[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 159
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 159


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Család és kutya
Ideje:: 03-01-2008 @ 10:54 am

Kis családba születtem. Ez addig fel sem tűnt, amíg felnőttként meg nem tapasztaltam, hogy milyen népes családok is vannak. Biztos jó érzés lehet, ha összeül a nagy család (nálunk még a kis család sem tett ilyet) ünnepeken, vagy hétvégéken.

Már csak egy élő rokonom van, a húgom. Apámat 18 évesen vesztettem el, éppen azon a tavaszon, amikor érettségiztem. Sajnáltam, de nem ért olyan nagy veszteség, hiszen 3 éves lehettem, amikor elváltak a szüleim. Apámat évente kétszer láttam (volt olyan is, hogy még annyiszor se) karácsonykor és húsvétkor.

Anyám két éve halt meg, az ő halála nagyon megrendített, pedig sohasem szeretett, és 33 évesen jöttem rá, hogy soha nem is fog, ha kiveszem a szívem és elényújtom egy tálcán, akkor azt is visszautasítja. Ilyen volt. Ennek ellenére állandóan harcoltam a szeretetéért. Soha nem jöttem rá, és soha nem mondta el, hogy miért volt ilyen.

És most a húgom is itt fog hagyni. Félelmetesen sokat szenved, már több mint egy éve. Nem tudom, hogy ember hogy képes ennyi és ilyen fájdalmat elviselni. Mikor lesz már vége?! Vagy jön egy újabb fájdalmas műtét és megint húzódik egy kicsit a vég.



...



Nem régiben mesélte egy ismerősöm az alábbi történetet:

Néhány napja besétált egy öreg, fáradt, de ápolt kutya az udvarunkba, látszott rajta, hogy van gazdája, hiszen a nyakörv is ott volt a nyakában. Nem szóltam rá és ő besétált a nappalinkban, lefeküdt az egyik sarokba, majd elaludt. Mikor felébredt, ahogy besétált, ugyanúgy ki is sétált. Ez napokig így ment. Már nagyon kíváncsi lettem, hogy mi rejtőzik e mögött. A nyakörvére erősítettem egy levelet, melyben ez állt: A kutyájuk napok óta az én nappalimban alszik. Másnap szokás szerint megérkezett a kutya, a nyakörvére erősítve a válasszal: 10 gyerekünk van a kutyánk ezért nem tud otthon aludni. Holnap mehetek én is? :-)



Utoljára változtatva 03-01-2008 @ 10:54 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-01-2008 @ 11:37 am)

Comment: Millió fájdalom - mégis , mennyire szép az élet - Rájöttem már - majd nélkülünk is fog Tavaszodni...


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-01-2008 @ 04:19 pm)

Comment: Kedves Melissa, itt voltam, olvastalak, de blogod első részéhez bármit is írnék, úgysem tudnám átadni amit éreztem, míg olvastalak. A kutyás történet viszont a végén megmosolyogtatott. Nagyon vicces történet.


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-01-2008 @ 07:26 pm)

Comment: Szia. Olvastalak... Nehéz lenne bármit is írnom. Nem is teszem. Norbi


Hozzászóló: melissa
(Ideje: 03-02-2008 @ 09:07 pm)

Comment: Sziasztok! Köszönöm, hogy itt jártatok! Puszi mindenkinek. :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds