[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 277
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 277


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Kirityálé
Ideje:: 07-29-2008 @ 11:13 am

2008. július 24.
Kirityálé

Kirityálé

ÍZELTLÁBÚAK TÖRZSE

rovarok osztálya

kérészek rendje

· kirityálé


Génmanipulációs kísérletek során a nászikirittyentő és a létrás-pokálé keresztezésével alkották meg tudós elméink a kirityálét. A kísérletek nem titkolt célja az volt, hogy a kirityálé táplálékláncba bevonásával ellenállóbbá tegyék természetes vizeink hal- és madárállományát a cián és nehézfém-szennyeződésekkel szemben. A laboratóriumi modellezések során semmi nem utalt arra, hogy néhány év leforgása alatt a kirityálék olyannyira alkalmazkodnak a környezeti hatásokhoz, hogy párzási időszakuk, és ezzel egyidejűleg élettartamuk, néhány óráról közel 30 napra kitolódik. Turisták millióit vonzza hazánkba virágzásuk, pedig a kirityálé-les nem veszélytelen túra. A hímek néhány nappal előbb bontanak szárnyat a nőstényeknél, hogy akárcsak elődeik, a létrás-pokálék, elkészített hálóikkal gondoskodhassanak a nászikrittyentő minden báját magán viselő párjukról. Kifinomult technikájuknak köszönhetően nincs olyan élőlény, amelyik csapdájukba esve kiszabadulhatna a ragacsos fonál vendégmarasztaló öleléséből. Az óvatlan ember is könnyen válhat a következő nemzedék táplálékává, hisz a hálóba gabalyodott áldozatot néhány másodperc alatt ellepik a frissen kikelt nősténykirityálék milliárdjai, hogy erőt gyűjtsenek testnedveiből hosszadalmas párzási rítusukhoz. Mivel az elmúlt években olyannyira túlszaporodott a kirityálé populáció, lángelméink burjánzásuk megfékezése érdekében kénytelenek voltak a természetes táplálékláncba újabb fajokat bevonni. Így kerültek ártéri erdeinkbe a lamtarokálék és a hibrencsmundaák. A védekezés másik módja a vállalkozó szellemű turisták átképzésében rejlik. Néhány napos oktatásuk alatt elsajátítják a mechanikus hiperventraulika hatékony használatát, és jogosulttá válnak a kirityálé-lesen szamkóderventrum viselésére. Annak céljából, hogy a virágzásra látogató turisták közül minél nagyobb létszámban vegyenek részt mechanikus hiperventraulikusi tanfolyamon, az utazásszervezők motiválására minden évben insentiv utat írnak ki az Állami Kísérleti Intézet vezetői. Az idei év augusztusában a fejkvótát teljesítőket Kebelendbe, a nászikirittyentők őshazájába röptetik el.

Forrás: ZöldFigyelő - környezetvédelmi napilap


A szöveg válasz Balla D. Károly felhívására:
http://bdk.blog.hu/2008/07/21/kirityale_felhivas



Utoljára változtatva 07-29-2008 @ 11:14 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-29-2008 @ 12:34 pm)

Comment: Nem nagyon veszélyes ez a dög? De nagyon tetszett! Szeretettel


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 07-29-2008 @ 01:43 pm)

Comment: Ágikám fergetegesen jó cikk...ezt határozottan állítom én... a "szobalétrás - poklábú rittyentő...de kikérik maguknak a lamtarokálé és hibrencsmunda képviselői, hogy csak úgy odadobják őket ezeknek a szexőrűlteknek...felszólalunk mi Hebrencsek:)))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 07-29-2008 @ 02:02 pm)

Comment: Banya, ez most komoly? Már bocs, de amilyen hülyék manapság az emberek, én simán elhiszem, hogy kitenyésztettek ilyen izéket, amik most szépen élik a maguk kis életét, veszélyeztetve ezzel a többi fajt. De azért... áááh, neeem. Ez biztos nem komoly. (kacsintósikonka)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 07-29-2008 @ 10:27 pm)

Comment: Dehogynem veszélyes, drága Ágnes! Nem véletlenül kell védőöltözetnek a szamkóderventrum, és a mechanikus hiperventraulikusi tanfolyamon sem csak a pénzt akarják kicsalni a turistákból. Mégis beszélhetsz a népeknek, soha nem előre néznek, csak a mögöttest keresik... ;) Nos? Akkor beírhatlak a tanfolyamra jelentkezők közé? ;)


Hozzászóló: stando
(Ideje: 07-29-2008 @ 10:32 pm)

Comment: SzemiJózsi, drága! Óvastam is azóta a kiáltványotokat a Kurírban. :))) Meg kell mondjam, rátapintott a szerző az üzlet mibenlétére. Olyan leleplező az a cikk, hogy Pulcermán-díjat kap, vagy nem... :))) Van más lehetősége a Bizottságnak?


Hozzászóló: stando
(Ideje: 07-29-2008 @ 10:35 pm)

Comment: Jaj, Kisfenség! De hisz mióta csatlakoztam az Embermentő Ligához, mernék én komolytalan dolgokról írni? Amúgy is elkötelezetten zöldülök. Emlékezzen csak a Hívására! Maradok tisztelettel Sajt ó szóvivője ;)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-29-2008 @ 10:40 pm)

Comment: Naná,...de van parkoló ahol megállhatok, a VTK-mal /vertikális logisztikai mobil/


Hozzászóló: stando
(Ideje: 07-29-2008 @ 11:12 pm)

Comment: VTK lerendezve, Ágnes tanfolyamra bejegyezve PONT :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds