[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 127
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 127


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Entertained.gif
EFOTT 2004 – Fonyód –(kezdet)-
Ideje:: 07-31-2004 @ 09:44 am

EFOTT 2004 – Fonyód –(kezdet)- Idén 30. alkalommal került megrendezésre az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója. 100+ zenekarral, kulturális programokkal, bortúrával, hagyományörzőkkel, civil szervezetekkel, IBS-al, párt sátrakkal, szekuritisekkel, látogatókkal, ismerősökkel, miegymással.
(Mivel a neten 1001 helyen fellelhettek hivatalos beszámolót, így inkább a Blog-style-ba ültetem az írás-kapacitásomat.. pedig eredetileg cikket szerettem volna.)
So... édesemmel úgy döntöttünk, hogy megyünk.. és mentünk!
előtte beszereztük a kellékeket, úgyismint 2 személyes sátor - ez hálózsák akrobatikához megfelelő ugyan, ha hanyagoljuk a Káma-szutra helyigényesebb pozícióit, viszont kívülről simán látható a bent elszabadított kinetikus energia - ;) , 'múmia' hálózsák - ennek annyi a jellmzője, hogy nem lehet benne forogni, mert elvékonyodik a lábvége felé -, táska, ruhák, tisztasági csomag, fényképező, pénz, gyógyszerek, stb.
Kedden, vagyis a 0. napon 10:55-kor indultunk a Déliből.. a jegyet 10:49-kor vettük meg, köszönhetően a bkv metrófelújításának és annak, hogy a Deákon tusfürdőt kellett vennem, mert azt elfelejtettem. Felpattantunk a vonatra. Mondjuk nem utazom sokat vonattal, de a 2.o. kocsiban szövettel borított fotelek voltak beszerelve és ez meglepett. El is terültünk 2 egymással szemben lévő ülésben.. sajnos a napos oldalon, így az amúgy is szétizzadt testem még több nedvességet kezdett veszíteni, ugyanis aznap volt az igazi kánikula első napja. Ezzel a vonattal Székesfehárvárig utaztunk, mert egy kedves kalauz informált, hogy inkább ott szálljunk át a fonyódi személyvonatra, mint Szabadbattyánban, hiszen az mégiscsak frekventáltabb hely. Ezt persze úgy mondta, hogy 'minek mennek az isten háta mögé, amikor ott is át lehet szállni..?' Fehérvárig még kajáltunk némi nagyon furcsa ízű baconös chipset, és kortyoltunk az egyre langyosabbá váló vízből, valamint próbáltam összehúzni magam a fotelben, hogy elbújjak a kegyetlenül égető napsugarak elől. Ez persze nem sikerült, így szép lassan kezdtem megfőni. Az ablakon egyébként nem lehetett kilátni, sem ezen a vonaton, sem a csatlakozáson. Úgy nézett ki, hogy vagy nem takarítják az ablakokat, vagy a délelőtti utasok szisztematikusan 'összehányták' nekünk. És itt külön is ***** a ****ükbe, a minden ablakba graffitit karcoló lázadó lelkü fiataloknak!!! Grrrr......
Fehérváron leültünk kicsit reggelizni, a buszvégállomás mellett, egy árnyékos oszlop lábához. Ezáltal pont egy szalmakalapot és rózsát áruló bácsika tőszomszédságába kerültünk. Kisvártatva jött egy csapat lányka, akik a legközelebbi kocsma hollétét tudakolták.. tutira EFOTTosok voltak, az öreg meg rutinból útbaigazította őket. Tikkadt enyelgésünk -amit addig folytattunk, míg a csatlakozásra vártunk- szimpatikus lehetett a bácsinak, mert ránkbízta az egész árukészletét, amíg elugrott a zöldségeshez -busszal(!)- 5 percre... mi meg -lelkiismeretfurdalással küszködve- 10 perc után otthagytuk az egészet, mert nem akartuk lekésni a vonatot. remélem megvolt még a cucca, mire visszaért - megjegyzem.. szerintem igazándiból a kocsmába ment ;)) Mi meg a vonatra fel.. ismét.
Cirka 3 óra vonatozás következett, két nénike társaságában, akik Szárszóig elfogytak mellőlünk, így egyedül szaunázhattunk a fülkében. Közben hallottuk, ahogy egy társaság egyre ittasabb állapotban danolászik és hangoskodik mellettünk. Később kiderült, hogy 3 fülkével arrébb vannak (a vonat a víznél is jobban viszi a hangot) és ugyanaz a csapat, amelyik a kocsmát kereste Fehérváron :) Aztán leszálltunk. Welcome to Fonyód-Bélatelep! Nem vártuk be a leszállókat, hanem irányba állítottuk magunkat, hogy elkerüljük a torlódást a kapunál. A bejutásnál kisebb nehézségeink adódtak, mivel egy trükkös szekuritis - tudván, hogy nem lehet kést bevinni – keresztkérdést tett fel kedvesemnek, aki nem gyakorlott fesztiválozó. Éppen egymás mellett tapogatták a táskáinkat, velem ekkor már majdnem végzett egy másik fazon.

Szeku: - kés, ölő, szúró, vágóeszköz…?
Kedves: - nálam nincs, talán a barátomnál…
Szeku: - tehát nálad van a kés?!
Én: (váratlanul ért a kérdés.. nagyon ártatlan és meghökkent arccal) – nálam ugyan nincs kés…
Szeku: - de a barátnőd azt mondta..
Én: (mérsékelten gyilkos pillantás kedvesemre) – nem is együtt pakoltunk, honnan tudhatná.. de nincs kés!
Másik szeku: - na jó, akkor előlről.. ezt nyisd ki, azt pakold ki, amazt mutasd!
Én: -ahhhh.. ok.
(1 perc alaposabb motozás)
Én: - mondom, hogy nincs kés…
M. szeku: - jól van. Köszi..

Bejutottunk!! :) és hiába értünk oda 0. Nap kora délután, már 60-70% volt a kemping telítettsége, pedig elég nagy terület volt. Szerencsére a zuhanyzótól 20 méterre volt hely, így –ügyelve arra, hogy keleten fa legyen mögöttünk- felállítottuk a sátrat kb. 5 perc alatt, átvedlettünk és elindultunk felfedezni a helyszínt. Meglátogattuk a strandot, bejártuk a kempinget, megnéztük az épülő sátrakat, színpadokat, kajáldákat. Ettünk egy lángost, ami valószínűleg instant tejföllel készült (pfff), nem is ettünk több lángost ;) majd még elnyaltunk egy-egy jégkrémet és végül beültünk egy Treff nevü presszóba egy italra. Itt szemlélődve vettük észre, hogy -az eddigi fesztiválokkal ellentétben- be lehet hozni 4-es csomagban dobozos sört, 1,5 literes ásványvizet és egyéb –eddig- tiltott dolgokat is. Próbát is tettünk rögtön és vettünk egy literes rostos barackot, majd vodkával tuningoltuk és simán bevittük.
Azután mentünk és megnéztük a rock-blues színpadot, ahol már 0. Napon is volt program :)
Láttunk részeg exhibicionista fiatalt, végtelenül elvont Timur Lenk koncertet, színpadra felhívott lánykát V-tech-kel duettezni :))), csodás naplementét a tihanyi félsziget mögé….. a világ 8. csodáit, egyszóval; mindent.
Most jut eszembe, hogy túl sokat is ahhoz , hogy leírjam.
Be is fejezem - nincs türelmem leírni :(
A lényeg: menjetek EFOTTra és ne sátorozzatok bölcsészek mellé! :))))


Utoljára változtatva 07-31-2004 @ 09:44 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 08-02-2004 @ 09:10 am)

Comment: Hahó! De jó újra olvasni téged! Szóval tart még a szerelem? Hurrrrrááááá!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds