[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 66
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 66


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hurrá, nyaraltunk!:)
Ideje:: 08-06-2008 @ 10:02 am

4 nap, 8 fiatal, 1 ház, 2 kocsi. Ez volt az alapállás július 31-én. Természetesen nem indultunk el időben, természetesen nem úgy ültünk a kocsikba ahogy terveztük. Az egy órás út igen izgalmasra sikeredett. Volt minden: idétlen autósok, rettenetes bűz (trágyáztak éppen), nevetés és végül megérkezés. Délelőtt tíz óra tájban a 48-as szám alatt lévő ház megtelt élettel. A két szintet elfoglaltuk: párok fent, a többiek lent. Kipakolás, amiben megjegyzem, hogy én voltam a legprofibb, a szobában szinte mindenhol volt cuccom. Aztán jött az ejtőzés. Napoztunk, tévéztünk, elvoltunk. Délután nekikezdtünk a krumplipucolásnak, répaszeletelésnek. Ezekben igen kis részt vállaltam, mivel krumplit nem nagyon tudok pucolni, a répából pedig több jutott a számba, mint a tálba :). Pár óra elteltével már rotyogott a gulyás. Persze, néhányan nem tudták megállni, hogy ne szóljanak bele tesómék főzési technikájába, de igyekeztem elsimítani a dolgokat. Elkezdtünk twisterezni. Ez, mint utólag kiderült számomra, igen mókás játék. Rengeteg kép és videó készült, némelyik igen érdekesre sikeredett. Miután kicsit lenyugodtak a kedélyek, kivonultunk enni. Szerintem isteni lett a vacsora, volt, aki háromszor is evett belőle. Evés után bevonultunk kicsit ejtőzni, tévézni, az első estét lightosra terveztük. Egyszer csak ajtócsapódás, tesóm rohan le, újabb ajtó csapódik. Eszterrel egymásra néztünk, majd ketten kétfelé indultunk el. Kiderült, hogy a gulyás miatt ment a balhé. Engem szétcsipkedtek a szúnyogok, Gergőt majdnem megette az ideg, mire sikerült elérnem, hogy megnyugodjon, és visszajöjjön a házba.
Másnapra nagyjából lehiggadt mindenki. Bár kicsit később indultunk a strandra, mint ahogy terveztük, de ott már teljesen oldódott hangulatban voltunk. Finomakat ettünk, nagyokat úsztunk és ugráltunk. Este nyársaltunk, ami szintén igencsak mókásra sikeredett. Egyesek még a kenyerüket is meggyújtották, mások kissé ittasan betekerték magukat a twister szőnyegével :). Vidám hangulatban indultunk aludni hajnali fél háromkor.
A reggeli kelést lekéstük, lett egy óra is, mire elindultunk a strandra. A kómázás eredményeként otthonhagytuk az üdítőket, két srácot visszaküldtünk érte, akik leragadtak a Forma 1 időmérő edzését nézve... Enyhén morcosan fogadtuk őket, amikor végre megjelentek az innivalókkal. A kevésbé jó hangulatú délutánt viszont felváltotta egy fergeteges este. Hazamentünk a strandról, aki akart, lezuhanyzott, aztán indultunk ki a Tisza-partra(nem tudom, jól írtam-e le). Streetfighter show ment éppen, majd bóklásztunk egyet a tömegben, s pár perces késéssel elkezdődött a tűzijáték. Nem volt túl izgalmas, inkább szép. Egyből utána indultunk vissza a házba, elkezdtünk grillezni, inni, jól éreztük magunkat. Hajnali kettőkor, kicsit jó hangulatban voltunk már, amikor majdnem a szívrohamot hozta ránk a szomszéd, mert elkezdte dobálni a kerítést, hogy ő már aludni szeretne...
Annyira nem zavartattuk magunkat, mondván ez az utolsó esténk, lentebb vettük a hangerőt, de eszünk ágában sem volt még aludni. Sétáltunk is, átnéztünk pár utcával arrébb egy buliba, aztán hajnalban még nekiálltak a többiek pókerezni, én meg csak nevettem rajtuk, mert játszani nem tudok. A fergetegesre sikerült este kicsit kinyúlt, hat óra körül indult mindenki az ágyikójába. A késői fekvés ellenére a többség már 11 órakor kukorékolt, köztük én is. Délután Forma 1 nézés volt, majd ebédfőzés, illetve sütés, közben már pakoltunk be a táskákba, hiszen hamarosan el kellett indulnunk haza. Az első körben, amibe beletartoztam én is, hétre értünk haza. A második kör, tesómék, fél 9-re gurultak be, sikeresen eltévedtek-megint, ahogy tavaly is :).
Összességében fergeteges nyaralás volt, jövőre is megyünk, remélhetőleg még több időre, de azért kicsit kevesebben jobb volna. Hiába, hogy baráti társaság vagyunk, a feszütségek ígyis kijöttek. Nehéz 8 embert kontrollálni és egymáshoz igazítani, hogy mindenkinek igaza legyen és mindenkinek jó legyen. Majd jövőre jobban igyekszünk. Addig is éljen a triumvirátus=szerelmi háromszög, és ha véletlenül valakire rányitnátok wécézés közben, ne felejtsétek el lecsukni a villanyt!:)))


Utoljára változtatva 08-06-2008 @ 10:04 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 08-07-2008 @ 03:20 pm)

Comment: Szuper lehetett! :) Nekem sajnos idén nem lesz nyaralás :S De amikor nekem lenne jó, többieknek akkor nem jó, amikor nekik jó, akkor nekem nem jó már, amikor van idő, akkor drága (és most másra jobban kell a pénz) és mikor lesz idő, pénz is, akkor meg már október lesz, akkor meg már hova? Inkább gyűtjök tovább... talán lesz telelés ha már nyaralás nem :) De jó volt olvasni a te élménybeszámolódat! :) Niki


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-07-2008 @ 09:24 pm)

Comment: :))))))))))) Jó volt nektek! puszi Andi


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 08-08-2008 @ 04:22 pm)

Comment: Niki, még két hónappal előtte álltunk neki szervezni. A poén, hogy először az időpont voltam meg, és 4 ember :). Még az utolsó héten is volt variálás, hogy ki jön, ki nem, stb. Ennyi szervezés után már csak jó lehetett. Bár féltem, hogy túl lett szervezve, de hál' istennek, nem így lett :). Köszi Andi!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds