[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 141
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 141


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gitároskaszting II.
Ideje:: 05-24-2008 @ 10:35 am

Később meg már az is felmerült, hogy kéne még egy gitáros. A kasztingot most már jóval kulturáltabban oldottuk meg. Nem éjszaka, nem slágergyanúsan, nem bandába verődve és nem hajzat alapján. Ha nem csal az emlékezetem, a legtöbb jelöltet Balogtibi hajtotta fel. De azt a fószert, akiről most fogok írni, egész biztosan.

A Tócóvölgy egyik menő társasházához mentünk érte. Balogtibi meg Balázska fölszaladtak, hogy segítsenek lehozni a művész úr motyóját, én meg, mint sofőr, maradtam a kocsiban, és éppen Jack Daniel’s-t hallgattam. (Igen, hallgattam, nem ittam! Mondom: én voltam a sofőr! A Jack Daniel’s akkoriban egy feltörekvő rockbanda volt.) No, kisvártatva jön le a trió. A jelölt láttán kis híján tátva maradt a szám. Színes ing, bőrmellény, itt egy kendő, ott egy lánc, mindkét kezén egy-egy kiló karkötő, diadémmal összefogott haj, napszemüveg... esküszöm, a látvány alapján azonnal bevették volna a csávót a Skid Row-ba. Hinnye, mondom, ez nagyon komoly csóka, biztos konzit is végzett, meg minden, de azért nem ártott volna tudatosítani benne, hogy nem egyből koncertet adunk, először még a meghallgatás jön. Amint a próbahely felé haladtunk, egyre jobban izgultam. Mi lesz, ha ez a fószer elővesz valami konzis szakszövegeket, és csupa olyasmit fog tőlem kérni, amit nem is értek? Hú, de égő lesz!
Az is lett, de nem nekem.

Már az is gyanús volt, hogy egyre egyszerűbb nótáinkat mutogattuk a srácnak, sőt, végül már csupán egyre egyszerűbb gitár-riffeket, de valahogy semmit sem bírt korrektül eljátszani, és akkor még rendkívül tapintatosan fogalmaztam, mert írhattam volna például azt is, hogy bénázott, mint állat. A korábbi izgalmaimat teljesen elfeledve és dologtalanul bontottam ki egy sört a dob mögött, s közben figyeltem az egyre inkább gitároktatássá silányuló meghallgatást, melynek végén Balogtibi kínjában azt kérte a jelölttől, hogy most már inkább próbáljon meg önállóan játszani valamit, hátha úgy még kisülhet valami értelmes ebből az elcseszett délutánból. No, a művész úr szeme nyomban felcsillant, aztán hozzákezdett egy igen sajátságos gitárszólóhoz...
A Megasztár jelenlegi zsűriarcai sehol sincsenek azokhoz a tanulmányfejekhez, amiket mi akkor prezentáltunk. Nincsenek szavaim rá, hogy leírjam, mit kellett meghallgatnunk azokban a kínkeserves percekben, mindenesetre ilyesfajta produkciót legfeljebb egy olyan illetőtől lehetett volna elfogadni, aki a következő paramétereknek felel meg:
1. foglalkozását tekintve favágó
2. a két kezén összesen hat ujjal rendelkezik
3. igazoltan süket mindkét fülére
4. egy szilveszteri buli után, részegen hazatérve fogott először gitárt a kezébe, és
5. ugyaneme pillanatban arról értesült, hogy a szóbanforgó gitárnak elviselhetetlenül viszketnek a húrjai és a nyaka

Emlékszem, amikor véget ért a szóló, és Balog elhajtotta a srácot, ráhajoltam a pergőre, mintha csak a lábgépnél akarnék beállítani valamit, de persze semmit se akartam beállítani, mindössze annyi volt a szándékom, hogy tűnjön el a fejem a felső tamok mögött, ne szégyenítsem még én is a srácot a könnyes vigyorgásommal.

Volt még egy érdekes jelöltünk, akire máig emlékszem. Egyetlen próbánkra jött le, és hosszasan ecsetelte azt a fixa ideáját, milyen karaj lenne a Mekk mester zenéjét death metálban feldolgozni. Valami Cserkónak hívták... Két évre rá a Tankcsapda nevű formációban tűnt fel, és a mai napig oszlopos tagja a zenekarnak. Az a gyanúm, Lukácséknak sikerült lebeszélniük erről a mekkmesteres témáról, legalábbis eddig egyetlen lemezükön sem hallottam erre valamelyest is emlékeztető opuszt.:-)


Utoljára változtatva 05-24-2008 @ 10:35 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 05-24-2008 @ 11:07 am)

Comment: Te vagy terápiás céllal vagy itt, vagy maga vagy a terápia. Nekem mindenesetre jót tettél. Zsófi :)))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-24-2008 @ 02:20 pm)

Comment: Meeeeeek jót nevettem.....na ez most momentán nem semmi teljesítmény :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds