[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Készülődés
Ideje:: 07-25-2008 @ 09:56 pm

Ahogy sejtettem, és gondoltam újra jövök. Jó kedvűen minden másabb, az írás is kellemesebb. Örömre ugyan nincs okom, de az utóbbi idők nagyon jók voltak tanuló időszaknak. Tegnap kiderült hogy sehova nem vettek fel. Nagyon magasak lettek a ponthatárok arra a szakra ahova én jelentkeztem. Ez van, nem csüggedek. Ad1, ott a pótfelvételi, ad2 lehet pótfelvételin levelezőt jelölök meg és akkor mellette melózhatok, és végre vehetek egy kocsit magamnak, olcsót egy kicsit régit, de az nekem nem számít, lényeg enyém legyen és magamnak alakíthassam a magam kénye kedvére. A kénye kedvéről jut eszembe, hogy nagyon szépen köszönöm Annának és Boszinak a hozzászólást. Az ilyenekért érdemes igazán írni. Persze a rosszaló kritikát is bírom már, itt igazándiból az számít hogy olvas valaki. Most Boszi meg Anna lapját is néztem ma már, hiába holnap elutazok 9napra nyaralni, egy ideje akármennyire sietős valami ami igazán fontos arra szakítok időt. Tegnap este azért szomorkodtam, de ma már inkább örültem aminek lehetett. A kocsiba pl került hátra is hangfal. Igaz kicsik, de az a kicsi is azért már valami, és örülök neki, ha meg valaki kiröhögne a teljesítményéért akkor nem érdekel, én örülök. Barátnőmmel is furi a szitu. Igaz aranyos meg minden, de van pár dolog ami nem stimmel, és bennem kételyeket kelt. Az is hogy hosszú távú legyen, lessz vagy rövid,... Persze ezt előtte nem mutatom, felesleges lenne szerintem. Az idő biztos megoldja, vagy dűlőre viszi. Elméletben ki kéne ugranom az örömtől hogy van egy idősebb barátnőm aki komoly. Inkább fura, bár itt mindkettő egyre jelentősebbnek tűnik ahogy elmélyül a kapcsolatunk. De persze a furcsaságok, és a szokások mindenkinél megvannak, ez temészetes, csak vannak dolgok amik nem hagyják a csőrömet. Nos igen. Megmaradt a régi időkből hogy előre gondolkozok és nézem a dolgokat. Lehet most is lazának kellene lennem mint néha amikor csak úgy vagyok a mának. Részben ez mindig bennem van, de az előre gondolkodás nem szűnt meg. Mindegy, hisz holnap nyaralás, vezetem a kicsi kocsit, és kikapcsolódok. No igaz már egy ideje ezt teszem:) Ha feltudok nézni a 9nap alatt a netre akkor biztos ide jövök majd először. Jó itt lenni újra. Régen is voltak kedves emberek, akikre nem figyeltem talán eléggé, most már jobban fogok, sokkal de jobban. Ezt vegyétek "fenyegetésnek" Anna, meg Boszi:))))) Most jól érzem magam mint már jó pár hónapja általában, és azzal hogy nem vettek fel most fősulira még, várom azt a bizonyos múltkor említett újat amit az élet bármikor hozhat nekünk. Szerintem jó dolog lesz ami ezután jön, én úgy hiszem (hiszek benne). Lassan befejezem a gondolataimat, egy szuszra ennyi jött, ha valami még indulás előttig eszembe jut azt úgyis leírom. Ha már nem írnék akkor nagyon kellemes szép hetet kívánok mindenkinek. Legyetek jók, Fullozatok sokat:)


Utoljára változtatva 07-25-2008 @ 09:57 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 07-25-2008 @ 10:04 pm)

Comment: Jó időt, pihenést! fTJ


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 07-26-2008 @ 07:47 am)

Comment: Pihenj nagyot. A felvételire, meg serápitty! Majd sikerül az is!


Hozzászóló: Boszorkany
(Ideje: 07-26-2008 @ 04:18 pm)

Comment: Szia Lackó! Pihenj sokat. Várlak haza:) Puszi Zsófi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds