[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 234


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Zsigai Klára: Be...sza....rok...de kit érdekel!
Ideje:: 04-08-2008 @ 05:00 pm

 

 

Stresszelt világunkat éljük meg nap, mint nap. A stressz helyzetek megélése felvállalása, megoldása, nem kis feladat, szervezetünk számára is nagy terhet jelent.

Tudni kell, hogy 3 másodpercnyi stressz fogantatásunktól kezdve az agyunkban lenyomatot hagy, emlékezni fog, megőrzi. Ezeket a stressz blokkokat a kineziológia segítségével lekérdezhetjük az illető két kinyújtott kezéről,mely a két agyfélteke meghosszabbított nyúlványa, és korrigálhatjuk.

Stressz helyzetek hatására gondolatok- amelyek ugye lehetnek jók vagy rosszak-érzelmi szintre kerülnek .Ezek az események az életünkben egy kényszerpályára „kényszerítenek”, s mivel  igazán nem tudjuk kezelni ezeket a helyzeteket /pl. más elvárásának eleget tenni , megfelelni stb. testi tünetként jelentkezik. (Pl évtizedes fejfájás, migrén, önbizalomhiány, kisebbségi érzés, örökös bizonyítási vágy, szexuális problémák, magatartás zavarok, dyslexia, tanulásai, olvasási, írási zavarok, emlékezési problémák…stb). 

Azt tudni kell, hogy egy stresszelt  ember mindig másban keresi a hibát, és nem tudja kezelni a helyzeteket,esetleg szeretné, de nem tudja hogyan,és mit tegyen.A kineziológia az embert összességében, egységében nézi és kezeli. Szellemiséget, testet és az érzelmeit.

Én a kineziológia három az egyben módszerét sajátítottam el, "Three In One Concepts" ami azt jelenti, hogy egyszerre mind a három sík blokkpontjait feltárom, és egyszerre korrigálom is. Szerintem ez a leghatékonyabb módszer . (nemzetközileg bejegyzett és nyilvántartot oklevéllel rendelkezek) A Kineziológiával soha nem diagnosztizálnak, és nem gyógyítanak betegséget ezt meg kell jegyeznem a tévedések elkerülése végett. A másik fontos dolog, hogy orvost nem helyettesít. Szerencsére ma már vannak orvosok, akik partnerek e módszer elfogadásában kontrollálják az elért eredményt,el is ismerik azokat.

Sok örömkönnyet értem,érek meg.Volt már olyan orvos, aki azt mondta az általam segítségre szorult betegnek,hogy nagyon nagy javulás történt...nem tudja mit  tettek...de fogadjon szót, mert a mai orvostudománnyal nem tudnak segíteni problémáján....boldog voltam...ma is nagyon jól van az illető....mitöbb a halálos beteg megnősült.Kineziológiával segíteni lehet a szervezetben a negatív élményeinek hatásra kialakult blokkpontok megkeresésében egészen a fogantatástól kezdve, melynek feloldásával beindulhat az öngyógyító hatás. Az alapok feltárásával és megszüntetésével a jelen kor problémája is automatikusan megszüntethető.  Sok érdekes dolgot, eseményt, gyakorlati tapasztalatot tudok erről elmondani. Lehet ebben kételkedni, bízni. Ennek eldöntése, elfogadása mindenki számára adott lehetőség. Magyarországon a kineziológia hivatalosan elfogadott egészségügyi tevékenység. melynek feltétele az egészségügyi vizsga megszerzése. 

Számomra a kineziológa megismerése, és négy fokozatának elsajátítása gyökeres életmódbeli és minőségi változást  jelentett.Oldások, és tanulmányaim során sok nyitott kérdésre választ kaptam az életemben, melyet nem tudtam, hogy miért történt meg velem. Bármennyire hihetetlen, sajnos az én életemben is voltak nagyon nehéz helyzetek. Huzamos időn keresztül elhúzódó egyszerre több helyről azonos időszakban történő stressz helyzetek, amelyek bizony több mint tíz évig is eltartottak kisebb nagyobb szünetekkel.

Mire  is jó a kineziológia? Erre egy aranyos viccet szeretnék elmondan:i:

János bácsi elmegy a körzeti orvoshoz, mert nagyon nagy problémája van. A helyzetet nehezíti, hogy  nagyon kényes témát kell megosztania orvosával.

-Doktor úr! segítsen nekem...nagyon nagy problémám van!

-Mondja János bátyám, mi az a nagy probléma?

-Jaj Doktor Úr ! én elmondani sem merem, annyira nagy a  szégyenem!

-Na mondja csak-biztatta az orvos.Lesütött szemmel morfondírozott a kisöreg, aztán kimondta a varázsszót.

-Doktor Úr én bizony beszarok!

-Beszarik?-mióta?

-Már jó ideje....segítsen nekem!

-Rendben van János bátyám, szedje be ezeket a gyógyszereket, ez majd segít a probléma megoldásában.

Eltelt fél év...változás nem tötént, a kis öreg továbbra is beszart. Egyszer csak valaki ajánlotta János bácsinak, hogy keressen meg egy kineziológust, mert az megkeresi az alap okot, és egy- két oldással, korrekcióval segít a problémája megoldásában.Felkeresett egyet nyomban és az oldással korrigálta. Jobban lett, jobban is érezte magát..... 

Egy szép napon találkozott az utcán szembe jövet a körzeti orvosával, aki nagyon meglepődött a vidám  János bácsin.

-Mi újság van? Hogy érzi magát János bátyám?

-ÓÓH... köszönöm Doktor Úr jól vagyok!

-Jóóól ? -próbálta emlékeztetni korábban felkeresett problémájára, ezért közel hajolt hozzá és diszkréten, csendben megkérdezte:

-Hát már nem szarik be? -lassan már egy éve nem láttam magát, nem keresett fel a rendelőmben...János bácsinak fülig ért  a szája, elnevette magát, aztán csak annyit mondott:

-Beszarok ,de kit érdekel!!  



Utoljára változtatva 04-08-2008 @ 05:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 04-08-2008 @ 05:23 pm)

Comment: :-))))) Klára, hát a véletlenekben én sem hiszek. Tehát az sem véletlen, hogy éppen most olvastam ezt a blogot. Nagyon aktuális. A háziorvosommal szerencsém van. Három természetgyógyászati ágból is van képesítése (íriszdiagnosztika, reflexológia... és még valami) és, bár felírja a gyógyszert, mindig elmondja a természetes gyógymódokat is. :-) Jó kis blog. János bácsi meg: :-))))


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 04-08-2008 @ 05:23 pm)

Comment: :)) éppen erre volt szükségem:) köszönöm!


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 05:30 pm)

Comment: Látod Kiralylany mennyire igaz, hogy véletlenek nincsenek? Tudnék sok érdekes dolgot mesélni, de lehet, hogy ki is teszem ide! A gyerekekről is vannak történeteim, melyek csodálatosak, és kedves őszinteségűk még engem is megnevettet, oly édesek:))) Szeretettel Klára


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 05:32 pm)

Comment: Kedves Szemilla! Ha csak egy picit is segíthettem, nagyon örülök! Szeretettel Klára


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 04-08-2008 @ 05:33 pm)

Comment: Megsúgom Klára, hogy a melóhelyemen most én vagyok János bácsi aki be... De kit érdekel?! :-))) Hát ezért tetszettél annyira!


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 05:54 pm)

Comment: Tudod kedves Kiralylany én tanítom ezeket a technikákat, és nagyon megértelek! Egy jótanácsot had mondjak. Mindig halgass, had szenvedjen aki nagyon akar bizonygatni.....aztán nézzél rá sejtelmesen, és elég annyit mondani, hogy - már elmondták, hallottam! - igen már láttam! - én nem így tudom - ki hogyan értelmezi, vagy érti! - gondolkodok még rajta, köszönöm! Mindig légy nyugodt, keressed a pozitiv dolgokat, és csak mosolyogj! Szeretettel Klára


Hozzászóló: prayer
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:02 pm)

Comment: Kedves Klára! Legalább közelebb vittél a valósághoz. Mert eddig csak azt tudtam erről a dologról, hogy valami. Most meg kiderült, hogy nem baj. Gratulálok tanulmányaidhoz! Én világ életemben csak felejteni tudtam, csak az a baj, hogy nincs mit. Na,.. de kit érdekel! :)))))))


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:13 pm)

Comment: Sokan nemtudják pontosan mit is jelent a kineziológia, de megértem, hisz nálunk pár éve elfogadott természetes gyógymód. Csak azt mondhatom, hogy csodálatos dolog kedves Prayer! magam voltam már tolókocsiba szüleim halála után, és ennek segítségével önerőböl álltam talpra, és uána államvizsgáztam, nyelvvizsgáztam:))) Ma sem szedek gyógyszert, és köszönöm.....jólvagyok! Azt szükségesnek tatom elmondani, hogy az ember agya mindenre emlékszik.Ezzel azt szeretném mondani, hogy attól, hogy elnyomod magadba, és úgy teszel, mintha nemlenne problémád, azzal pontosan megsokszorozod, tehát egyszer kiborul.....oldani kell, mert betegség szintjére kerül! Köszönöm, hogy olvastál, és egy kicsit megvilágosodott ez a természetes gyógymód a kineziológia. Vannak kutatásaim is, és boldog vagyok, hogy saját problémám miatt kénytelen voltam megtanulni, de ez a tudás már az enyém:))) Vannak édes töréneteim, nagyon örülök, hogy sokan érdeklődnek. Szeretettel Klára


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:29 pm)

Comment: Kedves Klári! Köszi, hogy ennyi érdekes dologról írtál. Bevallom, hogy én sem ismertem ezeket.Most azt is látni, hogy jó a humorod is. Szeretettel: Erika


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:29 pm)

Comment: Még nem sz..k be, csak Bolus Laxans segítségével...de bennem is nagyo most a stressz../Selye J. ha ismert volna/ Deérdeklődéssel foglak olvasni...


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 04-08-2008 @ 06:56 pm)

Comment: Ó de jó volt...beszarok a nevetéstől, de kit érdekel:))))


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 09:31 pm)

Comment: Kedves Eroica! Nagyon örülök, hogy érdekesnek tartjátok írásomat.Szívesen mesélek vidám, és szomorú történeteim is vannak, de happy a vége.....mindig:))) Alapjában igazat kell, hogy adjak, mert vidám természetű vagyok, és nagyon leleményes.Számomra lehetetlen nem létezik:DDDD Szeretettel Klára


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 09:37 pm)

Comment: Kedves Ágnes! Azért kell a Bolus...., mert tulzottan alapos, és örlödő típus vagy. Többet itt nem mondok:))) Köszönöm érdeklődésedet, ha valóban érdekel benneteket, szívesen fogok még mesélni. Szeretettel Klárí


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-08-2008 @ 09:40 pm)

Comment: Milyen kevés kell a boldogsághoz, igazán örülök, hogy megnevettethettelek kedves Samway :))))) Szeretettel Klára


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 04-09-2008 @ 08:52 am)

Comment: :-) Ha sejtelmesnézésből doktorálni lehetne, már szakrendelnék. (gonoszvigyorgós ikonka) Mosolyogni? Negyedikben megkérdezte az egyik tanárom, hogy mit vigyorgok mint a szűzmáriaszobor, vagy mint egy boci? és, mivel nem valóban nem tudtam megindokolni akkor és ott egy életre leszoktam a csakúgy való vigyorgásról. De azért, ahogy írod, igen, fő az optimizmus. Ezt gyárilag kódolták belém. Nincs még veszve semmi. Sőt! A tánc még csak ezután indul! üdv. Lara


Hozzászóló: blue
(Ideje: 04-09-2008 @ 10:48 am)

Comment: Klári, kérek még vidám történeteket, nevetni szeretnék...köszönöm a soraid...gaby))))))


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-09-2008 @ 11:44 am)

Comment: Kedves Blue, még magam is pirulok, és nevetek is egyben, hisz olyan édes a kisfiú története.......:))))) Igérem, hamarosan hozom! Szeretettel Klára


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-15-2008 @ 06:46 am)

Comment: Kedves Királylány! Mint mondod" De azért, ahogy írod, igen, fő az optimizmus. Ezt gyárilag kódolták belém. Nincs még veszve semmi. Sőt! A tánc még csak ezután indul! " Induljon csak az a tánc! Szeretettel: Klára


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-15-2008 @ 07:08 am)

Comment: Kedves Zoli! Én köszönöm, megtiszteltél, hogy olvastad írásomat.Nagyon jó természeted van, és ez sokat jelent az életben! Szeretetel: Klára


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 04-15-2008 @ 07:10 am)

Comment: Véletlenek soha nincsenek, csak később értjük meg dolgok miértjét:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds