[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 168
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 168


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Megállapítás
Ideje:: 03-14-2008 @ 01:33 pm


-Egy biztos,bár elég régen rájöttem a dologra,de most nyugodt szívvel kijelenthetem :Te nem vagy NŐ ! - egyik este ezt találtam mondani a páromnak. A hidegvér rám jellemző, de most melepett, mert csak ennyit kérdezett:
-Mert?

Jó, azért annyit súgok,mi így szoktunk eszmecserét folytatni. :) Egyébként ,már régóta figyelem ezt a témát. Egyszerre több dolgot, még mondjuk kettőt sem tud elvégezni. Nálam teljesen természetes az, hogy főzés közben  mosok, takarítok ,közben telefonálok.
Nála ilyen nincs. A keze és a szája vagy a szeme és a keze között nincs kapcsolat. Értem ezt úgy, hogy ha csinál valamit, nem tud beszélni, ha néz valamit, akkor nem tud cselekedni stb.... ,a sort folytathatnám különböző variációkban. Ez volt mikor bosszantott, de inkább vicces,mint bosszantó. Tegnap miközben azon gondolkodtam ,hogy mi kellene még a köziből, mert ugye vállalta, hogy kiugrik, feltettem egy olyan egyszerű kérdést, hogy a "Tv szerinted a sarokban vagy az ajtó mellett legyen inkább?" .A válasz ennyi volt:"Nem tudom ,most rád várok éppen"
Tehát, a várakozás gátolja a gondolkodást,illetve meg is szünteti azt. Erről tanulmányt lehetne írni.:)



Utoljára változtatva 03-14-2008 @ 01:33 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: 102
(Ideje: 03-14-2008 @ 01:43 pm)

Comment: szerintem írj is! már ezt is erösen élveztem! üdv, szám


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-14-2008 @ 02:38 pm)

Comment: ellenben te NŐ vagy! :))) (ami abból is látszik, hogy ennyi ideig tartott, míg rájöttél,hogy a párod nem NŐ :))) )


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 03-14-2008 @ 02:56 pm)

Comment: Azért mázlista vagyok ,ez egyértelmű! Kiderülhetett volna az is, hogy nem férfi!:))))


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 03-14-2008 @ 06:53 pm)

Comment: Lehet, hogy túl sértődékeny vagyok, de ha nekem a párom azt mondaná, hogy nem vagyok nő.... hááááát..... Nagyon elkeserednék, talán el is hagynám. Mélyen a lelkembe taposna ezzel az biztos. Persze minden kapcsolat más és mindenki másként udvarol a párjának....


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-14-2008 @ 10:30 pm)

Comment: Az általános szabály az, hogy a pasik nem tudnak egynél több dologra odafigyelni. A szakik az anyasággal magyarázzák, merthogy az anyák a gyerekükre MINDIG figyelnek, plusz teszik millió egyéb dolgukat. A kivételek erősítik a szabályt. A lényeg, hogy megvan otthon az egyensúly. Az, hogy ki hordja melyik ruhadarabot, már oly mellékes. :-)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-15-2008 @ 12:30 am)

Comment: Hajjaj, most gyanús lettem magamnak... Én képes vagyok egyszerre két dolgot csinálni. Például evés közben netezni, vagy meccsnézés közben borkortyolni. De jó jel, hogy az előbb voltam a duplanullásban, és még mindig állva végzem a kisdolgomat, aztán pedig nem hajtom vissza az ülőkét. Hurrá, mégis igazi férfi vagyok!!! :)))


Hozzászóló: Atlantiszi
(Ideje: 03-17-2008 @ 08:42 am)

Comment: Ez törvényszerű... fiatalabb koromban én sem tudtam, de azóta! Hajjaj! 4 pasiva élek, nagyon kitanultam a témát! LOL! Ámbár lehet, hogy ez csak a "férj"-i státuszban leledző férfiakra igaz, mert a fiúkra, a gyermekeimre, akik korukat tekintve már igencsak pasinak számítanak, mintha nem lenne teljes mértékben érvényes... hm. hm. hát hogy is van ez? LOL!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds