[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 93
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 93


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Anya csak egy van !
Ideje:: 03-13-2008 @ 01:57 pm

Most viszont nem ez a lényeg.Örülök ,hogy Apa is csak egy van, legalábbis nekem. Mindig tudtam ,hogy okos az Apám,de azt is tudtam ,hogy szigorú szabályok szerint él. A szabályok elől menekülve ,egyben előle is menekültem,hiszen ki tud megfelelni annyi mindennek ?
Szoktunk beszélgetni. Elég furcsán néz ki az egész.
Teljesen olyan mint a filmekben.Pedig, bevallom ,utálom mikor a filmekben így beszélgetnek. Elhangzik egy kérdés, közben egymásra sem nézünk, majd jön a válasz, (rövid ,tömör, velős,semmi cicoma) majd valami teljesen másról beszélünk. Ő nem kérdezi miért kérdeztem, Én nem mondom miért kérdeztem. Komolyan agyrém, de valamire mégis jó : kapok választ úgy ,hogy nem kell magyarázkodni.
Anyuval már nem beszélgetünk,komoly dolgokról nem. Nem szívesen mondom el ,hogy mi van velem, mert a végén csak összeveszünk, így inkább marad a "filmes" beszélgetés .

Jön a szülinapom,utálom. Utálom és kész! Míg más bulit szerevez,meghív ezer embert,fürdik az örömben, Én bizony legszívesebben bebújnék az asztal alá,mint régen a Mamánál a locsolkodók elől.:)) Lehet ,hogy nem is rossz ötlet:))Azt hiszik majd hogy megbolondultam,pedig nincs ebben semmi különös:)
Na, félre a tréfával,persze hogy nem megyek az asztal alá,különben is kitúrnának a gyerekek.Azt hiszem jól fogok viselkedni. Megint:)
Vagy nem:)



Utoljára változtatva 03-13-2008 @ 01:58 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 03-13-2008 @ 02:51 pm)

Comment: Én is utálom a szülinapomat. Ilyenkor az anyákat kellene ünnepelni. (Vagy nem, mert minek is hozak a világra?) Most viszont elbohóckodtam, és nem is volt rossz így a napom. Sőőt! Próbálkozz mindenneka jó oldalát kiemelni. Nem mindig sikerül, de hátha néha bejön!


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-13-2008 @ 05:06 pm)

Comment: Boldog szülinapot előre is! :))) Na, de tényleg. A jó oldalát nézd: torta, virág, pezsgő, rokonok, barátok, mittudomén, amit/akit szeretsz. A többi mellékes. Egy napra adj kimenőt a problémáknak! :) Tégy úgy, mintha nem is lennének! Lehet, hogy egy-kettő vissza sem talál majd... :)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-13-2008 @ 06:07 pm)

Comment: bújj be! :)))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-13-2008 @ 10:05 pm)

Comment: Az asztal alá? Hányadik is lesz? Tizen..? :-) Nekem a huszonnegyedik volt a rémálom. Magamnak csináltam. Azóta csak fiatalodom, és már nem zavar. :-)


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 03-14-2008 @ 01:06 pm)

Comment: Én sem rajongok a szülinapjaimért. Mindig olyan idétlenül érzem magam az ajándékok miatt. Ha kapok akkor zavarba vagyok, úgy érzem nem vagyok elég hálás vagy túl lihegem. Ha nem kapok az meg rosszúl esik csak nem vallom be, elkényeztettek...


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 03-14-2008 @ 01:59 pm)

Comment: Köszönöm mindenkinek!Egyébként tegnap kipróbáltam az asztal alatti létet, követőm is akadt rögtön Hanuka személyében. Hozta az összes kártyáját és játszottunk.:) Szülinapom csak holnap lesz. Hiába mondtam ,hogy idén nem kérek zászlót.....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds