[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 121
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 121


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Pissed.gif
1%
Ideje:: 05-08-2008 @ 04:14 pm

Eszembe jutott ma, hogy ha mondjuk 500.000 adózó ugyanannak az alapítványnak ajánlja fel az 1%-ot... akkor az összesen mondjuk X forint... Aztán jönnek (vagy nem) a köszönöm-plakátok... és nyilvánosságra hoznak egy-két számot, pl. az Y alapítvány köszöni a részére felajánlott 2.000.000,- forintot...

Mikor tudhatjuk meg, hogy tényleg annyi az az 1% és nem a kétszerese (vagy fele)...? Mikor tudhatjuk meg vajon, hogy valóban hová és milyen arányban kerül a pénzünk? Elképzelhetetlennek tartom, hogy a felajánlott 1% valóban maradéktalanul oda kerül, ahová az ember szánja... Szomorú... annyira szomorú...

 



Utoljára változtatva 05-08-2008 @ 04:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lacoba
(Ideje: 05-08-2008 @ 04:37 pm)

Comment: Fényecske az én civil egyesületem is kap 1%-ot. Melyet rendezvényeire fordít, de volt olyan év, hogy egy digitális fényképezőgépet vásároltunk belőle, hogy az újságunkban szebbek lehessenek a képek. Mi kicsinek számítunk 1% ügyileg. Az általunk meghatározott feladatra még sosem volt elegendő az 1%, azt minden esetben máshonnét kellett pótolni. A nagy reklámokat megfizetni tudók felhasználása már más kérdés lehet, de az is csak lehet, tehát általánosságban megfogalmazott aggályodat nem tartom jónak. Egyedi esetekről lehet szó, ezért mindig olyan alapítványt, egyesületet válasszunk adónk 1%-ának, amelynek munkájában biztosak vagyunk, vagy legalább némi rálátásunk van.


Hozzászóló: fenyecske
(Ideje: 05-08-2008 @ 07:12 pm)

Comment: Nem, Lacóbá, nem erre gondoltam! Nagyon félreértettél. Bár hallottunk ugye már olyan esetekről is, amikor kiderült, hogy a kapott összegből mennyi ment saját zsebekbe... Én nem erre, hanem az elosztásra gondoltam. Hogy azt aztán végképp nem tudjuk szemmel tartani, hogy a 100 ember által felajánlott, az "elosztónál" lévő 1% valóban mind oda kerül -e, ahová a 100 ember szánja. Vagy csak a fele, a másik része meg...


Hozzászóló: blue
(Ideje: 05-09-2008 @ 11:34 am)

Comment: ...a másik része meg saját zsebbe, vagy ki tudja hová? Jó gondolatfuttatás, csak az illetékesek nem olvassák. Sajnos.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds