[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 274
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 274


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Jupiii! Irány Pécs!
Ideje:: 07-31-2008 @ 12:43 pm

Eléggé elcseszett napom volt. Anyám előző nap vásárolt magának egy vagyonért két blúzt, amiről este kiderítette, hogy nem is jó neki, így aztán délelőtt elmentünk visszacserélni. Totál égés volt. Végigpróbálta az összes ruhadarabot, és egyik sem volt elég jó.
- Miért nem tegnap voltál ilyen határozott! -fakadtam ki. - Minek kellett két blúzt is venni, mikor egyik sem jó?
Elegem volt mindenből és mindenkiből.
Ez a hülye nyaralás, ami arról szól, hogy még van remény, mi egy szép, boldog család vagyunk, és még anyám is velünk nyaral...
Nem vagyok normális! Kell ez nekem?

Aztán este jött az sms:
Jupiii! Irány Pécs!
Töndérbogyó írta. Felvették. Örülnöm kellene, de elered a könnyem. Még ez is!
Felvették. Ott lesz az a sok okos, helyes, fiatal csaj.... Közeledik a vég...
Ehj, hiszen örülnöm kellene! Na, láss csodát világ! Hiszen ezért találkoztunk! Hogy többé, bátrabbá, igazabbá tegyük egymást!
És most itt van bizonyság isten és ember előtt. Többé váltunk.
Tündérbogyót felvették, én végre magamra találtam.
Mi kell még?

Hiszen örülök! Tényleg! Ezt akartam...
Ahogy akarom, hogy boldog legyen, és legyen egy lány, aki szereti, és gyereket szül neki...
Jaj, milyen ismerős a lecke!
Egyszer már elbuktam benne.
Nem akarom, hogy mást szeressen! Nem! Csak engem... Azt akarom, hogy csak engem szeressen!
És mi lesz vele, ha nem tudok rá vigyázni?
Szinte fillér nélkül indul neki az egyetemnek...
Hogyan lesz tovább?

Egy évvel ezelőtt még azon gyötrődtem, hogy nem szerethetem.
Túl fiatal, nem rám van szüksége, és nekem is megvan a magam baja...
De valahányszor találkoztunk, valami furcsa béke lett bennem. Hogy jó helyen vagyok. Hogy valahogy mégis minden tiszta és ragyogó, ha együtt vagyunk.
Aztán egyszer úgy döntöttem, nem gondolkozom többé. Nem lehet igazabb az, amit az ember kiokoskodik, annál, mint amit érez.
Választottam. Azt választottam, hogy amit érzek, az helyes.
És most megint választanom kell: mit kívánjak? Mardjon meg nekem, vagy engedjem el?
Lejárt volna az időnk, vagy maradt még egy kevés?



Utoljára változtatva 07-31-2008 @ 12:43 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-31-2008 @ 12:56 pm)

Comment: Szívesen olvastalak, de választ nem adhatok. A válasz......az bennetek van. Szeretettel


Hozzászóló: szellzsofi
(Ideje: 07-31-2008 @ 01:02 pm)

Comment: A PTE nem a világvége :))). A helyes csajokról: nana, ez a téma belülről irányított, állítólag ezért dobog a... :))) Fel a fejjel! szelecske


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 07-31-2008 @ 01:17 pm)

Comment: Szeretem a blogjaidat. Pécs: :-)! A nagy kérdés: hú de jó, hogy azt írod, amit kiagyalnál, az sem lehetne jobb/ igazabb annál amit érzel - s ezért teszed, amit érzel. Az ember sosem tudhassa. Ez mindig csak utólag derül ki. Sajnos? Hálistennek? Fejlődés: igen! Amíg tudtok egymástól tanulni, és van hova fejlődnötök addig van tovább!


Hozzászóló: ovobacsi
(Ideje: 07-31-2008 @ 02:53 pm)

Comment: ahogy egy kicsit csúnyán-viccesen megjegyezted nemrég: "...akkor egy sátorral mész le?" na, ennyire azért talán még nem vészes a helyzet... de még ha úgy is alakulna, hogy egy sátorral megyek le csupán, az, akkor is fog adni annyi biztonságot, hogy még Te is elférj benne: a szívemben... és az idő... inkább az, hogy képesek-e még a lelkeink együtt égni, vagy, hogy képesek-e egymás nélkül? én mindenesetre a múlt héten őrlángon égtem nélküled... és az újdonság persze "veszélyes" dolog, hatalmas csábító, ahogy az állandóság alattomos pusztító... viszont veled mindig képes vagyok a megújulásra (tartunk valahová még mindig), és ebben a másfajta újban is az lesz a kérdés, hogy közössé tudjuk-e tenni... nem is az aprócska porszemeket, hanem az egészét, ami elénk fog állni, mert mi magunk voltunk azok, akik eléje mentünk... együtt... szeretlek!


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 07-31-2008 @ 05:38 pm)

Comment: Jo olvasni teged. Mindenutt jo, de legjobb...:) Nemreg olvastam egy maximat, ami valahogy ugy szol, hogy: a jelenunk elsikkad a mult es a jovo kozott, mert mindig tobb remeny vagy eppen felelmet vetitunk ki a jovonkre, amik legtobbszor nem igazolodnak be, es tobbet gondolunk a multra, mint amennyi szukseges volna, es igy a jelen, ami a legfontosabb, uressen, elettelenul telik el. Igazad van: ha most ugy erzem, hogy jo, akkor miert ragodjak a multon, vagy miert gyartsak lehetseges forgatokonyveket a jovorol? Oleles, Ilonka


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 07-31-2008 @ 06:24 pm)

Comment: Nagyon örülök nektek...Szemiovo


Hozzászóló: hori
(Ideje: 07-31-2008 @ 07:02 pm)

Comment: Hogy is mondta Krúdy? "...A fiatal nők csak rontanak az emberen... Először azért, mert semmi hasznos tudományt nem lehet tanulni tőlük, csak érzékenységet, amire az embernek nincs szüksége az életben. Másodszor a fiatal nő szereti magát rábízni az első férfira, akivel megismerkedett. A nyakába ül, dermeszti a szívét, és éjszaka rossz gondolatokat terjeszt. A fiatal nők nekünk, öregembereknek valók, akik már nem egykönnyen kaphatók bolondságokra..." :))) Ezért, fel a fejjel, aztán meg Szinbád is mindig visszatért Majmunkához, ugye? A PTE nincs messze, majd átmegyek hozzá a tanszékre és megiszunk a Makiban egy sört. A viccet félretéve, a tandíj, a szállás és persze a Létezés, nem egyszerű eset, tudom.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 07-31-2008 @ 07:29 pm)

Comment: Köszönöm, hogy itt vagy újra és megosztod igaz gondolataidat, a töprengésidet velünk. Gazdag ember vagy és remélem, hogy még most is családtag lehetek nálatok.


Hozzászóló: stando
(Ideje: 08-01-2008 @ 10:25 pm)

Comment: Mindkettőtöket nagyon szeretlek, de ezt amúgy is tudjátok. Értelek is, Ági, és már most elnézést kérek tőled, de képtlen vagyok megállni, hogy ismét elő ne rángassam szegény Buddhát: "Bármi legyen a kincsed, úgy tartsd a kezedben, mintha vizet markolnál. Ha a tenyeredbe zárod, összenyomod; ha magadhoz láncolod, a lényegétől fosztod meg...." Jól van na! Tudom, hogy tudod! :) Igen, én is tudom. ;) Akkor? :)) Jut eszembe! 13-ig lehet leadni a pótfelviteli eljárásra a jelentkezési lapokat. Magyarból levlezőre is hirdettek szabad helyeket. Nincs kedved? :) 4*2 nap konzultáció/félév (csütörtök, péntek)


Hozzászóló: szemilla
(Ideje: 08-02-2008 @ 06:53 am)

Comment: mindenkinek köszönöm a gyógyítást (Neked külön, hogy ismét és újra)... Stando! te aztán értesz hozzá, hogyan kell összeszorítani az ember szívét! - köszönöm!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-04-2008 @ 10:04 am)

Comment: Kívánságok! Én önző vagyok! Erre akkor jöttem rá, mikor a Kedvessel "kívánós- at" játszottunk. Megkérdeztem, hogy Ő mit kívánt magában. Azt, hogy a Te kívánságod teljesüljön. - jött a felelet. És ekkor belül megremegtem. Önzőnek éreztem magam. Pedig néha olyan jó önzőnek lenni. Nyugi Szemi minden rendben lesz, a bonyodalmak kellenek, hogy ne legyen unalmas az élet. Egyébként köszönöm a blog-od! Jó volt olvasni! Puszi!!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds