[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 270


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Nagykörü alias Tündérfalva
Ideje:: 06-30-2008 @ 09:53 pm

Szemilla csodálatos blogját olvasva, eszembe jutott március első hetének napja, mikor Captnemoval először hajtottam be a faluba, a Nagykörü táblánál.
Hatalmas várakozással, telve a szervezés kezdetének izgalmával.
Nem volt virág egy szál sem, szürke latyakos sár borította az utakat, kihalt volt még a kocsma is, egy lélekkel sem találkoztunk, aki útba igazított volna.
Elszontyolodtam, és csak néztem körbe-körbe a kocsiból kiszállva.
-Istenem... valóban jó lesz itt, e kietlen világban találkozót tartani? - kérdeztem inkább csak magamtól, de hangosan.
Captnemo azt mondta - ne parázz! - és jót nevetett rajtam.
- A falu még alszik, még nincs itt a kikelet. Nézd azt a sok virágtartót, és nézd a sok faragott szobrot is. A takaros kis házakat, egytől-egyig mese mind. Hidd el, csak olyan faluban látni ilyet, ahol az emberek egymásért is tesznek. És ha itt leszünk, telve lesz élettel, szeretettel -.
Szavai tökéletesen megnyugtattak, és már láttam a muskátlis ablakokat, a rózsabokrokat a házak előtt, az üde zöld füvet, és a kanyargó Tiszát ölelő, buja zöld fákat.
Elképzeltem, ahogy a Tájház is megtelik élettel, szeretettel, általatok, általunk.

Most, hogy túl vagyunk ezen a felejthetetlen három napon, mely annyi, de annyi élményt adott, én is Tündérfalvának érzem e kedves helyet, melyhez jó lenne bármikor visszatérni. De ha nem is látom soha többé, akkor is örökre szívembe zártam, mert ott voltatok, megtöltöttétek értelemmel, művészettel, szeretettel.
Ma már tudom, hogy nem a hely okozza azt a felemelő érzést, melytől úgy érezzük, hogy röpülünk a végtelenbe, hanem az egymásra figyelő EMBER.
A helyet Ti tettétek azzá, amivé szívünkben lett.
Szeretetet adni és kapni, a legcsodálatosabb érzés, és ebben bővelkedett minden tova száguldó pillanat.
Egy szempillantásnak tűnt, és máris elszaladtak a napok.
Mennyi, de mennyi beszélni való maradt tarsolyunkban, mennyi de mennyi megosztandó gondolat, de még így is gazdagabbak lettünk, sokkal gazdagabbak.
Ma, mikor merengtem az elmúlt napok eseményein, rájöttem, hogy a falu szépsége is ezt sugározza...
Nyugalmat, megértést, egymásra figyelést e rohanó világban.

Nagyon hiányoztak azok, kiknek nem sikerült velünk tartani.
Captnemo, Lena1, Mickey48, agnes, melissa akik még készültek is. De bárkit felsorolhatnék e nagy családból.
Gondolatainkban ott voltatok minden pillanatban.

Tündérfalvát Ti teremtettétek, és szívünkben örökké fog élni ez a pár nap.



Utoljára változtatva 06-30-2008 @ 11:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 06-30-2008 @ 11:57 pm)

Comment: Anna! Szinte mindent leírtál, ami fontos volt ebben a néhány napban. Igen, az egymásra figyelés. Hallgatni, tanulni egymástól. Akik már valamennyire ismerjük egymást, lehetőség adódott arra, hogy még többet tudjunk meg a másikról. Akikkel még nem találkoztunk, azokkal a személyes találkozás varázsa nyújtott örömet. Köszönet mindenkinek a felejhetetlen percekért. Köszönet a szervezőknek, külön neked:)))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 07-01-2008 @ 07:23 am)

Comment: Annám! Ennél szebb helyet nem is választhattatok! Jó lett volna végig veletek lenni, mert tudom és látom a fotókból, hogy mennyi mindenből maradtam ki. Ölelek mindenkit: Erika


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 07:38 am)

Comment: Nagyon örültem kedves Éva, hogy végre volt időnk kicsit beszélgetni is. A találkozók rohanásában, eddig ennyit nem sikerült. Sokat jelent a barátságod. Köszönöm, hogy jöttél, és várom a következő alkalmat...Ölellek szeretettel Anna...:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 07:42 am)

Comment: Drága Erikám, bizony hiányoztál a többi eseményről is nagyon, de boldog voltam, mikor megláttalak, hogy egy kicsit azért sikerült velünk tartanod...:)))) Te olyan magával ragadó, színes egyéniség vagy, aki igazi fényes csillag. Vidám kedélyed, kedvességed felüdülés. Köszönöm a kis gyufát és a szerencse kártyát is...:)))) Az, hogy még a nyaralásban is gondoltál ránk, mélyen meghatott...Köszönöm, hogy jöttél. Ölellek szeretettel Anna...:))))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 07-01-2008 @ 08:10 am)

Comment: Itt emlékeztem Veled.


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 07-01-2008 @ 09:00 am)

Comment: Bizony. Szerintem bármilyen helyből Tündérfalvát alkot (hat, gyarapít) ez a szeretet. :) Alkossunk! (és nevessünk sokat) cupp


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 07-01-2008 @ 09:31 am)

Comment: Igen, örömmel láttam, amikor másodszor mentünk letisztázni a dolgokat, hogy valóban olyanná változott a környék, amilyennek gondoltam, képzeltem.:) És örömmel olvasom a beszámolókat, hogy mindenki jól érezte magát, és a Szemilla adta Tündérfalva különösen tetszik!:)


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 07-01-2008 @ 09:33 am)

Comment: Nagyon igaz! Csodálatos hely, csodálatos emberekkel... Sosem fogom elfelejteni...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 11:16 am)

Comment: Köszönöm királylány...:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 11:19 am)

Comment: Bizony Zsófi, szerintem is az volt a legjobb, hogy mindenből jutott kis kóstoló. Volt játék, alkotás, beszélgetések...jókat ettünk is...és volt fellépés is, amely minden alkalommal magabiztosabbá teszi az embereket...:)))) Köszönöm, hogy itt is voltál...:)))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 11:21 am)

Comment: Drága Kapitányom, minden olyan volt, ahogy megjósóltad. Hiányod rányomta bélyegét a napokra, de ezt behajtjuk rajtad legközelebb...:)))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 11:24 am)

Comment: Piro, Te igazi színfolt vagy, a társaság lelke! Nélküled elképzelhetetlen egy ilyen összejövetel, és ezt vedd fenyegetésnek. Tehát, hogy elkövetett "rosszalkodásaidat" jóvá tedd, kötelező a következőn is megjelenned...:)))))


Hozzászóló: Artur-Brun
(Ideje: 07-01-2008 @ 12:31 pm)

Comment: Még mindig a hétvége hatása alatt állok. Érthető, mivel nekünk ez volt az első, de akik már többször is voltak, érdekes módon ugyanígy éreznek. Na ez az, ami fantasztikus. Mindenkinek köszönöm a szép órákat. A pom-pom lányok pedig egyfolytában az élményeikről mesélnek, amiket tőletek kaptak. :-)))


Hozzászóló: gabiga
(Ideje: 07-01-2008 @ 12:41 pm)

Comment: a_leb verse alatt már leírtam: voltam már néhány fulltalin, de ez valahogy annyira más volt... talán a hely, talán a levegő, talán valami láthatatlan, különös földsugárzás, amitől nagyon együtt rezegtünk és visszavonz, mint a mágnes... még most sem enged el... talán egy apró csoda születésének voltunk tanui - becsüljük meg!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 01:46 pm)

Comment: Kedves Artur! Fantasztikus kis családod van. Örülök, hogy megismertelek benneteket, és remélem, még nagyon sok ilyen találkozón fogunk találkozni...:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 01:48 pm)

Comment: Kedves Gabiga, nagyon egyetértek minden szavaddal... Én is így éreztem...:)))))


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 07-01-2008 @ 02:01 pm)

Comment: Csodálatos elnevezés " Tündérfalva" felejthetetlen három nap az életemben veletek...a nyugalom szigetén...egészséges írigységgel vagyok Szirom és Ho felé, mert ők ezt élvezik egész évben. Köszönöm Anna a sok szépet és odafigyelést amit kaptam-kaptunk tőled...sok mosolygós arc mind itt marad a lelkemben. sok-sok puszi barátaim...Matyibá


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 02:07 pm)

Comment: Drága Sam! Már több éve ismerjük egymást, talán a Fullon a legrégebben Téged ismerlek. Nem tudnék elképzelni egyetlen ilyen kalandot sem nélküled. Köszönöm, hogy időről-időre velünk tartasz...Ölellek szeretettel Anna....:)))))


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 07-01-2008 @ 04:58 pm)

Comment: Gyönyörű írás, Anna, hallom, ahogy elmondod... jó hallani... egyik "utolsóként" jöttem el a szálláshelyünkről, és folyamatosan azt éreztem, hogy ott hagytam valamit. Ma már pontosan tudom, mit, és azt is mindannyiotoknál ott van belőle egy darabka. Tündérfalva nem ürült ki, ott van, nem is tudom mihez hasonlítsam, mint egy mosolygósan, mindig nyitott ajtókkal váró házikó, ahová bármikor belépsz, pattog a tűz, terített az asztal, mosolyog a nyugalom. Így hagytam el a falut, így él bennem, és az külön öröm nekem, hogy két ilyen ragyogó ember ott van, mint Ho és Szirom. Már sosem lesz Tündérfalva elérhetetlen álom, nem lesz üres házak sora, mindig ott lesztek mind. Köszönöm.


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 07-01-2008 @ 06:35 pm)

Comment: Nekem minden egyes találkozás Tündérfalva, bárhol is van, mert úgy érzem az a szeretet ami körülveszi ezt a fullt, egyben valóra vált tündérmese mindannyiunk számára. Én megköszönöm neked Anna, hogy tündérország királynője ilyen hatalmas aranyszívvel rendelkezik, mint te. Ölellek.Lena


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 07-01-2008 @ 07:56 pm)

Comment: Nagyon szépen leírtad Anna... Ahogy olvastalak, mosolygós szemeket, sugárzó arcokat láttam, egymást értő, egymást megértő embereket, és újra éreztem a varázslatot! Ez a csendes, meseszép falu ideális helyszinnek bizonyult, jól láttátok Ti ezt előre kapitánnyal!:) Köszönjük!!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 08:52 pm)

Comment: Kedves Béla, azt hiszem ahogy teltek az utolsó pillanatok, úgy voltunk ezzel, hogy nehéz volt elindulni, elszakadni a helytől. Mégegyszer körülnézni, és búcsút inteni. Amikor beszálltam a kocsiba és visszanéztem a kiürült udvarra, fájt a gondolat, hogy vége a varázslatnak...:)))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 09:53 pm)

Comment: Drága Lenám, iszonyúan hiányoztatok. remélem a következőt sikerül úgy összehozni, hogy ne jöjjön közbe semmi...:))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-01-2008 @ 09:54 pm)

Comment: Kedves Zsuzsika, valóban úgy volt, ahogy Kapitány megjósolta...:)))) Köszönöm, hogy annyi sokat segítettetek Lacival.:)))))


Hozzászóló: siklosi
(Ideje: 07-02-2008 @ 10:49 am)

Comment: No bumm! A meghatottságtól semmi értelmes szó nem jut eszembe,de KÖSZÖNÖM!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-02-2008 @ 09:17 pm)

Comment: Nagyon köszönöm Erzsike...:))))


Hozzászóló: zafir
(Ideje: 07-04-2008 @ 08:14 pm)

Comment: Örökre felejthetetlen csodálatos hétvége volt! Köszönjük! :))))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-05-2008 @ 07:27 am)

Comment: Nekem is az volt drága Zafir, és örülök, hogy személyesen is találkozhattam Veletek...:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds