[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 169
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 170

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gondolatok egy menekülőnek
Ideje:: 03-13-2008 @ 10:39 am

Nézünk téged és veled álmodunk. Mert valahol mindenki szeretne kitörni a hétköznapok fogságából, a fojtogató magányból.
És te most megvalósítod. Irigykedve szemléljük, hogyan lépsz előre, ámulunk a veled született erőn, és veled nevetünk, ha éppen az kell.

De ez ne tévesszen meg. Mi csak a közönség vagyunk az életed színpadán. Hangtalan kibicek, akik csak veled örülnek vagy szenvednek, de nagyon messziről. A főszerep, a tiéd.

Melleted vagyunk, de még sem a mi szívünk szorul ösze, ha gyermekeid könnyes arcát látod, nem nekünk teszik fel szeretteid azokat a kényes kérdéseket és nem a mi könnyünk fog lefolyni az arcodon, mikor magányos estén az esőt bámulva nézel ki az albérlet ablakán. Az álom a tiéd, és ezzel sok más is jár. Talán ezért adják fel olyan sokan és válasszák az öngyilkosságot. Egyszerűbb lépés. Egyszerűbbnek tűnő lépés...

Tudnod kell, hogy mit válalsz. Azt is, hogy miért.
De vigyázz, ha egyszer elhagyod az eddigi meleget adó fészkedet soha többé nem leszel a régi...mert mindig is menekülő leszel...hol önmagad, hol a világ előtt...

Az élet rád vár, a játszma elkezdödőtt. Hát vicceld meg a sorsot...most oszd Te a lapokat!



Utoljára változtatva 03-13-2008 @ 10:57 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2008 @ 10:58 am)

Comment: De van, aki mer álmodni és hinni benne, hogy az álmok tényleg valóra is válnak...nem biztos, hogy mindig menekülni fog, csak meg kell, hogy találja a lelkibékéjét és akkor a síró gyermekarcok is mosolyogni fognak...


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 03-13-2008 @ 11:05 am)

Comment: Álmodni mindenki mer...de meglépni, azt csak nagyon kevesen. Hidd el, ha túl lennél egy ilyenen, mást mondanál. Addig is álmodj magad és más helyet. Még valami: önmagad békéjét a legnehezebb megtalálni. Van, hogy nem is sikerül...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2008 @ 11:10 am)

Comment: Jutka, nem akarok Veled vitába szállni, de hidd el annak idején meg mertem volna lépni, mert hittem másban, és magamban, és úgy gondoltam, hogy ez elég. Már nem álmodok, inkább nem. Álmodjon az, aki akar.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 03-13-2008 @ 11:16 am)

Comment: Nem tudom miből gondoltad, hogy vitatkozni akarok? Eszem ágában sincs...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2008 @ 11:28 am)

Comment: Jutka, csak megelőztem, hogy ne legyen vita...a gondolatom írtam le...


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 03-13-2008 @ 11:30 am)

Comment: Én nem vitatkozom :-)))


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-13-2008 @ 11:33 am)

Comment: Én sem. Örülök, hogy tisztáztuk.))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-13-2008 @ 12:51 pm)

Comment: van ebben a mi kapcsolatunkban valami szép, amitől a könnyem elered, és amiért azt érzem, hogy na! ezért érdemes színpadra állni... köszönöm!


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 03-13-2008 @ 01:23 pm)

Comment: Tudod Ági mostanában valahogy én is így érzem. A sors sok közös csapást mért ránk:-) Lélekben mindig veled vagyok/vagyunk, kitartás!


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 03-13-2008 @ 01:25 pm)

Comment: Bocsi Csajok, ez tényleg vita, és az Érintett annyira édesen szöszmög itt alattatok... Hát, ölellek Benneteket... :)))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-13-2008 @ 01:55 pm)

Comment: ehj... direkt nem olvastam el a hozzászólásokat, mert láttam, hogy párban folyik... de talán van annyi közöm az egészhez, hogy elmondhassam: ilyesmit csak magáért tesz az ember -persze nem menne, ha nem lenne egy kéz, ami elkap... és mégsem azért, hanem valahogy magamért, és közben minden nap hálát adok, hogy nem vagyok egészen egyedül... de felkészültem rá, hogy lehetek.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 03-13-2008 @ 02:36 pm)

Comment: Igen, Ági pont ezt akartam mondani...hogy legbelül egyedül vagy a döntéssel, hiába vagyunk melletted. Hiszen te is tudod nekem is volt egy kéz, de a döntést és a cselekedetet én hoztam, tettem-egyedül.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 03-13-2008 @ 02:54 pm)

Comment: Hmm.. én is.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-13-2008 @ 06:38 pm)

Comment: Egyértelmű volt, hogy ez a pár sor Szemilláé. Szurkoljunk együtt neki!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 03-14-2008 @ 12:32 pm)

Comment: Királylányhoz csatlakozom!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds