[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 226
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 227

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Babonák
Ideje:: 06-15-2008 @ 11:56 am

Nem vagyok babonás. De tényleg!!!
Na, jó, egy kicsit. Jé, 11:11 van, kívánjunk valamit!:)

Szóval nah, enyhén babonás vagyok. Pedig sokminden nem jön be. Mindig ugyanazt kívánom... Egy vevő erre pénteken be is szólt, hogy "ha teljesült volna, maga sem itt lenne már"... Igaza van!
És nekem is igazam lett, amikor megmondtam, hogy ez a péntek 13. katasztrófális lesz...

Reggel azzal kezdődött, hogy elkapartam egy pattanást az államon, összekentem vele a fehér fölsőmet, tehát reggel mosással kezdtem...
A suliban balhé fogadott, mivel nem volt minden rendben a gyakorlattal... >>Nyuuuugi, péntek 13 van, várható volt... Arról nem beszélve, hogy szinte egész nap zuhogott az eső...

Suli után mennénk pizzázni, zárva. A másik is, csak 10-kor nyitnak. Jó, menjünk el biliárdozni.
Nem volt dákó, maradt a csocsózás. A kocsmában összefutottam egy utálatos emberrel, majdnem haza is mentem, amikor megláttam... De maradtam.
Aztán vissza a pizzázóba, konyha csak egy óra múlva... >>Nyuuuugi, péntek 13 van, várható volt...
Kaja kijön, feltét rajta igen kevés... De legalább jóllaktunk végre. Eső még mindig zuhog.
Osztálytársam hazavitt kocsival. Otthon kiderül, hogy apum elvitte a biciklit, a kocsit... Hogy a manóba megyek így dolgozni??? Fél óra az út gyalog, még akkor is, ha sietek, ilyen esőben meg ördög fog rohanni...
Apa hazaér egy óra körül, kimentem vele a garázsba a bicikliért, hazafelé sz*rrá áztam...
>>Nyuuuugi, péntek 13 van, várható volt...
Egy óra múlva apa ismét itthon, mégse kell a kocsi... Begurultam, mostmár azért is kivisz tesóm kocsival...
Eljött a fél öt, természetesen az eső elállt... Nem baj. Alig álltam be a kasszába, jön egy öregúr, elkezd pattogni a nyüves szatyor miatt, hívjak fel valakit, hogy hozzon, különben nem lesz holnaptól állásom... Gondolhatjátok, baromira cidriztem, mikor egy főnök nem tudott engem onnan kitúrni, egy mezei vásárlónak biztosan sikerül, és pont a szatyor miatt...
Aztán jön a helyettes, bent vannak a titkos vásárlók... Mondom: Ne már, péntek 13. van, tuti, hogy hozzám jönnek! Nyertem, kb. 20 perc múlva jött is az üzi: "Nálad voltak a titkos vásárlók, remélem, minden jól ment!" Ez kb. annyit tesz, hogy: "ha valamit elszúrtál, nyakad szegem!"
>>Nyuuuugi, péntek 13 van, várható volt...
Hazafelé meló után felsóhajtottam: végre vége a napnak... Megvacsiztam, belenéztem a Cometbe, örültem, mert Csézy és a Groovehouse is nyert, s végül köhögőrohamoktól szenvedve elaludtam...


Szóval, van, amire babonás vagyok. A péntek 13-ra biztosan. Azért, ha egy fekete macska átmegy előttem, nem fordulok vissza... De legközelebb péntek 13-án inkább fel se kelek...

A tegnapi napom lényegesen nyugisabb volt, kedvesebb, viccesebb, feltöltődtem új energiákkal. Kicsit egyedül voltam itthon, csajos filmeket néztem, énekelgettem fahangomon, de úgyse zavartam vele senkit. Holnaptól gyakorlat, újabb taposómalom... Valahogy csak kibírom ezt a négy hetet. Csak most már minden rendben legyen...



Utoljára változtatva 06-15-2008 @ 11:58 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 06-15-2008 @ 05:30 pm)

Comment: Ez csak egy nap, ne szívd mellere!!!:)))))))))))) /De én visszatolatok egy k***va macska miatt!/:)))))))))) Puszillak!


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 06-15-2008 @ 10:53 pm)

Comment: Nekem péntek 13 mindig szerencsés, vagy semleges :) De baonáim? Hááát van egy pár... néhány egészen fura :D Niki


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 06-16-2008 @ 07:03 pm)

Comment: Na,látod Andi! Mindenkinek van valami :)))


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 06-16-2008 @ 07:04 pm)

Comment: A fura babonák a legjobbak Niki!:) Biztos egyediek is,amik csak neked jönnek be... Nekem is van még pár :)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds