[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 240
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 240


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Emlékezz
Ideje:: 08-05-2008 @ 10:20 pm

Sziasztok!

Nehéz, mindenképpen nehéz. Nemrég még annyira tudtam, mit szeretnék írni ide, de mire sor kerül rá, leblokkolok...
Egy éve szüleim nagy örömére, s az én legnagyobb bánatomra a mai napig...hazaköltöztem. Haza, attól a nőtől, akit nagyon-nagyon.
Hmmm...végülis nem nagy dolog, annyi kapcsolat tönkremegy, véget ér, ez az élet szerves része. Ám mégis oly nehéz.
Bármilyen furcsa is, nem Kicsim a főszereplője-e blognak.Vagy éppen csak ő??? Döntsétek el ti, drága barátaim...

NEmrégen egy nagyon jó barátom azt mondta: Vasból vagyok! Ez persze rettenetesen jól esett, ám ez a dolog relatív. Gyenge vagyok, nemde?!!!!

Gyenge, mert már egy éve vége valaminek, és a mai napig nem megy a felejtés, lehetetlen. Szinte ugyanúgy fáj...Vagy azért vagyok roppant erős, mert szemrebbenés nélkül tűröm a szívemben tomboló viharokat úgy, hogy ezt senki sem veszi észre??? Mi az igazság????!!!!! Mi van velem????!!

Próbáltam szeretni, próbáltam esküszöm. Nem is egyszer! Nem ment. És ugyebár sebzett ember csak sebeket okozhat, sajnos én sem voltam különb. Mi több: azt hiszem egyenesen szemét voltam egy-egy esetben. Kifordultam önmagamból, sokszor fel sem ismertem Bazsó Gábort!!!!

Ám, jött némi változás!!! És ez nem más, mint az, hogy volt/van olyan személy az életemben, akire azt mondtam: Ő, ő az, aki kell nekem! Akarom, minden porcikámmal, szükségem van rá... Boldogsággal töltött el a felismerés. Aztán jött a valóság, az örök törvény: vagy kosarat kaptam,  vagy nem tudathatom az illetővel, mit is érzek valójában, nem lehet! Felesleges lenne. Most röhögök! Kiröhögöm saját magamat!:)))))))))))

Ahogy Marcellus Wallace mondta a Ponyvaregényben: " Ez egy baszottul kemény dolog az életben..."

A következő dalt hallgatom:

"Emlékezz rám mikor fúj a szél,
emlékezz mikor minden véget ér,
Nézz rém, fogd meg a kezem
Szorítsd meg bátran míg lehunyom a szemem.

Emlékezz mennyire szerettél,
Mennyire fájt mikor elmentél
Nézz rém, fogd meg a kezem
Szorítsd meg bátran míg lehunyom a szemem."

http://www.youtube.com/watch?v=GsOi3ZaxU9M



Utoljára változtatva 08-05-2008 @ 10:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 08-05-2008 @ 10:33 pm)

Comment: Hm... vassá válni. Ez ismerős nekem is. Idővel azonban kiderül, hogy a legkeményebb vas is megrozsdásodik. Ez egy tünet. A legnagyobb fájdalmakat nem is lehet máshogy kibírni, csak úgy ha olyan kemények leszünk, mintha vasból lennénk. De idővel elmúlik... idővel minden elmúlik, addig persze Marcelus Wallace-nak van igaza. Pusz!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-05-2008 @ 10:37 pm)

Comment: NEm tudom Niki... Marcellus Wallace nagy igazságot mondott...


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 08-06-2008 @ 08:47 am)

Comment: Tudod - Gabi - Nem történik Veled semmi különös - lassan felnősz, ahogyan Mi is tettük, tesszük...éld boldogan, nyitott szemmel, s merj álmodni...


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 08-06-2008 @ 11:17 am)

Comment: Azt a lemezt néha én is felteszem. Bár furcsa a hang, de szól.


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 08-06-2008 @ 11:43 am)

Comment: A legjobb terápia: írd ki magadból a fájdalmat! Mi meg olvassuk. Üdv: Anne


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-06-2008 @ 04:39 pm)

Comment: Olvaslak, mélázok. Áh, a végére megint besikeredett egy dalszöveg. De sebaj. És Te tudod, miért mondom ezt... :-)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-06-2008 @ 11:25 pm)

Comment: Mickey, ez a felnövés nem nagy buli ám :-)De azért köszönöm, szárgitáros:)))


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-06-2008 @ 11:26 pm)

Comment: Bizony Andi...fura, de mégis szól...


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-06-2008 @ 11:28 pm)

Comment: Okés Anne! kiírom, ti olvassátok:-) addigis keresem a megoldást:-)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-06-2008 @ 11:30 pm)

Comment: Látod Lara! Javíthatatlan vagyok, megint egy dalszöveg a végére:)))))))))))))) (de ezen már nem veszünk össze)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds