[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 271
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 271


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Búcsúzni csak nagyon szépen...
Ideje:: 02-21-2008 @ 05:06 pm

...szabad, és én most így is teszek. Tegnap világgá kiáltottam az interneten, válni akarok. Elengedem. Minden olyan gyorsan történt. Könnyben fürdő mosoly, néhány gyengéd simogatás, halkan elrebegett köszönöm. Többre már nincs időm, de nem is kell, azt hiszem. Véglegesen lezárul életem egykorvolt szakasza. Az elmúlt két évben igyekeztem kerülni még a lehetőségét is, hogy ránézzek. Tavaly nyáron láttam először meztelenül a végzetes hajnal óta. Akkor elsírtam magam. Korábban csak bólogattam, ha valaki szóbahozta kis kalandunkat, és megjegyezte, ugye tudom, hogy mindent neki köszönhetek. Értettém én, de mégsem éreztem át. Az első szembesülés, igen, mikor megláttam a hatalmas horpadást, a villanyoszlop nyomát, akkor fogtam fel, mekkora szerencsém is volt. Néhány centivel kerülte el a fejem. Alig több mint egy évig voltunk társak, és ő mégis megmentette az életem. Most elengedem. Délelőtt 10-kor indultak érte. Lassan megérkeznek. Több, mint háromszáz kilométer. Utazik, majd új életre kel. Szerettem.


Utoljára változtatva 06-12-2008 @ 04:06 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 02-21-2008 @ 05:21 pm)

Comment: Nem tudom a pontos szavakat, de átérzem és... Akármit kívánok, csak fel legyen!!! Zsófi


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:18 pm)

Comment: Ágiii, én meg már a legrosszabbtól tartottam! Te nő! A szívbaj kerülgetett egy percig! Áruljuk már el a Többieknek is, hogy egy kocsiról van szó!!! :-)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:48 pm)

Comment: Köszönöm, Zsófi! Igen. Fel! :))) Itt az ideje.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:50 pm)

Comment: húzod belém a cérnát...szombaton fülhúzás lesz Ági:))))))))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:54 pm)

Comment: Nekem volt egyszer egy mazdám, amelytől szinte képtelen voltam megválni. 10 évig hajtottam. Én is megsirattam...Együttérzek veled...:)))))


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:55 pm)

Comment: :)) Persze, Lara! Alapból a kocsiról, de azért van itt mögöttes olvasat is, és ez komoly. A baleset változást hozott. Úgy tartják, mindig jel, hogy rossz irányba tartasz, letértél a kijelölt utadról. Visszakanyarodtam én, de tartok tőle, kicsit elnavigálódtam az egyenestől... Szerencsére, rájöttem azóta, létezik egy rövidebb szakasz is. :)))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:58 pm)

Comment: Oké, azt is fogtam, a mögöttest. Csak először úgy szól, mintha egy pasiról... Érted? Fizikai síkon kocsi, ami nem biztos, hogy mindenkinek kiderül :-) a mögöttes meg mögöttes :-) és az IS kiderül.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-21-2008 @ 06:59 pm)

Comment: :)) Először magam kellett a tűbe fűznöm, Józsi! :)) Gondold csak el, két évig őrízgettem a roncsot. Valóban nehéz szakítás volt. :))


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-21-2008 @ 07:12 pm)

Comment: Anna! Megértesz. :)) És nekem Kicsikém volt az első saját autóm, csak az enyém. Erre mi történik? Még növendék korában visszaéltem bizalmával. Majdnem megöltem. De most! Most helyrehozzák, és talán majd a következő tulaj is fogja úgy szeretni, mint én. ;)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-21-2008 @ 07:14 pm)

Comment: Te, Lara! Azééé mert a kormány fölötti napellenzőn is volt tükör, én mindig is pasiként kezeltem a Kicsikémet! ;))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 02-21-2008 @ 07:37 pm)

Comment: Ágikám! Ilyen válás után néha integethetsz neki az utcán.Biztos vagyok benne, hogy egy külön, neked szóló motorhanggal üdvözöl, ha meglát.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-21-2008 @ 08:18 pm)

Comment: :) Úgy lesz, Erikám! Csak van egy kis probléma. Lassan kezdem azt hinni, karma nálam, hogy több száz (vagy több ezer) kilométerre kerülnek tőlem a szeretteim. Asszem lassan én leszek a Távolság asszonya. ;)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-22-2008 @ 07:58 am)

Comment: Megállj, te ....! Már fogalmaztam az együttérző sorokat, hogy mekkora erő van benned, ha így tudsz egy szerelemtől elszakadni, meg minden, amikor leesett a tantallus... Becs szóra, hogy volt értelme az inkvizíciónak!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-22-2008 @ 08:11 am)

Comment: Simogasd meg még egy kicsit, integess neki a kapuból és engedd útjára, tudom nagyon nehéz, mert a szívéhez nő az embernek, de muszáj...a másik ugyanúgy hozzád fog nőni...ez már Apukám általi tapasztalat. (a piros opelt mi is megsirattuk, de jó helyre került, sokszor találkozunk vele az utakon) pussz: gaby))))))))))


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 02-22-2008 @ 08:32 am)

Comment: 2003-ban volt egy balesetünk az akkori párommal....Tudtam, hogy arra figyelmeztet,hogy nem jó úton haladok.Ő mégis az ellenkezőjét mondta....ha túléltük, együtt kell maradnunk.És mégsem lett igaza...azzal együtt, hogy majdnem otthagytuk a fogunkat a totálkáros autóban.


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-22-2008 @ 09:03 am)

Comment: Mikor az előző kocsimat, a kis "zöldségemet" összetörték, és el kellett adni, megsírattam. A mostani már nem ugyanaz. Csak egy kocsi. Nagyon is megértelek. Puszillak!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 02-22-2008 @ 12:10 pm)

Comment: Tiszta szerencse, hogy olvasom a hsz-eket is. Jól beégtem volna így, hogy fogalmam sics miről van szó. Bravúrosan megírtad. De nem ér kifacsarni az ember szívét!!!!!!!!


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-22-2008 @ 12:33 pm)

Comment: DE piro, ennél tényleg csak pár dolog fájdalmasabb!:))))))))


Hozzászóló: stando
(Ideje: 02-22-2008 @ 12:57 pm)

Comment: Fiúk, lányok! Köszönöm az együttérzést. Most a rohanok stop-táblát játszani, mert a végén még lemaradok a királyi hintóról. Puszi mindenkinek!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-22-2008 @ 01:11 pm)

Comment: Ja, pl.: a máglya.


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 02-22-2008 @ 02:04 pm)

Comment: Elengedni. Tudni kell. Még ha roncs is az illető, és autó. Beszéltünk erről Veled nem egyszer. Mármint a balesetről. Örülök, hogy sikerült. És hogy így:)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 02-22-2008 @ 06:12 pm)

Comment: Először akkor olvastam, amikor még csak 1 hsz volt. Gondoltam, várok még, hátha ír valaki valami okosat. Hát, jól tettem. :))) Ha a királylány nem könyörül meg rajtunk, te meddig hagytál volna minket siránkozni??? :))) Na jó, persze így is borzasztó, hogy meg kell válnod az autódtól... :)


Hozzászóló: hori
(Ideje: 02-22-2008 @ 11:03 pm)

Comment: Minden szakítás nehéz, még az ilyen is. Átérzem. :-) Én is szeretem a dolgaimat/tárgyaimat.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds