[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 100
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 101

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Devilish.gif
Ítélj elsőre (kis vasárnapi közjáték)
Ideje:: 03-09-2008 @ 05:30 pm

Rólam tudni kell, hogy általában nem ítélek elsőre és külsőre, de a rasztás fejű fiataloktól egyszerűen felmegy az agyvizem. Szándékosan ápolatlan kinézetű, tehát valami defektusa van. Azaz nem jó ember. Ilyenkor nagyon szívesen nekiállnék egy nullásgéppel majd egy súrolókefével a fejüknek, legalább akkor tiszta lesz.

Ma a tóparton láttam egy ilyen rasztafej-srácot, a barátnőjével épp a vízben tanyázó kacsákat fényképezte. Na, egyből megenyhültem: talán mégsem olyan rossz ember - hiszen szereti őket.
Erre megszólal ez az áldott "jó ember".
- Áááá, nem lett jó! Eddig a pofájukat, most juszt a p*csájukat mutatják!

Örömmel konstatáltam, hogy mégiscsak jó ítélőképességem van. Nem jó ember. Nullásgépet neki!!!!



Utoljára változtatva 03-09-2008 @ 08:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-09-2008 @ 05:34 pm)

Comment: :-)))))))))


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 03-09-2008 @ 05:41 pm)

Comment: Kedves Dionysia, miaz a rasztafej? Mert en csak tanulom a magyar nyelvet mostanaban. Udv Piba.


Hozzászóló: dionysia
(Ideje: 03-09-2008 @ 05:46 pm)

Comment: Kedves Piba! A rasztafej az, amikor a fiatalok tincsekbe fonják a hajukat, utána nem nyúlnak hozzá hónapokig, míg a hajuk be nem filcesedik. Ha egyszerű akarok lenni, olyanok, mint egy loncsos pulikutya. Pfujj. És éppen olyan büdös lehet.


Hozzászóló: Piba
(Ideje: 03-09-2008 @ 06:20 pm)

Comment: Koszonom Dionysia. De ez a feketektol jott, itt nalunk is ez a divat. Talan elmulik egyszer ez is, aztan jon egy masik hujeseg majd. Udv Piba.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 03-09-2008 @ 06:26 pm)

Comment: Rám a viszketés jön a látványtól...lehet, hogy maradi vagyok...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-09-2008 @ 07:59 pm)

Comment: Ha nem is ítélek egy frizura alapján, de tény, hogy nekem sem tetszik az a haj...:))))


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-09-2008 @ 09:29 pm)

Comment: Megmoshatnékom támad, ha látom őket!:)))) Puszillak!


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-10-2008 @ 07:20 am)

Comment: Látom, feledékenyek vagytok ezért elmondok egy titkot...Húszévesen, vállig érő hajjal, egy fél éjszakát töltöttem a nádasbabújva a Balatonon, nehogy a helyi rendőrség erőszakos szervei megnyirassanak egem is, mit a többi áldozatukat...aztán valahogyan enélkül is emberré váltam...emlékezzetek...a mai fiatalok a Mi kezeink közül kerülnek ki...


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-10-2008 @ 07:45 am)

Comment: Miki! Akkor te most nyertél! :-)))))))) Norbi


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 03-10-2008 @ 08:28 am)

Comment: Mickey, más a vállig érő haj és más a raszta... csak azt ne mondd légyszi, hogy már a te fiatalkorodban is divat volt.....:D Ez a globalizáció hatása. Hogy a feketék gettóstílusát is magunkévá tesszük... :(


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-10-2008 @ 09:51 am)

Comment: Helyes...kettőt is)))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-10-2008 @ 10:44 am)

Comment: Morogjál dio, mindenkinek vannak dolgai, amiket ki nem állhat. Ha frizuráról van szó, én a hajfogós srácoktól kapok idegbajt. :-D Mert az: lány. Nem ítélek elsőre- külsőre, de bizony mindig jön egyfajta megérzés, ami aztán legtöbbször be is igazolódik. Ja, és a kozmetikus barátném meg annyira egyedi eset, hogy gyantázószettel kergeti a pelyhesebbeket, még a buszon is! EGyszer leszólított egy nőt közterületen, hogy kiszedhetné -e a szemöldökét, mert zavarja. Nem hiszed el: volt nála csipesz! :-))))


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 03-10-2008 @ 11:48 am)

Comment: Én is idegbajt kapok attól,ha egy fiúnak hosszú haja van. Ez szerintem teljesen nőies,ott valami nagyon nincs rendben,az biztos... Lehet én is levágatom..:)))


Hozzászóló: Angeli
(Ideje: 03-10-2008 @ 12:02 pm)

Comment: Nekem bejönnek a hosszúhajú pasik. (Amelyiknek jól áll) (...a haja. Mielőtt Dio félreérti) Rasztát még nem fogdostam, de nem tartom gusztustalannak, és van akinek kifejezetten jól áll, ala Bob Marley. Egyébként Yamaica, és nem nyújorki gettó. Ott rövid a hajuk, de attól még...


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-10-2008 @ 12:13 pm)

Comment: Angeli...:-))))


Hozzászóló: Rien25
(Ideje: 03-10-2008 @ 12:25 pm)

Comment: New York vagy Jamaica, attól még hogy hasonló a haja még nem lesz olyan "cool" mint azok. Attól se, hogy a térde körül van a gatyája ülepe. Na, mindegy. Ezen kissrác szájából is kibukott végül a cool-túra :)


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 03-10-2008 @ 01:28 pm)

Comment: Én addig nem halok meg még nem lesz egyszer raszta hajam!! Szerintem sokkal szebb, mint a kopasz!! És még mindig bukok a hosszú hajú srácokra!!


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-10-2008 @ 04:07 pm)

Comment: baromira ellene vagyok, hogy bárkit a külsőségek alapján ítéljek - ha megteszem, ugyan mire fel várom el, hogy engem ismerni akarjanak?


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 03-10-2008 @ 04:36 pm)

Comment: Én a kopasz, horogkereszt-tetkós fazontól félek. Akkor inkább raszta meg dzsaméiken fíling...


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 03-10-2008 @ 09:40 pm)

Comment: Vannak ám jól öltözött, kifogástalan külsővel rendelkező gyilkosok is.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-11-2008 @ 12:23 am)

Comment: Raszta mindenit! Hát szabad ilyet!? Elsőre, külsőre? Persze, hogy szabad, mindenki ezt teszi, ha bevallja, ha nem. Első látásra, a külső alapján kialakul az illetőről egy kép, egy "ítélet". Persze jó esetben ezt később, a "megismerés" után felülírja a belső értékek léte vagy nemléte, pozitív vagy negatív irányban. Összességében azt gondolom, amit nemrég már írtam egy hsz-ben, de ide is illik: a zéssza fontós, nema haly! :) Nem az érdekel, ami a fejeden van, hanem, ami a fejedben. :)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 03-11-2008 @ 02:18 pm)

Comment: Rasztásoknak elfogy a füvescigijük. Félóra múlva megszólal az egyik: - Mi ez a szar zene?!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds