[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 111
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 111


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Visszapillantó
Ideje:: 05-16-2008 @ 09:34 am

Április elseje volt: bolondok napja.
Napok óta csak takarítottam a lakásban; ki tudja mikor jövök legközelebb, szerettem volna rendben tudni magam után a dolgokat. Mikor a hugi kilenckor megérkezett a két gyerekkel, még semmi sem volt összepakolva, csak a könyveim sorakoztak két dobozban a könyvesszekrény mellett.
- Mindjárt... Mindjárt... - hebegtem zavartan.
A bőröndbe gyorsan bedobáltam néhány ruhát, ja és türölköző, meg fogkefe... És az angyalkáim! Jó, nem viszem el mindet, de legalább ezt a hármat mindenképpen.... És ágynemű, és paplan... és pohár! Tényleg! Pohár is kell majd, ha inni akarok, és kés, és kanál és tányér... Mindenből csak kettőt, vagy hármat... Persze csak a régiekből, amiket úgysem használunk... Ha este hazajönnek... Ha este hazajönnek, már nem leszek itt... De csak én nem leszek itt... Minden a helyén marad... Nem lesz semmi baj!
- Jól vagy? Segítsek? - aggodalmaskodott a hugi.
- Persze! Minden rendben. Mindjárt kész vagyok.

Csak azt tudtam, hogy meg kell tennem. A Favágó ugyan még reggel is megkérdezte: "Akkor ma elmész?", de ez csak amolyan filmes kérdés volt, hogy a néző még egy pillanatig azt hihesse, hogy lehetne másképp is, miközben pontosan tudja, hogy annak a nőnek, ott, a vásznon, mennie kell.
Csak egy bőröndnyi ruha, mégis a kocsi tele lett mindenféle lommal. A paplan, a gitár, a könyvesdobozok, a nád ládikám, amiben a kincseimet tartom; egy pillanat alatt megtöltötték az utasteret.
Felcipekedtünk a másodikra, a huginak mennie kellett, de még hazavitt: az utolsó simítások. Tiszta ágyneműt húztam, kimostam a maradék ruhákat, kidobtam a szemetet...
Jaj, még ez a virág itt maradt! Ezt el akartam vinni! És a szárítón a nadrág, és zoknit se tettem be! És a magnó! Mi lesz velem zene nélkül? Jaj, és a számítógépnek valami asztal is kellene... Nagyanyám régi varrógépe... Igen, az épp jó lesz. Jaj, már délután öt óra... Mindjárt hazajönnek! Nem akarok itt lenni, mire hazajönnek!
A szomszéd lánytól kértem kölcsön a kocsit.
A rendőr természetesen megállított.
- Ide csak engedéllyel szabad behajtani! Van engedélye?
- Most költözöm... Nézze, itt a virág, a varrógép...
- Rendben van, de ha beköltözött, azonnal szerezze be az engedélyt.
Hát, persze! Majd ha lesz kocsim, biztos úr! De minek annak autó, aki a belvárosban lakik? -mosolyogtam magamban.

Már egyedül cihelődtem fel. Kezdtem fáradni.
Jaj, csak legyen már vége ennek a napnak!
A kocsit visszavinni... Köszönöm! Ezt igyátok meg az új életemre!...
Mégsem mehetek el köszönés nélkül a gyerekektől... Már mindjárt vége van... No, sziasztok! Akkor holnap suli után...

Mindenki mosolyog, senki sem sír. Tudjuk, ezt túl kell élni, aztán majd lesz valahogy.
A Favágó bevisz kocsival.
- Feljössz?
- Most nem. Majd máskor.
Egyedül maradok a szobában.
Nincs net. Nincs gyerek. Nincs semmi.

Reggel felébredek. Minden idegen... A zajok, a szoba, a nyugalom... Mintha most születtem volna... Nem tudok semmit, csak veszem a levegőt, mert lélegezni kell. Hiszen élek! Hiszen megszülettem...
Kávéház... Net.. Levél...
A Tündérem írt! Hogyan is hihettem, hogy egyedül maradtam!

Ma merre vagy? És ma éjjel hol alszol? Egész nap rád gondoltam.
Küldök egy gyertyát, hogy világítson és melegítsen, és egy tányér magam-főzte levest, bíztatásnak.
Írjál magadról.

És valóban! Mellékletként ott volt a gyertya és a leves.
Még jó, hogy senki se látta, ahogy eleredt a könnyem! Bár már fényes nappal volt, de a gyertya fénye mindennél jobban világított. És tényleg utat mutatott, a levest erőt adott, és segített túlélni az első napokat, hogy végre emelt fővel mondhassam a gyerekeimnek: itt vagyok!



Utoljára változtatva 05-16-2008 @ 10:02 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 05-16-2008 @ 10:24 am)

Comment: Drága Szemillám! Tényleg filmként peregtek le a képek előttem. Furcsa film volt. Nem kívülről, hanem belűlről néztem. Ölellek: Erika


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 05-16-2008 @ 10:55 am)

Comment: Szemi kedves, csodálom az erődet és örvendek, hogy minden nehézség mellett magadra találsz lassan.Ölellek.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-16-2008 @ 11:06 am)

Comment: Örülök, hogy a családod ilyen segítőkésznek bizonyult. Ennek ellenére nehéz lehet. Ölellek szeretettel Anna :))))


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 05-16-2008 @ 12:43 pm)

Comment: Dráma.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-16-2008 @ 12:49 pm)

Comment: Csak szólj, ha bármiben is tudok...Ölellek!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 05-16-2008 @ 02:19 pm)

Comment: Sok örömet és boldogságot ehhez az új élethez! :) Puszi! Niki


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 05-16-2008 @ 05:18 pm)

Comment: Végre kiírtad - haladsz, Asszony, haladsz. Ölellek nagyon, Zsófi


Hozzászóló: csizi
(Ideje: 05-16-2008 @ 07:36 pm)

Comment: Itt voltam. :)


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 05-16-2008 @ 11:07 pm)

Comment: én is itt, most csendben és figyelve...


Hozzászóló: Boki
(Ideje: 05-17-2008 @ 10:02 pm)

Comment: Kedves Ági! „..A Favágó ugyan még reggel is megkérdezte: "Akkor ma elmész?", de ez csak amolyan filmes kérdés volt…” Ugyan miért nem lehet esetleg elhinni, hogy a fenti mondat nem a szeretet, a lángoló szerelemből megmaradt szeretet ragaszkodó kérdése volt, a tolakodást mellőző, de az együttmaradás szégyenlős, kissé röstelkedő, a hozzád való ragaszkodás kívánságának sajátos módján való kifejezése, annak a beismerése, hogy a problémák – esetleg a hibákból az ő nagyobb részének is a bevallása- hogy még mindent rendbe hozhattok, hisz együtt éltetek, és a közös hibákat közösen ki is javíthatnátok?.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds