[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 227
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 227


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Fullextrás találkozó –áprilisi időjárással
Ideje:: 04-06-2008 @ 09:41 pm

Az előbb tévedésből kitöröltem ezt az írást. Elnézést kérek azoktól, akik írtak ide, és szeretném, ha elolvasnátok újból, s a hozzászólásotokat is leírnátok újra. Köszönöm..


Először úgy volt, hogy a szemműtétem miatt nem megyek, azután… mégis.
Már fél hónapja várom, hogy részt vegyek a tavaszi talin, mert vágyom közétek, mert szeretem látni az arcotokat, mert szeretem hallani a műveiteket, szeretek „élőben” is beszélgetni veletek, s nem utolsósorban azért, hogy elvigyem közétek azokat a tavaszihlette verseket, amelyek a régi, már-már elfeledett érzéseket idézve mostanában születtek meg bennem.
Még az öltözékemmel is éreztetni akartam, hogy „ hurrá, itt a tavasz, legyetek, legyünk boldogok!”
Ezért vettem magamra narancssárga cipőt, narancssárga kendőcskét kötöttem a nyakamba (ami így, a fotókról visszanézve rendkívül előnytelennek hat , de sebaj!).
Még a tollam (nem a hajamra gondolok: )) és a körömlakkom is narancssárga volt, jelezve ezzel is, hogy igazi tavaszi hangulatot várok, vidámat, felszabadultat, örömtelit.
Végeredményben minden bejött, hiszen Gabiga barátnőm várt a Keletiben, így nem kellett metróznom, (Aki még nem tudja, inkább megírom priviben - nem úri passzió ez nálam!) azután pedig – alapos meglepetést okozva, hisz azt mondta, hogy nem jönnek el, mégis– nagy örömömre Tokióval egyetemben megérkeztek ők is.
Végre megismerkedhettem az „újakkal”. Csupa fiatal arc, kedvesek, tehetségesek, és ott voltak a régi fulltársak, köztük a régi motoros, a sosem látott anonimuszunk, a mi Piromanunk. (Puszi!)
Szóval épp ott tartok, hogy minden összejött, mégis azt éreztem, hogy elfogott valami „nem jó”. A tavasz hangulata helyett valamiféle áprilisi időjárás uralkodott el rajtam. Valamiféle csúnya felhő telepedett rám is, és a kitörő vitalitásérzetem nyomban darabokra tört, néhány furcsa „nemtudommi”, másság hatására. Ettől kezdve szorongtam (de nagyon!).
Amire összeszedtem magam, hogy kiálljak a mikrofonhoz - mindig megelőztek.
Ho (tiszteletbeli bátyám) segített abban, hogy végül is odakerültem, s a véletlen szerencse műve, hogy a jóságáról elhíresült Mickey, aki - gitárral a kezében – készült a fellépéshez, előreengedett. Így az a szerencse ért, hogy az ő kellemes zenei aláfestése mellett mondhattam el azokat a verseket, amelyek sorrendjét egész este válogattam, s amiket azonnal leejtettem a földre, s azután abban a véletlenszerűségben olvastam fel, úgy, ahogy azt a földről gyorsan fölszedegettem.
Amikor a „világot jelentő” deszkákon álltam, az első mosolygós szemet meglátva már el is felejtettem, hogy egy órával ezelőtt még el akartam menni, s ezt elmondtam a körülöttem lévő asztaltársaságnak.
A „produkcióóó” után engem is meglepett, amikor Ho felállt, és elárulta a jelen lévő „tömegnek”, hogy mit tervezek.(Nem bánom, kedves ho!)
Elfelejtettem, hogy áprilisban különösen bolondok a felhők, és talán csak a jó Isten tudja, hogy esőt hoznak-e, vagy pár perc múlva ragyogni fog a nap.
Nehéz volt otthagyni a még maradó csapatot. Jó lett volna őket is meghallgatni, és dumálni, játszani, ahogyan máskor szoktunk, mert úgy érzem, hogy ez alkalommal nagyon kevés idő jutott a beszélgetésekre.
Gabyblue és Csaba segítségével gyorsan Szegedre értünk. Olyan jót pihentem náluk, hogy reggel 9-ig aludtam. Ezúton is köszönöm nekik.
Végül is ma délre már itthon vagyok Békéscsabán, a legközelebbi találkozóig újabb terveket szövök, és várom, máris várom már, hogy újra randevúzzunk - pedig ki sem hűlt a székem még.


Utoljára változtatva 04-07-2008 @ 07:04 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 04-06-2008 @ 09:51 pm)

Comment: Igen, fura hangulat volt, de emlékezetes. Van így néha. Van, hogy a feszültség tapintható, van, hogy az izgalom már akkora, hogy szorong az ember... de mégis a legcsodálatosabb dolog, amit csak átélhetünk barátaink között. Örülök neked, mindenkinek! Puszillak!


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 04-06-2008 @ 09:53 pm)

Comment: Örülök, hogy itt vagy és maradsz! Valóban tavaszt hoztál, főleg verseiddel!:) És hogy sárga a narancs? Naná!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-06-2008 @ 10:03 pm)

Comment: AngyalAndi! Hát én is!: ))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-06-2008 @ 10:07 pm)

Comment: Kapitány! Én is örülök Nektek, neked,nekik, magamnak.:)) Én ugyan nem politizálok, de a narancstól mindig vidámabb leszek, akár kívül hordom, akár belül. : ))


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 04-06-2008 @ 10:27 pm)

Comment: Barátném, lehet, hogy mi meglepetést okoztunk a váratlan megjelenésünkkel (bár én kétszer is elszóltam magam előtte, de valahogy kimagyaráztam gyorsan :))) de te mégjobban megleptél azzal az elmenéssel...no azt sürgősen felejtsd el!!! :DDD Itt a helyed köztünk! Jó volt nekem/nekünk is újra a régi barátok közt lenni és az újakkal megismerkedni.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-06-2008 @ 10:35 pm)

Comment: Barátném! Naná, hogy köszönöm. Írtam, hogy az áprilisi felhők miatt volt... Éppen takarták a napot. (Olvastad a Barátok Verslista pályázatának jelenlegi állását? Nézd csak meg! Nagyon drukkolok Nekeeeed! ) Puszi!


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 04-06-2008 @ 10:57 pm)

Comment: olvastam Barátném, de szerintem semmi esélyem a régi már "bejáratott" tagokkal szemben...azért ez is jó eredmény :DD A felhők meg jönnek-mennek, ügyet se vess rájuk :))


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 04-07-2008 @ 04:10 am)

Comment: Ugye-ugye, hogy várod a következőt, te kis fiatalka... Nagyon jó kedvel, és tehetséggel mondtad verseid kellemes élményeket idéztél elő. Köszönjük az összefoglalód! ...tényleg játék... legközelebb majd bepótoljuk! Puszika:L.M. :))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-07-2008 @ 08:23 am)

Comment: Barátném! Ki tudja? Szerintem éppen azért vagy esélyes! Akkor is drukkolok!


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-07-2008 @ 08:28 am)

Comment: Szia L. M! Volt időm megírni a buszon Szeged és Csaba között, így lettem ilyen gyors.Most már megismersz, ha nincs rajtam szemüveg, akkor is? Igaz, a hangomról.. ! A hangsszálaimnak meg gyulladása van, de nem csoda...aki ennyit beszél... Puszi: V. L.


Hozzászóló: 102
(Ideje: 04-07-2008 @ 12:42 pm)

Comment: azok a cipööök! ;) cupp!


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-07-2008 @ 02:10 pm)

Comment: Örülök, hogy itt voltál. Maradj csak itt a fullon, idetartozol. pussz: gaby)))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-07-2008 @ 06:29 pm)

Comment: Kedvenc Számom! Szóval tetszett a narancsos cipőm?


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-07-2008 @ 06:30 pm)

Comment: Köszönöm, Gabyblue, és még egyszer, sokszor a kedvességeteket.Puszillak mind a négyeteket.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 04-07-2008 @ 07:44 pm)

Comment: Erika, nem tudom emlékszel-e, nekem az első szavam hozzád, mikor megláttalak az volt, hogy megdícsértem a kendőcskédet!:) Én szeretem, ha valaki kicsit extravagánsul öltözködik /viselkedik:)/ Tetszett a "szerkód":) Elmenni, meg úgysem tudsz, mert szeretsz bennünket!:) /Legalábbis remélem...:) Puszi


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-07-2008 @ 08:05 pm)

Comment: Jaaaaaaj, Zsuzsi, Mennyire ismersz! Már a szombati tali után tudtam, hogy nem megyek.., de ez után az aranyos "zsarolás"után teljesen meghatódtam. Nem, nem, nem, nem , nem nem, nem megyek én innen el, míg a gazda, házigazda bunkósbottal ki nem ver. Igen, nagyon szeretlek Benneteket. Hüpp, hüpp. Köszönöm szépen! Köszönöm.


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:01 pm)

Comment: Nagyon jó olvasni a beszámolótokat, így egy kicsit kárpótolva vagyok, hisz nemtudtam elmenni, pedig nagyon szerettem volna! Sors így hozta, el kell fogadnom, és biztos valamiért így kellett lenni, talán majd legközelebb találkozhatok én is veletek :))))) Szeretettel:Klára


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:17 pm)

Comment: Nagy örömmel várunk téged is, Klárika! Remélem, hogy a következőről nem maradsz le! Addig a betűk által ismerkedünk.Szeretettel: Erika


Hozzászóló: tiszavirag
(Ideje: 04-09-2008 @ 08:46 pm)

Comment: Kedves Erika! Köszönöm a "Főnixmadár" verset, nagyon tetszik, és mivel még senki nem írt nekem eddig verset, ígérem, nagyon megbecsülöm. Ami a keletit és a metrót illeti, én szívesen elmegyek eléd, de mivel kocsim nincs buszokkal és gyalog kell átszelnünk Pestet. A várost nem ismerem, ezért csak Miklós segítségével tudunk kerülő útakon eljutni a fullra.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-09-2008 @ 09:11 pm)

Comment: Drága Virágszálam! Nagyon örültem a rajzodnak, magadnak köszönd! Én meg Neked. Te ihlettél .Múzsám voltál. Ne félts engem, szeret engem az Isten, most is megoldódott minden, baj nélkül. Tök aranyos vagy, hogy felajánlod a segítségedet, de ebből csak "vak vezet világtalant" lehet. Köszönöm szépen. Mindig megoldok mindent a végén, csak a metrótól esek kétségbe. Szállodára meg nem mindig futja. Gabiga és Gabyblue voltak a szombati mentőangyalaim, de úgy veszem, mintha Te is az lennél, hiszen.. elvileg.. igen!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds