[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
A nuni
Ideje:: 03-07-2008 @ 09:46 pm

A nuni Így, utólag belegondolva; kúrva szar dolog… …és még is, minden nap megtörténik koratavasztól késő őszig: ülök - lehetőleg ugyanazon - a padon kicsit fáradtan, derék szögű karom új begyei fölött nyelvem körbe, körbe jár egy két gömbös fagyi fölött, és érzem a hűs-édes ízt, és várom hogy teljen az idő, de az idő csak azért is nehezen mozdul. A posta, bank, különböző üzletek közé szorult térben, a díszburkolaton nyüzsgő emberek közé lassulok, és nem idegesít már semmi. Tudom miért vagyok itt… meg próbálom… élvezni… a helyzetet. Bámulom mozgásában a teret, el-elidőzve szememmel néhány egyedén. Jön velem szemben a jövő. Csinos cipőbe bujtatott lábbal, szűk farmerbe szorított testtel, púpja felett egy arasszal kezdődő könnyű blúzban kajánul hívogató kebelnyi halommal. Fülén csacsogó készülékkel hinti szét gerjedő illat felhőjében huncutkás mosolyát. Tudja hogy szép, és vissza is él vele. Ahogy jött, úgy is libben tova, mint egy elérhetetlen álom. És biztos benne, a szoba sötétjében asszonyát ölelő merevségben néhányan gondolnak reá… Aztán jön a ma. Két cekkerbe rakott vacsorával, vállán blúza alatt elcsúszott szivacs; kövérkés test, ízléses csomagolásban, enyhe smink és várja otthon az éhes család és a férje a munka után. Balról könnyű, zamatos illat enyhe csámcsogással. Tőlem pár méterre eszik az éhség egy kitaposott emberbe bújva. Szegény József Attila! …szinte látom, ahogy keresztbe tett lábán, térde fölött összekulcsolt kézzel, körmére égett cigaretta füstben, sovány arcán bajusza fölött réveteg szemében írja az éhség és szegénység című versét a jelenről a jövőnek talán… De hová tűnt Ödön?! Testvérlányaiba bújva!? Makó… Szeged… Ibrány… Nyíregyháza… végállomás… Éhség… Szegénység… Félelem… Ágynyi gyönyör és munka mindezért… Rossz korban élni rossz helyen, mint Krisztus Jézusban… Le kéne részegedni lassan és gyönyörrel. Demizsonnyi borgőz mögött pálinkát ívva figyelni amint a nők kegyeimért hajba kapnak, miközben szájam szegletében csorog a jó magyaros zaft a cigányzenére. Aztán rátölteni újra és újra, csupán az élvezetért! Mit nekem a homokbuckák közé szorult nyárfás-akácos szélű városkezdemény! Szalad a csikó a homokfutó előtt; jó a kedv és jó a bor!.... Dolgozatot javít a gyertya fényébe nyomuló sötétségben a néptanító! - Hová bámul ez! A csöcs nem érdekli, mutassam a nunit?! Vagy homokos talán!? Figyeld a nadrágját, ha dudorodik… Ha vesz egy telefonkártyát, én valamelyik kapualjban lekapom róla a habot, közben lenyúlod. Na! Veszi az adást… - Szemem keresi a fülem által hallott hang hordozóját, és gondolataim testembe térnek, reám hajol az ismerős illatból egy mosolygós arc, majd kezét fogva elindulunk a kocsink felé… - Te! Annak vesz telefonkártyát?! - hallom az előző testtelen hangot. – Nem baj! Keresünk más balekot!


Utoljára változtatva 03-07-2008 @ 09:46 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: stando
(Ideje: 03-07-2008 @ 11:44 pm)

Comment: Nem rossz. ;) Kár, hogy nem figyeltél a helyesírásra. Üdv. Stando


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 03-08-2008 @ 09:16 am)

Comment: Sőt! Nagyon eredeti! Grat! (A helyesírást tényleg nézd át szerintem is!)


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 03-08-2008 @ 09:47 am)

Comment: Nagyon jó. :))))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 03-08-2008 @ 09:50 am)

Comment: Jujj! Behúnyt szemmel, szemérmetesen olvastam...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds