[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 114
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 114


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
3. és 4. nap
Ideje:: 07-19-2008 @ 09:55 pm

3. nap Szerda

Azt még nem írtam, hogy a mindennapi snak túrórudi, light. Szóval édesítőszerrel készült, de ennek ellenére finom. Már hogyha ideér, nem úgy, mint tegnap. Csodálkozva visszakérdezett a nagyonmagas, hogy: "Jár hozzá? ". Hát igen, jár, benne van a napi menüben, és nem azért, de jó volna. Erre ő mentegetőzve hadarta, nem maradt belőle, és hogy összenyomódik a hűtődobozban, és az állaga... Már kezdtem érteni! Megmentette Rudolfomat az összelapulástól. Egyszerűen megette. Szerintem. De mert anyatka is vagyok megértem, éhes volt, korán kelt, meg minden, azért buksit akkor sem simogatok. Kértem, hogy ha lehetne azért én majd szeretném legközelebb, ha lapos, ha az állaga... akkor is. Megígérte, kíváncsian várom.
Szóval a 3. napon reggelire két baromfivirsli volt, sok-sok mustárral. Virsli elfogyott, mustár nem. 1 csésze házitej jól kiegészítette.
Délelőtti pörgésemben nem is voltam éhes.Csak 12 körül éreztem, hiányoznak az almák. Meg is ettem kettőt. Ebéd megint később érkezett, de lassan megszokom. A parmezános sült pulykamell párolt kelkáposztával, egész jó volt, bár a kelkáposzta nem akart elfogyni teljesen. Nem erőltettem.
Délutáni almák mellé egy-két karika csípős parasztkolbász is lecsúszott vacsorakészítés (egyszerű paprikáskrumpli készült családomnak) közben. Paradicsom egészítette ki a sort.
Az én vacsorám fenyőmagos csirkemell, sopszka salátával. Istenien finom!!
Mást nem ettem, pedig a lányom Kinder csoki evése büntetendő lehetne:)))))) olyan élvezettel adta elő.:D

 

4.nap Csütörtök

Végre csütörtök! Már csak egy nap a szépséges hétvégéig. Nem tudom még mitől lesz szépséges, de az már jó, hogy lehet kicsit lazítani. Nem, mintha feszült lennék, vagy ilyesmi. Jól vagyok:)))
Reggeli: zöldfűszeres joghurt Hamlettel. Nem, ez nem az a Hamlett! Ez a puffasztott búzatábla :) hétköznapi néven én csak hungarocellnek becézem.:)
Már írnom sem kell délelőtti almaevésem folyamatos.:)
Ebéd: mustáros pulykamell baconos kelbimbó. A mustáros mártás finom, a hús kicsit, mintha sós lett volna, a bacon apró kockára vágva, a kelbimbó kereken gurulva, de összhatásban jól esett megenni.
Ja, ebéd előtt egy szem szőlőcukrot elszopogattam, mert később ért megint a nagyonmagas, és éhes voltam. Igaz a túrórudi is megérkezett mentségére szólva, délután el is tüntettem. Nem is volt lapos, és az állagával sem voltak bajok.:))
Délután is almáztam, és két falatot kóstoltam a családnak készített káposztástésztából.
Vacsora: Roston tengerihalfilé citrommártás, zöldsaláta. Balu kutyánk örült neki, mert én valahogy nem szerettem megenni, megkostoltam, de nem kívántam többet belőle. Régen nagyon szerettem a halat, egy ideje nem annyira. 3 szelet parizert ettem hungarocellel és paradicsommal.
Azt mindig elfelejtem ideírni, hogy csak vizet iszok szomjoltónak, sokat próbálok, nincs gondom vele, igazán eddig is azt ittam.



Utoljára változtatva 07-19-2008 @ 09:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 07-20-2008 @ 07:22 am)

Comment: Szia Andikám!...Ne add fel!... Meg lesz az eredménye!...Ha más nem akkor a sok "hungarocell" szigeteli télire a gyomrod!...:)))))...Na, ez csak vicc, de kitartás!...Szeretettel: Lyza


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 07-20-2008 @ 08:40 am)

Comment: Olyan sok finomságot ettél Andika, hogy ennek képtelenség lenne ellenállni. Gondold el, mennyi élményt veszítesz el, ha nem kóstolod meg. Szeretettel ölellek.Lena


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-20-2008 @ 10:12 am)

Comment: Fel ne add, ..nálunk a dr.nő két hónap után már elég sokat fogyott, és arányosan,.....:)) ez nem vicc!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-20-2008 @ 10:33 am)

Comment: Ja neki több úszógumija volt,...és eltünt...


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-20-2008 @ 06:20 pm)

Comment: Lyza nagyi:) Köszönöm, rámfér a bíztatás!:)))) puszi


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-20-2008 @ 06:29 pm)

Comment: Lena:) Így van, de képzeld, ez a sok finomság maga a fogyókúrás étrend. Úgyhogy nem olyan rossz:)))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-20-2008 @ 06:34 pm)

Comment: Ágnes:) Ez tényleg bíztató. Azt írták két hét ajánlott, de asszem egy hét szünet után folytatom megint. Közben azért figyelek,igazán szerintem az a fontos, hogy minél kevesebb legyen a bevitt finomított cukor.


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-22-2008 @ 09:20 pm)

Comment: HAJRÁ!!! :) Kitartás!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds