[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 179
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 179


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Problémás
Ideje:: 03-17-2008 @ 09:51 pm

Sziasztok! Furcsa, de kicsit idegenül mozgok itt a blog világában, ez az első, amit ide írok. Igazából nem is tudom, miért teszem, most valahogy elszabadultak a gondolataim. Lehet, sok zagyvaságot fogok ide összehordani, de komolyan nem tudom, most mi van velem. Rettenetesen bosszant az, hogy kivételes érzékem van ahhoz, hogy megbántsam azokat az emberekek, akiket a legjobban szeretek. De minimum közel állnak hozzám. Ráadásul ezt pont úgy kivitelezem mindig, hogy eszem ágában sincs velük vitázni, de a végén mégis baromira összejön. Olyan jó lenne, ha az ember büntetlenül kimondhatná azt, amit érez,ami igazából bántja. Legyen szó bármiről is. Én csak egy picit szeretném azt a képzeletbeli húrt tovább feszíteni, de sajnos még a húrig sem jutok el. Ha pedig esetleg mégis, akkor tuti, hogy sok sértett, megbántott embert hagyok magam mögött, és nem nézem, kin, és hogyan gázolok át. Ez olyan rossz, miért van ez így? Szeretnék ezen változtatni. Hirtelen ember vagyok, makacs, és időnként önző. Viszont büszkén mondom, nem örököltem az irígységet. Jó lenne mindenkitől egyenként bocsánatot kérni, akiket esetleg megbántottam, vagy a sérelmeimet triplán toroltam meg, de ezeknek az embereknek a zöme szóba sem áll velem. Nem mondom, akadnak néhányan, akik egész egyszerűen a mai napig nem érdekelnek, de a többség azért igen. Jó lenne ezen kicsit változtatni, de olyan nehéz. Próbáltam pedig. Komolyan próbáltam. És amikor sikerült, úgy éreztem, ez nem én vagyok. Elvesztettem azt a rám jellemző határozottságot, melyet oly sokáig senki nem tudott kibillenteni. Ma már néhány embernek azért sikerül. Azért megígérem, próbálkozom. Köszönöm, hogy ezt a sok sületlenséget elolvastátok, de mint említettem: szeretném megosztani az emberekkel, akiket érdemesnek tartok rá. Itt a fullon rengeteg ilyen ember van. Hát, ez vagyok én...

Sziasztok!



Utoljára változtatva 03-17-2008 @ 09:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-17-2008 @ 10:08 pm)

Comment: Értem, és hidd el, sokkal több kell ahhoz, hogy az ember megbántódjon, úgy igazán, mélyből fakadóan, mint pár kiordibált mondat. Aki ismer, aki igazán ismer, az tudja, nem lennél képes bántani azokat, akiket szeretsz. Csak néha ki kell engedni a gőzt. És aki ismer, aki igazán ismer, az így fogad el. Egy barátság nem csak a csillivilli dolgokból áll. Vannak olyan helyzetek, mikor akaratok, érvek csapnak össze, és bizony, valakinek hajolni kell. Hajolni, mert fontosabb a kis győzelmeknél, az örök béke. Ma én, holnap te... ez így működik. Egy barátság nem olvasztja fel az egyéniséget, inkább erősíti, elfogadja azt. Senki nem változik, senkit nem szabad megváltoztatni. Szertni úgy kell, ahogy van. Önzetlenül.


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 12:18 am)

Comment: Persze, igazad van Andi, de egy idő után már sok, ha minden rajtuk csapódik. Én is utáltam, ha valakinek valami baja volt, és levezette rajtam. Azért az nem túl kedves dolog. Mostanában úgy oldom meg, hogy ha hülye vagyok, elvonulok, és kussolok. :)) köszönöm


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 03-18-2008 @ 07:15 am)

Comment: Hidd el, az még rosszabb, ha a másik azt se tudjami a fene bajod van, csak szépen eltűnsz. Mindent meg lehet beszélni, és akivel ezt teszed, nem feltétlen érzi sértésnek, csak ha úgy adod elő. Nem mindig a mondanivaló a lényeg. Ész érvekkel minden megoldható, mindenki meggyőzhető, csak a hogyant kell megválasztani.


Hozzászóló: norbert
(Ideje: 03-18-2008 @ 07:27 am)

Comment: So. Hát ez egy őszinte önvallomás. Van aki idáig sem jut el... Sok okosságot nem nagyon lehet mondani azt gondolom, de időnként előfordul, hogy az ember okkal lesz "pokróc". Néha meg nem... Na akkor jön az, amit most (ön)boncolgattál. Annak minden kínjával. De te már szembeszállsz magaddal, ha úgy érzed nagyon odacsaptál. És ez manapság nem is kevés...:-) Norbi


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 08:55 am)

Comment: Köszi Norbi! Az még csak egy dolgog, hogy szembeszálltam a dologgal, de kérdés: tudok -e változtatni rajta jelentősebb mértékben. Majd meglátjuk, de reménykedjünk.:)


Hozzászóló: blue
(Ideje: 03-18-2008 @ 09:54 am)

Comment: Gabi, valóban jó lenne mindig kimondani, azt amit gondolunk és úgy, hogy tudjuk megússzuk, nem fognak ránk megharagudni, sem megsértődni...de sajnos nem ilyen a világ, sem az emberiség...én is kimondok sok mindent, aztán meg kérhetek bocsánatot, de aki engem megbántott az érdese módon sosem kér bocsánatot, pedig lehet, hogy szavai meghallgatásra találnának...gaby)))


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 09:56 am)

Comment: Pontosan, ahogy mondod Blue! Bár azért akadnak kivételek, nekem a napokban megbocsátottak. :) köszönöm szépen!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 03-18-2008 @ 10:44 am)

Comment: Nos ez érdekes, és bennem több minden felmerült ezzel kapcsolatban. Megbántani egy másik embert úgy, hogy tudod is, hogy megteszed, nagyon csúnya dolog, mondhatnám, nem megbocsátható tett...... Mikor felnőtté válunk, ez azzal kellene járjon, hogy megtanulunk tolerálni másokat, megtanuljuk mások véleményét is tisztelettel fogadni, még akkor is ha nem értünk egyet azzal. Véleményünket elmondani sokféleképpen lehet, az inteligencia pedig mutatja a hogyant. Az "őszintén megmondom a véleményem" szöveg, egy jó nagy hum-buk, és semmi köze nincs az őszinteséghez, mégkevésbé a jobbító szándékhoz. Legtöbbször inkább arról szól, hogy pipák vagyunk valamiért, valakire, és úgy gondoljuk így elégtételt vehetünk magunknak. A fényezett szöveggel, hogy "őszintén megmondtam", csak a sértésünket próbáljuk magyarázni...Legtöbbször azok az emberek, akik olyan baromira őszintén megmondják, egy hasonló szituációban összeroppannak. Ők már azt egy kicsit sem tolerálják, hogy nekik is őszintén megmondja valaki... Szeretteink esetében ott van bennünk az a biztos tudat is, hogy úgy is megbocsátanak, hiszen szeretnek. Ettől még csúnyábbá válik a tett. Érdemes elgondolkodni ezeken. Szerintem nézz magadba őszintén, hogy amik a surlódásokat okozzák, biztos, hogy megérnek annyit, hogy megbánts vele olyanokat, akik fontosak számodra? ...Örülök, hogy olvashattam őszinte soraidat...:))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 03-18-2008 @ 11:07 am)

Comment: A bocsánatkérés sosem könnyű. Ez így van. De ha legalább megpróbálkozol vele, már fél siker. Én szurkolok, hogy sikerüljön. Ha dolgozol magadon, az sosem lehet rossz.


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 03-18-2008 @ 12:27 pm)

Comment: Szia, nekem úgy tűnik, mintha ebből farigcsáltál volna páncélt, és amint leveszed, Magad még sebezhetőbbé válsz. Lehet, hogy érdemes lenne kockáztatni... :))) szia, szellő


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 03-18-2008 @ 12:29 pm)

Comment: Tudod, van az úgy megbántok valakit, pedig én nem akartam,...nem is éreztem a szavak súlyát,....de... ha most megmondom az igazat...-ra hivatkozom, csak azért hogy /tudatosan /megbántsam a másikat az szomorú. Azt csak kimagyarázni lehet,....vagy inkább elismeri, hogy megbántani akartam, és úgy kérni az elnézést. /Nehéz ügy!/ Azt neked kell tudni, hogy melyikkel bántod meg az embereket. Éngem még nem bántottál,....:)))))) én nem tudhatom.


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 03-18-2008 @ 12:40 pm)

Comment: Sokszor én is úgy bántok meg embereket, hogy eszem ágában sincs... de aztán valahogy mégis sikerül. Bocsánatot kérni persze a legnehezebb, de ez már csak előfordul az emberel és néha már nem marad más út, csak egy olyan, amin ha végig megyünk, akkor csak sértett és megbántott emberek maradnak, mégis menni kell rajta. Nem sületlenség, amiket írtál... szerintem ez mással is előfordul (velem :D) Mellesleg üdv a blogban! (is) Puszi!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 06:02 pm)

Comment: Kedves Anna! Úgy érzem, egy nagyon picit félreértettél, de ettől még részben igaz, amit írtál. Teljes mértékben nem tudok egyetérteni veled, de javarészt természetesen megkérdőjelezhetetlen. Nem feltétlen arról van szó, hogy szándékosan bántana meg az ember valakit. Sajnos az esetek többségében utólag gondolkodom én is, de ahogy fentebb szó volt róla, tőlem nem sűrűn kértek bocsánatot. Pedig elhiheted, rengetegszer megbántottak már, nem is kicsit. Köszönöm a hsz-t:))


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 06:03 pm)

Comment: Így van királylány, én is így gondolom. köszi:)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 06:05 pm)

Comment: Köszönöm Niki, látom megértesz. Ezt mondom, nem szándékos, sajnos mégis sikerül időnként. köszi:)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 06:06 pm)

Comment: Zsófi, nagyon jól látod!!! Olyankor tényleg sebezhetőbbnek érzem magam, de nem tudom, miért???? köszönöm


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 06:09 pm)

Comment: Tudod, Ági, nem feltétlen azért van, hogy - most megmondom az igazat - megbántsam az illetőt, de sajnos sokszor így sül el, és előszeretettel félre szoktak érteni sajna. Eszem ágában sincs megbántani senkit sem (na jó, van akit csakazértis, mert úgy egy pillanatra könnyebb, pedig ezzel csak magamról állítok ki bizonyítványt) Reméljük sikerül áthidalni:) köszönöm


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-18-2008 @ 10:37 pm)

Comment: Látom, megvan benned a jobbá válás, a fejlődés vágya. Ez nagyon szép, ezért segítek is egy egyszerű feladattal. Mondd ki szépen: "szeretem a Juventust"! :)))


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 10:55 pm)

Comment: ÁÁÁÁ! Kedves Boblogan! Nagyon nagyon jópofa, de ha ilyet mondanék, metszőollóval tépném ki a saját nyelvem. De ha te kimondod, hogx szeretem az Intert, akkor talán megejtek egy -elfogadom a juvét - mondatot! köszi :)))


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 03-18-2008 @ 11:03 pm)

Comment: Üsse kavics Boblogan! Sportszerű leszek! Szeretni nem szeretem a Juvét, de tisztelem őket, mert kiválóan szerepelnek a másodosztály után. De ezt a mondatot oszd be hosszú évekre!:)


Hozzászóló: boblogan
(Ideje: 03-19-2008 @ 12:56 am)

Comment: :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds