[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 85
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 85


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az utolsó találkozás
Ideje:: 06-06-2008 @ 06:56 pm

Nem is tudom, hol kezdhetném. Az az igazság, hogy az elmúlt 1 évben minden összejött. Nem szeretném részletezni, kár lenne. Betegeskedem, nem túl kellemes. Vizsgáim lesznek holnap, egyetlen szót sem tudok...Mindez eltörpül amellett a szerelem mellett, amit az iránt a nő iránt érzek, akit talán ma láttam utoljára. Több mint 4 év nem múlik el nyomtalanul, így volt még 2 közös ügyünk. Az egyiket már hónapokkal ezelőtt elintéztük, a másiknak kb fél órája vetettünk véget...

Ezzel az záróakkord is lezajlott. 2003-ban az első, ma pedig az utolsó momentumunk volt. 2004-ben nagy banzáj keretein belül eljegyeztem őt. Boldogok voltunk. Nagyon fiatalok, mégis nagyon érettek, és nagyon-nagyon boldogok...

Mára pedig ő új életet kezdett, én pedig képtelen vagyok erre még mindig. Nem megy. Mintha nem is akarnám.

Teljesen mindegy. Ez van. Ha a prózaverseny kapcsán stílusos szeretnék lenni, mondhatnám: "Szerelemre ítélve..."



Utoljára változtatva 06-06-2008 @ 06:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 06-06-2008 @ 08:33 pm)

Comment: Egy szépen elkoptatott közhellyel jövök: az idő mindent elrendez. Másrészt pedig nem is olyan rég volt, hogy egy vizsgámra (bár nem vagyok rá büszke) másfél óra tanulással mentem be... de mit tehettem volna? Hiába volt előttem a könyv, ha a szemem csak Őt látta. Puszi!


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 06-06-2008 @ 08:47 pm)

Comment: De ma már vége. És jobb így, hidd el. Ha nem tudta, ki van mellette, ki vagy te számára... akkor menjen. Találsz majd olyan szerelmet, ami nem önző, ami értékel, ami támasz, ami hálás... ami a tiéd. Mert valahol, valaki neked született...érted született. Én már tudom, hogy van ilyen. Hidd el nekem. Puszillak!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-07-2008 @ 10:28 pm)

Comment: Zorán énekli " A szerelemnek múlnia kell, ha múlik akkor fájnia kell" ...persze hiába az ember agya, ha a szíve nem követi a logikát...:))) nem könnyű...fel a fejjel..:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds