[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 184
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 185

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Wink.gif
(Egy) létra a gödörbe
Ideje:: 03-17-2008 @ 05:01 pm

Szia Gödörlakó. Remélem, jól hallasz. Még mindig nem akarsz kimászni onnan? Na jó, te tudod. Amíg lent nyalogatod sebeid, én elmesélem, mi van itt fent. Segítő kezeket látok, feléd nyúl mind. Tudod, rokonok, barátok... Valakinél kötél van, hogy fel tudj rajta mászni, van aki egy erős ágat hozott. Nézd már! Még létra is van! :) Csak tudod, ha te szívesebben üldögélsz odalent a sötétben, akkor kevés a segítő kéz, hiába van belőle rengeteg.

Itt fent kedvesen énekelnek a madarak. Kezdenek virágba borulni a gyümölcsfák. Fehérek, rózsaszínek, tele élettel. A tavaszi virágok is gyönyörűek a gödör mellett. (Lent is van virág?) Süt a nap, képzeld :) Igaz, az előbb még esett az eső, de az az előbb volt, most pedig most van. (Megáztam ugyan, de a napon megszáradok...) Kényelmetlen lehet odalent kucorogni. (Én kifekszem a zöld fűre és hagyom, hogy süssön rám a nap).

Azt hiszed, innen könnyű magyarázni? Azt hiszed, én nem tudom, milyen a gödörben? Talán nincs ember, aki ne tudná. Egyetlen okos dolgot tehet odalent az ember: gondolkodik. Nem azon, hogy mi mennyire fáj, mert az gondolkodás nélkül is fáj (sőt, csak gondolkodás nélkül...) Szerintem döntsd el, hogy hagyod -e lent elgennyesedni a sebeid. (Mert ha feljössz, itt be lehet gyógyítani őket). Miért is akarnál lent maradni? Mert elfáradtál? Kedves Gödörlakó, ez nem így működik :) Mindig annyi pofont kapsz, amennyit el tudsz viselni. Annyi problémával találod szembe magad, amennyit meg tudsz oldani.

Mi? Hogy azt mondtad, boldogságra vágysz? Azt hiszed, abban a sötét veremben megtalál? Ugye, ezt nem gondoltad komolyan? Társra vágysz? (És szerinted ki vágyik társ lenni egy sötét, hideg gödörben?) Ha jól esik, nyalogasd még kicsit a sebeid. Ha gondolod, pihend ki a zuhanást. De azután szedd össze az erőd, ami mindig ott van benned ahhoz, hogy ki tudj mászni onnan. (Mindig, érted? Minden pillanatban). A segítő kezek várni fognak. Ha nem látod őket, akkor is (hacsak mire elindulsz felfelé, nem leszel képes egyedül kimászni) :)

És amint hagyod, hogy lent nyirkossá vált ruhád odafent megszárítsa a nap...
Amint odafent észreveszed, hogy a boldogságod nem másban kell keresned, hanem saját magadban...
Amint rájössz, hogy magad kell szeretned elsősorban (hogy mást is szerethess és hogy téged is szerethessenek)...

Na, abban a pillanatban boldog is leszel!
:)



Utoljára változtatva 03-17-2008 @ 05:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 03-17-2008 @ 05:17 pm)

Comment: hja... milyen egyszerű is ez innen kintről! de aki bent van, az nem akar kijönni... azon csak az idő segít (ha engedi az időt segíteni), mert sokszor szinte a gödör tűnik menedéknek... (de azért kedves dolog, hogy próbálkozol)


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 03-17-2008 @ 05:23 pm)

Comment: Egyszerű kintről? Igaz. Egyszerűbb. De aki már kijött onnan, tudja, hogy igenis meg lehet csinálni, és igenis meg kell csinálni. Az a baj Szemi, hogy nem akar kijönni... de ő is tudja, hogy ott sem jó neki, mert szenved... Hiába érzi átmeneti menedéknek, tudja, hogy szenved benne. Ezért lenne jó, ha eldöntené, mit akar: szenvedni vagy élni?


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 03-17-2008 @ 05:29 pm)

Comment: Drágám, láttad a Micsoda álmok jönnek című Robin Williams remeket? Pasi mennyországba jut, csaj meg pokolba (öngyilkosság a férfi halála miatt) - tudod mi a pokol? Ez a gödör. A magánybasüppedés, az önkínzás, ez elnemengedés, etc. ... Azt hiszem, hogy ez magáért beszél. ölellek, szellő:)))


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 03-17-2008 @ 06:14 pm)

Comment: Zsófi, nem Csodás álmok jönnek? Egyébként nem láttam, mert a dvd lejátszó nem akarta elindítani. Viszontölellek :)


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 03-17-2008 @ 06:17 pm)

Comment: DEEEEEEE!!!! "What dreams may come" - bocsi, nem madzsar néztem... (a "Harry and Sally"-nél még rosszabbul jött volna ki, ugyanis Krumplirózsa lett a magyar cím... ölellek, szellő :D


Hozzászóló: ho
(Ideje: 03-17-2008 @ 06:49 pm)

Comment: olvaslak


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 03-17-2008 @ 06:52 pm)

Comment: ho: megtisztelsz :)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-18-2008 @ 09:50 am)

Comment: Lenn is van virág, csak elporladt, s a csontos kezek ölelnek minden nap. Sötét a gödör, de még mélyebb a hant, s a mélység felett egyszer kisüt a Nap. Köszönönöm.


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 03-18-2008 @ 11:23 am)

Comment: Gaby, cseréld az elporladt virágokat élőkre :) Napsütést neked :)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-18-2008 @ 11:23 am)

Comment: Volt pár nap lemaradásom itt a fullon, de azt érzem ez célzatosan Valakinek szól, nem csak úgy általában. Néha bizony mindenki van a gödör mélyén, és olyankor jó, ha vannak a kezek, amik ki akarják segíteni. Persze legelőször az kell, hogy az illető akarja.


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 03-18-2008 @ 11:46 am)

Comment: Igen Lara, ez valakinek szól. De szólhatna bárkinek is. És ahogy mondod, az kellene, hogy akarja. És ezt tudja ő is. Szerintem összeszedi magát :) Csak nem egyik pillanatról a másikra.


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-18-2008 @ 10:40 pm)

Comment: Remélem, soha nem kerülök mély gödörbe, de ha mégis, remélem, legalább emlékezni fogok erre az írásra. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds