[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 120
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 120


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mad.gif
Piac
Ideje:: 04-25-2008 @ 09:53 pm

Jártam ma egy piacon.Ez mindig nagyon tanuságos.Szeretem.A zöldségekhez nem értek, és furcsálom , hogy lehet görögdinnyét kapni áprilisban, elbizonytalanit továbbá  a hentesek magabiztossága ahogyan a tyuk-alkatrész -hekatombában kiismerik magukat, és lesajnálólag vetik a mérlegre a két darab setésszivet amit vennem kell.A lesajnálás oka a sertéssziv ára, bizony-ára. Kettőszázötven forint. Szivesbben szolgálnának ki ha azt mondanám: "Kérek három kiló bélszint, de szépet adjon mert a macskámnak lesz." De nem mondom.Kifele jövet a kocsma mellett mentem el. Benn három enyhén- nem,nagyon- szalonspicces pali. A következő szöveg jön le róluk reggel kilenckor.:"Rendnek kell lenni, van a reggeli kávém, meg a déli kávém, több nem lehet, és nem is keverhetem össze.Mi lenne akkor?"- Közben az hat nyolc unikum a csodálatos rendszertelenségében, az rendben. Ezt már én mondom.A  gyönyszem a következő, a már mondott hat nyolc nemtom' mi után : "Nálam első a család !" Aha, a második meg a Ferencváros. Ugy ám!


Utoljára változtatva 04-25-2008 @ 09:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 04-26-2008 @ 02:04 pm)

Comment: 'Az elsőt mindig az asszony egészségére iszom, hogy bírjon még dolgozni. Aztán a következő hármat a gyerekekére. Legtöbbször megduplázom, mert az egészség, az fontos. Magamra csak azután gondolok, és a legtöbbször el is marad, hogy igyak az egészségemre, mert az a rosszféle szőke akkorra már nem szolgál ki. Hát ilyen az élet! ' Én is mindig ledöbbenek azon, hogyha vasárnap délelőtt vagy húsvétkor, halottak napján, karácsonykor kocsmázó férfiakat látok.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-26-2008 @ 03:21 pm)

Comment: Tudod nem halottad az elejét,...mert úgy szól,...kocsma után első a család,...de ez aztán tuti....ami a hentest illeti, én teszek rá milyen arcot vág, az kevés van, de az én pénzem,..én mondom meg mit, és mennyit adjon,...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds