[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 279
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 279


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
5., 6. és 7., 8. nap
Ideje:: 07-23-2008 @ 08:33 am

Sok-sok dolgom volt, ezért kicsit lemaradtam. Meg itt csak kettő bejegyzés látszódhat, már nagyon vártam, hogy a többieknek megjöjjön a blogírós kedvük. :)
Előszőr nézzük az 5. napot, nevetezesen pénteket.
Reggeli zöldséges, korpás omletthez ettem paradicsomot is. Délelőtt volt egy puffasztott rizsszelet, természetesen almával. :)
Ebédemet hozó futár, nagyon sajnálta, de ma nem sikerült elhoznia a túrórudit, megígérte viszont, hogy vesz külön hütődobozkát a finomságnak:)))
Ebédre kapott párolt csirkemell, jalapenos (erős paprikás) krémsajtmártás, párolt karotta, e hét nagy kedvence lett részemről. Nagyon fincsi volt, és igazán jól is laktam!!!
Délután hamar eltelt némi alma kíséretében, a vacsora fűszeres csirkecomb, kertész saláta szintén jól esett. Később még lecsúszott pár kanál banán-őszibarack turmix, amit a lányom hagyott meg. Szegénykém még nem tudott nagyon rágni az új fogszabályozójával.

A 6. napom reggelije kőrözöttes sajtekercs, után a nagyvárosba utaztunk, vásárlási céllal. Sikerrel jártunk, de így nem főztem, és hétvégére, nincs menüm. Ebéd gyanánt 3 szelet pulykasonkát, egy pohár kefírt paradicsommal vettem magamhoz. Aztán őrületes dolog történt. Szóval vettünk magunknak egy ágyat, aminek helyet kellett csinálni. És ha már elkezdünk pakolgatni, akkor már takarítani is. Én a szülői hálót, lányom és fiam a saját szobáját, férjem lelkesen a konyha-nappali helyszínt választotta. Az egész család nagy munkába fogott, volt itt minden, átrendezés, pókhálózás, portörlés, ablakpucolás, csillárszépítés, lomtalanítás, porszívózás és még sorolhatnám. Vasárnapra is maradt függönymosás, kanapé tisztítás, még jó, hogy megjavult a takarítógépünk. Szóval most rend van. Meddig?:)))))
Nna, épp ezért sok-sok, sőt még több energiára volt szükség. A szombati nap folyamán eltüntettem 2 banánt, 3 kocka, eperrel töltött étcsokit, és anyósom pizzájának egy kockájából a tetejét. Na, jó ettem tésztájából is vagy 4 falatot, a többinek kutyánk örült. Hungarocell is fogyott tejjel, mert vacsorát sem főztem, nem volt rá idő. Család örült a pizzának, mama sokat hozott.
Kifáradva feküdtem le, de elégedetten.

Elérkezett a 7. nap, vagyis a vasárnap. Elég korán ébredtem, a többieket bőven megelőzve. Reggelire párizsit, puffasztott rízsszeletet paradicsommal, paprikával fogyasztottam. Aztán nekiálltam főzni. Így ebédre töltött paprikát hoztam össze, amivel csak egy baj volt. A paradicsomszósz kissé híg lett, de már mindenki nagyon éhes volt, ezért csak később javítottam ki. Ettem hozzá egy kevés főtt krumplit is. Délután még ittam tejet, vacsorám is az volt. Vigyorgott még egy barack a gyümis tálban, nem hagyhattam megromolni.

Ismét itt a dolgos hétköznapok sora, s vele a 8. nap, hétfő.
Kitartás, már csak ezen a héten kell olvasnotok diétázós blogomat. :) De azért engedjétek meg, hogy kicsit dicsekedjek a minusz kettő kilóval. :D Bezony ám!!!
A 8. napi reggeli: 2 szelet hungarocell, 2 szelet felvágott, és ha már, akkor 2 paradicsom.
Délelőtt csak vizet ittam, nem voltam éhes.
Ebédre sonkával tekert csirkemellfilét, tejszínes fehérboros zöldség kíséretében fogyasztottam. Jó volt! Túrórudi szerencsésen megérkezett, el is tünt a gyomromban.
Délutánomat két szelet dinnye édesítette. Aztán el kellett intézni valamit, autóba ültem életem párjával. Tankolni megálltunk egy benzinkútnál, ő vett csokit, én meg megálltam, hogy egyek belőle. Igazán nem is volt nagy kísértés, valahogy nem kívántam. A gyerekek örültek, mert az övék lett, ahogy hazaértünk.
Vacsorára ettem grill csirkecombot, cézár salátával.
Aztán már semmi mást. Ezen a napon hoztuk haza az új ágyat! Össze is tudták szerelni a fiúk (hurrá!!!!). Fantasztikus!!!!!!!!



Utoljára változtatva 07-23-2008 @ 08:33 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-23-2008 @ 06:51 pm)

Comment: Lassan - lassan kedvet kapok én is. Erősen gondolkozom azon, hogy újra bele kéne vágni a koplalásba. Tetszik, hogy ilyen szépen fel van építve az étrended. KITARTÁSSSSSSSSSSSSSS!!!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-23-2008 @ 07:34 pm)

Comment: Csak abba nem hagyd...ez a hét is gyorsan elszáll.....:)))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-23-2008 @ 09:31 pm)

Comment: Parakalo:) Egyáltalán nem koplalok, nem okoz nehézséget betartani, ez a jó benne, közben finomakat eszek. Na, igaz, hogy van ami nem jön be annyira, de hát ez normális egyébként sem ízlik minden étel. 2 hetet javasolnak ebből, van még vissza pár nap, de azt hiszem, egyfajta életmódváltás elkezdődött.:)))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-23-2008 @ 09:33 pm)

Comment: Ágnes:) Nem hagyom. Köszönöm a bíztatást, nagyon jól esik!!!!:)))))))))


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 07-24-2008 @ 06:57 am)

Comment: Gratulálok a mínuszokhoz, csak csináld tovább, látod megéri!...Puszillak szeretettel: Lyza


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-24-2008 @ 05:42 pm)

Comment: Lyza nagyi:) Én is puszillak, köszi!:)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds