08:50 pm)

Comment: Elvek! De hát azokat nem lehet megenni. És sajnos nem mondhatod meg a másiknak azt hogy mi a jó neki, pedig te tudnád vagy látod, érzed....de ő nem és amig ő nem.....megette a fene. Azt hiszem elvek nélkül nem lennénk azok akik most vagyunk mégha fáj, mégha egy kicsit meg is halunk belül, mikor azon erőlködünk, hogy a másiknak elmagyarázuk hogy félünk rossz uton megy.......


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-15-2008 @ 11:18 am)

Comment: A franc egye az elveket. Nekem is vannak. Mi is a könyv?))))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 02-17-2008 @ 11:23 am)

Comment: Elvek! Korlátok! Szabályok! Nekem is vannak, de szeretem azt gondolni magamról, hogy lazán kezelem őket. Az életet élni és élvezni kell, tojni az elvekre, ha gátolnak....


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 02-17-2008 @ 05:15 pm)

Comment: Szia Szimbolum! Csakhogy látlak! Úgy eltűntél, mint harmat a fűről! Az iwiw-en sem látlak már jó ideje, hír sem jön felőled! De örülök, hogy "megvagy"! :) Azért írhatnál....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds