[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 176
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 176


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egér-sztori
Ideje:: 02-25-2008 @ 09:30 am

Megyek reggel át a piac épületén, ahogy szoktam, vizslatom a zöldségeket, járatom a szemem a színes sokaságon.

Már majdnem kiérek a túlvégen, amikor az egyik rekesz mellett megtorpanok. Egy pici, szőrös állatka, egy kisegér szuszog a földön. Biztos nagyon meg lehet ijedve, fújtat, mint a sprintfutó a száz méter után. Persze belőlem előtör az állatbarát, leguggolok mellé, megsimogatom. Nem fut el. Vagy sokkot kapott, vagy megfázott és nem elég fürge, nem tudom.
Vigyorogva nézek a legközelebbi zöldséges nénire és a padlóra mutatok.
- Kisegér! - közlöm széles mosollyal.
- Egéééér? - látom az ismerős, undorodós grimaszt a néni arcán.
De már hallom másfelől a hangokat.
- Odanézz, egér!
- Nézd, hogy simogatja!

Az egérrel vagyok elfoglalva, nem tudom mit mond a néni a szemben lévő biztonsági őrnek, csak a választ hallom az úriembertől:
- Én ugyan hozzá nem nyúlok!
Elröhintem magam, hogy a hőbörgő, esetleg fegyveres pacákokat nyilván simán elintéző biztonsági muki tart egy alig pár centis, mindenkinél sokkal jobban megrettent állatkától.
A kofa végül egy zacskót nyom a kezembe.
- Tegye ebbe bele! - kéri.
Kisebb fogócska következik az egérrel, aki azért annyira mégsem hagyja könnyen megfogni magát, bújna a rekeszek közé. Én csak guggolok és a kezemmel próbálom a helyes irányba terelni, a zacskó szája felé. De ő sem hülye, fúrná be magát a műanyag rekesz rései közé, de pechjére elméri, nem, ő oda nem fér be, én pedig gyorsan bezacskózom szegényt.

Diadalittas mosollyal emelem fel a rémülten tekintgető kisállatot, gügyögök neki, hogy ne féljen, nem bántom, majd körbenézek.
- Odakinn el kell engedni! - jelentem ki fellebbezhetetlenül.
A biztonsági őr felajánlja, hogy majd ő kiviszi a kukákhoz.
Bizalmatlanul méregetem az urat amíg szorogatom a zacskót - benne a sajtpusztítóval - végül csak odanyújtom.
- De csak akkor adom, ha megígéred, hogy nem nyírod ki! - nézek rá esdeklőn.
- A kukáknál elengedem.
- De ne öld meg. Légyszi...
Látom, hogy még megmutogatják a foglyot egy férfiárusnak is, aztán elindulnak vele kifelé. Csak reménykedni tudok, hogy betartotta az őr, amit ígért. Majd hazafelé számonkérem rajta.  

Aztán fejcsóválva hagyom el a piacot. Mi a fenének kell félni egy egértől? Kis, szőrös emlősállatka, akár a kutya vagy a macska, csak kisebb valamivel. Miért vált ki utálatot? Egy rajzfilmben sem játszik negatív hőst. Elképzelem, hogy Mickey egér, a Tom és Jerry sőt a Macskafogók láttán is visítva rohannak ki az emberek a TV elől. Muris lenne. Nem nekünk kéne félni. Az egérnek. Számára toronyház nagyságú emlősök kergetik seprűvel, bottal és megpróbálják agyoncsapni. Merthogy összerág mindent. Aha. A kiskutyát sem csapják agyon, akárhányszor fogyasztja el a családfő papucsát. Ha rossz helyen van, szépen kitessékelik. Az egeret- agyoncsapják. 
Remélem, az én kis egérkém megúszta.  



Utoljára változtatva 02-25-2008 @ 09:30 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-25-2008 @ 10:10 am)

Comment: Elárulom neked a Nagy Titkot Dejó ügynök! Az egerek egy múltidimenzionális civilizáció tagjai, amiből a mi szerény három dimenziónkban csak ennyi látszik. Egy nagyon régi számítást modelleznek a Föld bolygóval, ezért kíváncsiak az eredményekre. Ott is vannak mindenhol! A fehéregerek a legtitkosabb laborokba is bejutottak és kísérleteznek az emberekkrel!!! Valahol tudat alatt mégis felfogjuk ezt és ezért üldözzük öket. Mindhiába! Nekünk annyi...


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 02-25-2008 @ 10:15 am)

Comment: És ez a MAcskafogók előtt vagy után volt? :D


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 02-25-2008 @ 10:22 am)

Comment: Ez a valóság! Tudom, hogy hihetetlennek tűnik, akárcsak az, hogy a tevék a legkiválóbb matematikusok az Univerzumban, de nem mondhatok mást. A Homo Sapiens az ötödik legértelmesebb faj a Földön. (Az egerekről és a tevékről már tudsz. Gondolom nem lep meg, hogy a delfinek és a macskák is okosabbak, mint mi. De az egy másik történet...)


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 02-25-2008 @ 10:43 am)

Comment: Nagyon jó kis egér:)))))én se bántanám...


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 02-25-2008 @ 02:56 pm)

Comment: Jaj Rien, én imádom a kicsi szőrös nagyszemű rágcsálókat! De miért nem Te vitted ki egérkét? Legalább megbízható képe volt annak az őrnek? Szurkoltam a cinikének! :-) Aranyos, vicces a blogod.


Hozzászóló: soman
(Ideje: 02-25-2008 @ 04:26 pm)

Comment: Rossz hírem van; az egeredet kinyírta a biztonsági őr! Ez tuti, láttam, ahogy lendül a lapát a piac végében...


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 02-25-2008 @ 08:39 pm)

Comment: Tévedsz, nincs is lapátjuk... :) Ezt Karesz mesélte? :D


Hozzászóló: blue
(Ideje: 02-26-2008 @ 08:23 am)

Comment: Remélem nem nyírták ki a kisegeret. Sajnálnám nagyon. )))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds