[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 278
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 278


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Baggio- Gábor blogja
Ideje:: 07-23-2008 @ 10:38 pm

Talán csak a lényeget mondanám, de azt is csak nagy vonalakban.
Szóval, hosszú procedúra után- mely a bal tüdőm körül zajlik- végül itt kötöttem ki, a törökbálinti Tüdőgyógyintézetben.
Drága szüleim természetesen eljöttek velem, s ez lényegesen könnyebbé tette az első perceket.
Az egészségügy sem hazudtolta meg önmagát, majd egy órába került, mire az első fehér köpenyes emberrel két mondatnál többet váltottunk.
Lényeg, hogy mindössze egy vizsgálatra jöttem volna be, erre kiderült, hogy néhány napig szívesen vendégül látnának intézményükben.
E meghívásnak sehogysem tudtam ellenállni, s "úgy döntöttem": maradok. Ahelyett, hogy a fullra publikáltam volna valami botrányos blogot, inkább maradtam...
Közben, hogy vendégszeretetükről is meggyőzzenek, megfosztottak néhány deci véremtől is.
A "desszert" sem maradhatott el, a nemzetközileg "mutatóujjnak" nevezett középső ujjamat is megszúrták.
Ezután megvillantottam Európa legjobb férfi felsőtestét, hogy sztárfotót készíthessenek rólam a "röntgen" magazinnak.
Miután kezdtem végre elkapni a fonalat, egy bizonyos P. Sz. nevű főorvosnő hívott be a szobájába. A nevében enyhe kaukázusi vonalat véltem felfedezni, node... senki nem tökéletes...
Megkérdi: miért is vagyok itt?
Gondoltam elsütöm azt a poént, hogy " reggel felébredtem, nem volt kedvem dolgozni, így gondoltam beugrom Törökbálintra, egy kis tüdő szervízre..."
Végül is nem sütöttem el parádés megnyílvánulásaim egyikét, csak csendesen elbeszélgettünk a ruszki bírkózónővel. Kevésbé barátságos hangon közölte, hogy 1-2 napon belül lesz egy laza kis hörgőtükrözésem...
Ekkor eszembe jutott az általam oly közkedvelt, mostanában sokat emlegetett szó: pazar!
Az érdekfeszítő csevegés után elhagytam a szobát, és visszamentem anyuékhoz.
Fater- hogy oldja a feszültséget- elkezdett a nővérkék testi adottságairól beszélni, s közben én is ráébredtem: rám férne már egy kiadós nemi élet...
Közben már a második elhunyt beteget viszik el. Soha nem láttam még azt a "tepsinek" nevezett kocsit...
Megrémülök. Kezdeti higgadtságom kissé pánikszerűvé alakul. Terveim szerint előbb az esküvőmön beszél hozzám a pap, nem pedig deszkán keresztül...
Látom anyu szemében a félelmet,és talán a könnycseppet is.
Háromévvel ezelött a nagyapám is járt már itt, de én bízom benne, hogy nem ezt az utat fogom bejárni.
Most, mikor talán életem legjobb kondijában vagyok, néhány nap alatt feltehetően leamortizálnak.
Azért reménykedem benne, hogy a jövő pénteket már veletek tölthetem Drága Barátaim,és nem ebben a törökbálinti "wellness hotelben"...

Köszönet Andinak a blog beírásáért!



Utoljára változtatva 07-23-2008 @ 10:38 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 07-23-2008 @ 10:42 pm)

Comment: Ma,amikor Törökbálint felé mentem, nagyon féltem. Féltelek. Szükségünk van rád, úgyhogy kérlek vigyázz magadra!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-23-2008 @ 10:49 pm)

Comment: Uram Atyám! Tökéletesen értelek, és tudom mit érzel,...hidd el , és Deszken csináltam végig egy halom vizságálatot vérvételt,...még a fülcimpámból is vettek. Melőbi gyógyulás Bajnok! Szeretettel ölellek


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 07-23-2008 @ 10:59 pm)

Comment: Bízzunk a legjobbakban! Én drukkolok! Hátha csak egy régi tdőgyulladás! A nagybátyám is hasonlóan járt... csak ő a mellhártyagyulladásra még kemót is kapott :S Biztos minden rendben lesz... rendben kell lennie!! És őrizd meg hétfőig ezt a humort! :) Puszillak!


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 07-24-2008 @ 03:45 am)

Comment: Nagyon kedvellek téged Gábor és nagyon várom, hogy vissza gyere. Szeretettel ölellek. Lena


Hozzászóló: mango
(Ideje: 07-24-2008 @ 08:34 am)

Comment: Mielőbbi felépülést Gábor!


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 07-24-2008 @ 09:43 am)

Comment: Bízok a legjobban Gábor....szorítok érted...


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 07-24-2008 @ 04:28 pm)

Comment: Sokkoló vagy, még ilyenben is. (enyhe mosoly) Legyé! Férjen Rád az a kiadós nemi élet is! Hm. Szorítok Érted. Zsófija


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 07-24-2008 @ 04:31 pm)

Comment: A legjobbakat kívánom Neked, így ismeretlenül is.Szorítok...


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 07-24-2008 @ 06:40 pm)

Comment: Jobbulást !!!! Szorítok érted!:))))) Andi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-24-2008 @ 08:51 pm)

Comment: Drága Gábor! Nem lehet semmi baj, ne feledd! "Az erő Veled van!"...Nagyon szorítok, és bízom benne, hogy csak a csini ápolónők kedvéért "szeretnéd" ott tölteni az idődet. Szentbékkálla remélem örökre feledteti majd a mostani kellemetlenségeket. Fel a fejjel, és Veled vagyunk mindannyian. Szeretettel ölellek Anna...:))))


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 07-25-2008 @ 10:50 am)

Comment: Drága Gábor!...Mielőbbi felépülést kívánok, s legyél minél előbb közöttünk, mert hiányzol!...Szeretettel: lyza


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 07-25-2008 @ 04:29 pm)

Comment: Hálásan köszönöm Mindenkinek, aki elolvasta ezeket a sorokat. Óriási lökést adott nekem a ti szeretetetek! Millió puszi MINDENKINEK, NAGYON-NAGYON KÖSZÖNÖM!!!!!


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 07-25-2008 @ 11:00 pm)

Comment: Mellbevágó hírek, így aztán hirtelen nem is tudok mit mondani, csak azt, hogy semmi pánik. Légy erős, és bízz, hogy a szervezeted legyőz mindent:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.50 Seconds