[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 52
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 52


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Emlékek
Ideje:: 08-07-2004 @ 09:02 pm

Olvasom a tragikus történeteket... A müvek hatására eröt vesz rajtam a mindig bennem lappangó el nem múló emlék, amelyet a blogok hangulata, most felszínre hozott. Amit, most én közlök, nem irodalom!...valósan megtörtént.
....szükséges pár szavas magyarázat, ha valaki ( elolvassa ? ) - a megértés kedvéért.

Kis vidéki községben születtem, mint negyedik gyerek - az egyetlen fiú, három lány után. Szüleim, családom, akkor hivatalosan izraelitának  nevezett, azaz zsidó vallás-hiedelemben éltek, a "hiedelem" meghatározót itt szándékosan használom, mivel életvitelünk semmiben nem külömbözött a többi szomszéd dolgaitól. Hizlaltuk a magunk malackát, mikor levágtuk a disznóvá hízott malacot, vittem  kóstolót a szomszédoknak belőle, - ahogy ök is küldtek kóstolót nekünk az ö disznótorjuk alkalmán.
... én, mint eszmélő gyerek, csak az elemi iskola első osztályában, az elsö órán, a hittanórán tudtam meg, hogy én "másvallású" vagyok.
.... késöbb, az akkori idők történései magukkal sodorták a másvallásúság konzekvenciáit, apám - a Törvény miatt az utcára került, éltünk a "Népkonyha" juttatásain.
Az események folytatásaként, apám elpusztult, valahol Bor-ban, három növérem közül kettő... Bergen Belsenben maradt tömegsírban, a harmadik hazakerült, egész maradék életében hordta nagával, amit ott kapott és egy marék földet is hozott haza másik két növérem sírjáról, amit nekem adott és amit ma - én hordozok...

Nem szeretnék tévedést kelteni, akárkiben is!...Ha ez a  valami, közlésre kerül, célja csupán a magamról közlés óhaja, írásaim, közléseim jobb megértése kedvéért, hiszen az eddigi Full-on megjelentekben mutatkozik tendenciám - írni, úgy, mint Ti is írtok, gondolatot, humort - életet!
.... közben, szeretném feledni - emlékimet... megvallom, nehezen megy!
     


Utoljára változtatva 08-07-2004 @ 09:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 08-07-2004 @ 10:02 pm)

Comment: Ilyen emlékeket nehéz lehet feledni, talán képtelenség is. Azt hiszem nagyon nehéz, de meg tanulni vele együtt élni. Talán mindenkinek vannak kisebb nagyobb fájdalmai... van aki belerokkan, van aki megkeseredik és van, aki felépítkezik rá.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 08-08-2004 @ 12:11 am)

Comment: Mindkettötök eszrevélele - jólesik!... emberi!


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 08-08-2004 @ 02:08 am)

Comment: minnél többet írsz magadról, annál könyebb lesz, és annál többet fogsz megérteni - magadról.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 08-08-2004 @ 06:45 pm)

Comment: nos... ma is tanultam valamit... hogy a humor is épp úgy kapaszkodó, mint a vallomás... és igen, én is azt hiszem, hogy az emlékek elől nem lehet menekülni, csak valahogy élni tudni velük... hát ez is egyfajta művészet...( hajrá, így tovább:) )


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds