[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 63
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 63


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Elütött egy krályzleres bige
Ideje:: 05-24-2008 @ 10:42 am

Tegnap, azaz kispénteken Börnikével éppen útban voltam egykori munkahelyem felé. (Most nem a Postára gondolok, hanem a Negyven Rablóra. Ha Börnikével összeröffenünk egy kis férfias összetartásra, szórakozásunk helyszínéül csak a legritkább esetben választjuk a postát.)
A közlekedési helyzet a következő volt. Át óhajtottunk volna menni az utca túloldalára, ezért az út szélén parkoló autók közül kisettenkedtünk az út szélére. A félreértések elkerülése végett: teljesen tiszta tekintettel és csöppet sem vérágas szemekkel figyeltük a forgalmat. Közben egy, az út szélén parkoló krályzleres bige be akart csatlakozni a forgalomba (magyarán és kevésbé hivatalosan: el akart indulni), sőt, nemcsak akart, hanem el is indult. Nyilván kizárólag a visszapillantó tükrét figyelte, hogy jön-e valami hátulról, és nagy ívben tett rá, hogy két fószer épp a Nagy Átkelést tervezgeti elölről. A két fószer közül egy darab Börnike szerencsésen hátralépett a veszély elől, a másik azonban, egy élhetetlen, kialvatlan írócsira viszont egész más eszközét választotta a védekezésnek. Halált megvető bambasággal először is szembefordult az autóval, és a praclijait ráillesztette a géperejű jármű elejére, eme gesztussal azt az optimista világszemléletet szimbolizálva, hogy a hit és a szeretet legyőzi a lóerőket, az elvek és ideák győzedelmeskednek a hitvány matérián, és egyáltalán, omnia vincit amor, satöbbi. No, hősünk eme világszemlélete jelentős átalakulást szenvedett az elkövetkező métereken, amikor is hátrafelé futni volt kénytelen az autó által lendületet nyerve...

Nos, amíg ott szaladtam az autó elől hátrafelé, hihetetlen sok dolog átfutott az agyamon. Az egész nem tarthatott tovább egy-két másodpercnél, úgyhogy vagy valami időcsapdába kerültem, vagy egy párhuzamos világba, nem tudom. Komplett mozifilm-jelenetek peregtek le a lelki szemeim előtt, és megpróbáltam felidézni, vajon hogyan viselkedett hasonló helyzetben brúszvilisz, sztívünszegál meg a meggájver. Egész komolyan megfordult a fejemben, hogy valami bravúros nindzsabukfenccel fel kéne pattanni az autó tetejére. Közben az is eljutott az agyamig, hogy Börnike üvölt, mint a sakál. Gondolom, a nőre, hogy álljon meg. Ez eléggé időszerűnek tűnt számomra is, mert ekkor elkövetkezett az a pillanat, amikor már nem bírtam a tempót, mivel igen kevéssé vagyok edzésben a hátrafelé futás című sportágban, és szépen hanyattestem az aszfaltra, és bekongattam a búrámat a flaszteren. Ezen nanoszekundumok alatt pedig azon tűnődtem, hogy vajon áthajt-e rajtam ez az állat, és hogy vajh milyen érzés lesz, amikor a differenciálmű fog ivartalanítani, álá jáksólaci... De szerencsére ekkor a sofőr, ez a derék humanista végre megtalálta a fékpedált.

Börnike felsegített a földről, és örömmel konstatálta, hogy nem esett különösebb bajom, csak egy kicsit koszos lett a ruházatom. De egyelőre nem akarta megosztani a kedvező diagnózist a kocsiból kipattanó szöszkével. Sőt, úgy elkezdett rivalogni, mint valami olasz sárkányfűárus:
- Mit csinált maga? Észnél van maga egyáltalán? A barátom híres író! Van fogalma, hogy bevágta a fejét az aszfaltba? Most biztos kiment a fejéből két komplett fejezet!
A csajnak kissé remegett a szája, viszont csalódottan konstatáltam, hogy milyen elkeserítően kicsi a melle. Hátraszaladt valamiért a kocsi hátuljához.
Aszongya Börnike elszántan:
- Te, ez most vagy mónikaluinszki, vagy bepereljük!
A ragozásából nem derült ki számomra a terv minden egyes pontja, ezért rákérdeztem:
- Téged is, úgy érted?
- Még szép! – bólogatott hevesen. – Hát én vagyok a szemtanú!!!

Közben megjött a csaj, mégpedig az elsősegélydobozzal. Hámondom, mimet tetszik akarni bekötözni, kiskezicsókolom? Mer én ilyen úriember vagyok. Még egy kis szöszi plázacicust sem tegezek le, dacára annak, hogy elgázolt. Komolyan mondom, egész megsajnáltam. Mondom neki: első gázolása? Merthogy látom, nagyon idegesnek tetszik lenni. Na nem baj, később már rutinból fog menni minden, higgye csak el.

Végül annyira sikerült megnyugtatni a szöszit, hogy kicsit még nevetett is. A végén még mi nyújtottunk neki lelkisegélyt. Aztán útjára engedtük, a mónikaluinszkis kárpótlás megemlítése nélkül. Mert azért valahol mélyen benn Börnike is úriember.
Aszongya nekem: te, én már alig várom, hogy híres ember legyél! Most lefényképeztem volna az esetet, aztán eladtam volna a sztorit a Blikknek!
- Kabbe! – mondám neki – Inkább arra lett volna eszed, hogy elrántsál a némber elől!

Megyünk be a sörözőbe. Babucika volt a pultban. Puszi, ölelés, meg más ilyenek. Jaj, Babucika, el sem hiszed, mi történt velem! Az előbb elütött egy krájzleres csaj! Bevertem a fejem az aszfaltba! No, erre a drága már önti is az unicumot. Hát ezért vannak a jóbarátok...
Egész este azt a fárasztó viccet sütögettem el mindenki irányába, miszerint:
- Te, képzeld, elütött egy krályzleres bige!
- És nem lett semmi bajod?
- Nem hát!... Te, képzeld, elütött egy krályzleres bige!
Őszintén csodálom, hogy senki sem vert meg...


Utoljára változtatva 05-24-2008 @ 10:42 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 05-24-2008 @ 11:04 am)

Comment: Ez fergeteges (bár ismerve a "krájzlerek" töréstesztjét, arra vártam, hogy a kocsiban is kár esett) - stílus. Hát én nagyon barátja lettem ennek. De nagyon. :))) Zsófi


Hozzászóló: Bravium
(Ideje: 05-24-2008 @ 11:22 am)

Comment: Köszönöm. :)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-24-2008 @ 02:14 pm)

Comment: Már ideje volt hogy folytatólagos legyél...nevetgéltem.....:))))


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 05-24-2008 @ 11:07 pm)

Comment: Jajj nekem!!! Hát ezt végig kuncogtam!! Nagyon szellemes és humoros!!! :D Meggájver meg szerintem a kulcstartójából épített volna barikádott maga és a nő közé :P Gratulálok! Niki


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 05-25-2008 @ 12:11 am)

Comment: Tetszett:))) Szeretettel.Lena


Hozzászóló: Emericus
(Ideje: 05-25-2008 @ 04:38 pm)

Comment: Életszerűségében félelmetes élménybeszámoló. A Krájzler egyébként tipikus. A Trabi volánja mögött (ha van még olyan) sokkal jobban vigyázott az ember. Magára is, másokra is. Gratulálok, jó az írás.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 05-25-2008 @ 09:31 pm)

Comment: Minden szempontból elfogadható számomra! üdv. fTJ


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 05-26-2008 @ 07:53 am)

Comment: :) Vigyázz! Állitólag már harckocsit is vezetnek!


Hozzászóló: Morci
(Ideje: 05-26-2008 @ 10:52 am)

Comment: HALIHÓ! Ez nagyon jó:)) Azért a verésen, illetve elmaradásán én is csodálkozom :DD Én egyszer próbálkoztam olyannal, hogy mindenre ugyanazt válaszoltam -nekem nem jött be :DD


Hozzászóló: Bravium
(Ideje: 05-26-2008 @ 11:59 am)

Comment: Köszönöm mindenkinek! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds