[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 169
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 169


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Sakkmánia
Ideje:: 04-01-2008 @ 04:10 pm

Egy szép márciusi napon leánykám bejelentette ,hogy szombatra ne nagyon szervezzünk programot, mert nékie versenye lesz. "Oké. Milyen verseny?" -kérdeztünk vissza . "Sakk!"-jött a rövid felelet,amolyan érzelemtől teljesen mentes hangon, mintha ez nálunk olyan mindennapsakkozunktehátszótsemérdemel esemény lenne. "Saaakk? Te tudsz sakkozni?" -ez a kérdés annyira egyszerre hangzott el,hogy el is nevettük magunkat. Így utólag bevallom ,kemény próbák munkája volt:))) A válasz megint kimerült egy szóban:"Persze!"
Jó ,jó ,tud sakkozni. De honnan, mikor ,merre ? Te jó ég hol voltam akkor? Miről nem tudok még? Remélem nem drogozik...Persze hogy nem, de...
Én nem tudok sakkozni, illetve ez már csak a múlt, mert már tudok. Azóta megtanultam. Azóta új időszámítás van. Ha valamelyikünk csak kiejti a száján hogy "Sack ?",máris indulunk a tábla irányába és miközben a bábukat állítgatjuk, megy a kis bemelegítő beszélgetés, mert ugye ez sport!:)
- Anya ,nem szégyen ha megint veszítesz, nem kérek semmit a hallgatásért!
-Majd Te veszítesz,Én ,mint MESTER, oda se nézek úgy játszok majd! Hi-hi! Egyébként ez nem is ló, hanem egy gebe...

A vége többnyire tényleg az, hogy Én veszítek,de ez nem számít ,mert ez egy újabb ok arra, hogy megint elkezdjük . Mi nagyon élvezzük . Hanna most tanul beszélni és a "Te jössz!" felszólítást már érthetően mondja.:))
Este megint veszítettem .Mivel idő már nem volt egy újabb menetre, ezért megbeszéltük, hogy reggel kakaózás-kávézás közben megejtünk egy visszavágót. Reggel hatkor keltünk,sötétben állítottuk fel a bábukat és csak hallkan, suttogva mondogattunk oda egymásnak, mert ugye az kell ,a hangulat miatt. Aztán mikor sackot adtam , a lányom felcsattant hogy "ez, nem ér, mert azt hitte hogy az egy "pari" és így nem ér...Igaza volt, mert tényleg "pari" volt, rosszul léptem,így nem is volt sack....Viszont volt reggeli háború, mert a párom felébredt és azt mondta ,hogy elege van mindenféle királyokból ,meg bemattolásból,és unja hogy néha  Wc-re sem mehet ,mert éppen visszavágunk,vagy a vacsija késik a hülyeségünk miatt és különben is ,kidobja az egész gyalogságot ha  azonnal nem pakoljuk el ....
Elpakoltunk. Szonnyal közben mosolyogtunk egymásra.Mit mosolyogtunk ,vihogtunk!
-Egyébként ,most nyertem volna...-jegyzem meg derűsen.
-Csak szeretnéd! Láttad a Lovamat? Csúnya halála lett volna Királynődnek!-így a lányom.-Este? Sack?
-Hm .Azt hiszem, este megtudod milyen egy profival játszani!.......:)))-felelem a nyertesek nyugalmával.
Hogy este nyerek az biztos. Legalábbis sackban. A háború viszont garantált...



Utoljára változtatva 04-02-2008 @ 10:04 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 04-01-2008 @ 08:56 pm)

Comment: Hatéves voltam, amikor apám megtanított sakkozni. Nagyon hamar belejöttem, és nem egyszer 'sikerült' megnyernem a játszmát. A kér évvel nagyobb bátyámmal egyszerübb volt a helyzet: leültünk, és három, maximum öt perc alatt mattot adott. És ebből nem tért ki. Így én, az okosabb endeg alapon abbahagytam a hiábavaló próbálkozást. A gyerekeimmel sem jártam jobban. Ahogy megtanítottam nekik a lépéseket, már a második, harmadik játszmától kezdve mindig ők nyertek. Hát ez az állás. Feladom...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-02-2008 @ 12:29 pm)

Comment: Sosem értettem a sakkhoz, de a lovakat szeretem, és a bástyát is. Ne is kérdezd miért.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 04-02-2008 @ 12:52 pm)

Comment: Nekem az jutott eszembe, miközben beleolvashattam az életedbe, hogy milyen nagyszerű dolog is megy nálatok. Családgondozóként gyakran találkozok olyan családokkal, akik már szinte nem is beszélnek egymással, folyton csak rohannak, felőrlik őket a mindennapok. Nincs idejük a gyerekeikre, nincs idejük egymásra. Szörnyű. Én örömmel olvastam, hogy vannak még olyan családok, amilyenben nekem is szerencsém volt felnőni, ahol a szülők szakítanak időt a gyermekükre. Veszik a fáradtságot és leülnek velük beszélgetni, játszani. Remélem, olvashatok még máskor is ilyen jókat Tőled!


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-03-2008 @ 08:08 am)

Comment: KÖszönöm ,hogy itt voltatok! Egyébként kedves parakaló,mikor a gyerkőcökkel játszok, az magamért is történik ,mert kikapcsol.:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds