[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 285
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 285


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Padon
Ideje:: 06-11-2008 @ 09:54 pm

Az ember a pad előtt feküdt, csupasz felsőtestén a bőrt szinte átszúrták a bordái. Nadrágja lecsúszott kissé. Úgy hallottam délután a jegypénztárostól, hogy akkor már nem élt. Holmija még délután is ott volt a pad alatt. Nem kell az már senkinek. A halottszállítók elvitték, majd visszahozták a fémtartályt, amibe elhelyezték. Meg kellett várniuk a helyszínelőket. Gondolom szidták az ember, hogy miért épp ma halt meg, szidták a rendőröket, hogy igazán jöhetnének már. Délután EB meccs van. 

Még sohasem ültem így. Csak úgy ültem. Ami nem igaz, mert csak úgy ülni nem lehet. Jár a szemünk, az agyunk, lábunkat keresztbe tesszük, kezünkkel legyeket hessegetünk, vagy éppen lepöccintjük az elgondolkodott perceket, éveket. Mint a hamut. Aztán eldobjuk a csikket. Volt még a Colából, de nem kívántam.  A doki különben is azt mondta, hogy nem jó a gyomromnak. Néha veszek egyet. Azzal indoklom, hogy jó a gyomromnak. Hiszen valamikor gyógyszernek készült! Kidobtam a kukába a maradékot. Húsz perccel később visszafelé menve láttam messziről, hogy a mellettem levő padon már akkor is ott üldögélő férfi kortyol belőle, majd elrejti a táskájában. Először arra gondoltam, nem megyek arra, nehogy zavarba jöjjön. Aztán arra mentem. Nem jött zavarba. Csak úgy ült.

A nőnek valószínűtlenül hosszú körme volt. (Akkor, itt álljunk is meg egy percre!). Amit látunk az nem (lehet) valószínűtlen, habár bizonyos tanok szerint minden csak látszat. Akkor most vagy elfogadom azt a világot, vagy nem használom ezt a szót. Újra: Láttam, hogy a nőnek hosszú a körme. (Na, ez meg így olyan, mint amikor nagybátyám hajtotta hazafelé a lovas kocsit a viharban, aztán a villám mellécsapott. Visszacurukkoltatta a lovakat, leszállt a kocsiról, megnézegette magának a helyet, még egy nagyobb követ is odatett, hogy megjelölje.) A nő –legyen bár hosszú a körme, avagy sem- egy apró tükröt tartott egészen közel az arcához. Olykor belepislogott, forgatgatta, nyomogatta a szemét. A fél arca fel volt duzzadva a láthatóan friss ütéstől.

A fiú vadul nyomkodta a mobil gombjait. Morzsára éhező galambok ólálkodtak felé. A pad alatt egy darabnyi, már megszürkült kenyér hevert. Az ember hagyta ott, aki hétfő hajnalra lecsúszott a földre, és csendben - ahogy a vízparti homok kiszárad, ahogy a folyami kavics odagördül a többi közé, ahogy a virág szirma aláhull, ahogy senki más ezen a földön - meghalt. Előző este még elővette a csorba kést, kiteregetett valami rongyot, rápakolta a kenyeret, a főzőkolbászt, meg egy paprikát. Enyhe szél volt, a vadgesztenyék gyenge tüskéiket meresztgették a halványuló fény felé, egy-egy késői utas tekintgetett olykor az emberre, ő meg lassan rágva evett. Az a darabnyi kenyér akkor esett le a földre, amikor a kórházból éppen kijött (kimenekült) ember erősen köhögni kezdett, és feketére hajléktalanodott ujjai közül kicsúszott az utolsó falat.

Anyám a nyolcvan felé tart. Kislányom ma megsimogatta az arcom. Ma egy fiatal férfi napozott a padon.

Az angyalok sohasem pihennek.



Utoljára változtatva 06-11-2008 @ 09:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mango
(Ideje: 06-11-2008 @ 09:58 pm)

Comment: Szépen fontad össze a három szálat, - ismét a külöleges fTj-hang. Tetszik, mint mindig.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 06-11-2008 @ 10:51 pm)

Comment: Nemtudom hogyan - de valahogyan - belelátsz a gondolataimba...szépen, tisztán, egyszerűen sorolod őket... vagy csak élsz Te is... nemtudom...


Hozzászóló: 102
(Ideje: 06-12-2008 @ 11:33 am)

Comment: Pajtásom! ...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-12-2008 @ 08:22 pm)

Comment: "Az angyalok sohasem pihennek. "...Nem is tudom mit írhatnék...olvastalak...és ennyi elég...:))))


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 06-13-2008 @ 01:47 pm)

Comment: Hm. És még mondja valaki, hogy a blog nem lehet terepe a művészetnek.


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 06-14-2008 @ 09:50 pm)

Comment: Hú, de jó! Mély, elgondolkodtató, életes! Grat!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds