[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 200
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 200


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

„Adni úgy kell, hogy el is lehessen fogadni!”II.
Ideje:: 06-13-2008 @ 06:21 am



Közmunka, és közcélú munka rejtelmei !


KÖNYÖRGÖM

 
„Adni úgy kell, hogy el is lehessen fogadni!”
(Zsigai Klára) 


 

Közmunka
Olyan foglalkoztatási programok indítását jelenti, amelyek a munka és a gyakorlati képzés összekapcsolásával a munkavállalási hátrányok leküzdését, az álláskeresők képzettségi szintjének növelését, készségeik fejlesztését, gyakorlati tapasztalatok megszerzését teszik lehetővé.

Közcélú munka
- M
unkanélküliség csökkentése, a munkahelyteremtés korunk egyik legfontosabb feladata. Mind az állam, mind az önkormányzatok különböző programok révén próbálnak segíteni a nehéz helyzetbe került embereknek, így például az úgynevezett közcélú foglalkoztatás megszervezésével.

Amit tudnia KELLENE  a
 Munkaadóknak, és Munkavállalóknak is. 

A minimálbér 2008. január 1-jétől havi 69.000 forint. Napi 6 óra munkaviszony esetén az időarányos része. Felsőfokú végzettség esetén, valamint 50 év felett  125 % 

A munkaügyi Központ értesíti a nyilvántartott munkanélkülit, hogy milyen lehetőség van közcélú munkára. A munkaadó felkeresése után megbeszélik a végzendő feladatot, és munkaalkalmasság vizsgálat következik.   Amivel senki nem számol, és tudni sem akar felőle! Munka alkalmassági vizsgálat pénzbe kerül!

Az a regisztrált munkanélküli, akinek a havi szoc. támogatása 25.650 Ft/hó?
 -         tüdőszűrés: 3000.-,         vérvétel: 3000.-,   vizeletvizsgálat: 3000.- Biztos van még, de bőven elég ebből egyet is kifizetni! 

- Ez még semmi, hisz a közmunkára rendelt személy még mindig egy lenézett, és lekezelt személy irodisták szemével nézve, félmondattal össze-vissza küldik, lekezelik.

-
 A kísérőlapot hiányosan töltik ki, egymásra mutogat az orvosi rendelő, munkaügy, munkaadó. Mindenki a másikat akarja megtanítani a rendre, ezért visszaadja a munkavállalónak intézésre!  

Kit érdekel, hogy a szoc. segélyen élő, aki igenis akar tenni, változtatni sorsán, és erején felül csak egyedül erőlködik mindezek megvalósításán? 

Buszjegyet tud-e venni, vagy gyalog kell akár 10 km.
-  Munkahelye hány kilométerre van, el tud-e utazni?
- Hogy vannak családok, emberek, akik napi 200 Ft-ot sem költenek. 

Lehet ígérni, csukott szemmel álmodozni, de a valóság nagyon messze van az íróasztaloktól, kedves illetékesek!
Emberi jogokat sértő, és megalázó ez az intézkedés, sürgős változtatásra van szükség az agyakban! 
 

Ez nem segítség, ez a költségek átterhelése az amugy is bajban lévő nyakába a megsegítése helyett!
Ideje lenne megjegyezni:

 
„Adni úgy kell, hogy el is lehessen fogadni!”(Zsigai Klára)     


Utoljára változtatva 06-17-2008 @ 08:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 06-14-2008 @ 05:40 am)

Comment: Ezeket a sorokat el kellene küldeni sok-sok helyre, ahol döntenek a munkanélküliek sorsáról!!:)) Zsuzsi


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 06-14-2008 @ 07:41 pm)

Comment: Igazad van kedves Zsuzsa!Mert erről senki nem akar tudni! Nyugodtan ellehet küldeni! Nem érték az ember!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-15-2008 @ 10:43 am)

Comment: Nehéz kérdést boncolgatsz, de címben meghatározott gondolattal nagyon egyetértek!...:))))


Hozzászóló: Zsigaiklara
(Ideje: 06-15-2008 @ 11:27 pm)

Comment: Köszönöm egyetértésedet Anna! Sajnos van min változtatni!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds