[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

???
-: kepe
Ideje:: 08-06-2008 @ 12:53 pm

Most mindjárt hétmilliárdan élünk a földön. Ezer évekkel ezelőtt kb. csak pár millióan. Akkor viszont hogy működik ez a lélekvándorlás, a reinkarnáció..?


Utoljára változtatva 08-06-2008 @ 12:53 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 08-06-2008 @ 01:24 pm)

Comment: Ez már nekem is eszembe jutott! Hiszen elvileg egy fix számnak kellene lennie... És hogy van az állatokkal? A z ő lelkük is tud vándorolni? És akár emberek is lehetnek később? Érdekes kérdést tettél fel :) Niki


Hozzászóló: wanderer75
(Ideje: 08-06-2008 @ 01:37 pm)

Comment: Szerintem nem lélekvándorlás van, hanem párhuzamos világok vannak, és nincs idő, hanem minden egyszerre történik. Ezért van az, hogy annyira vonzódunk más idegen kultúrákhoz, régen élt emberekhez, (én vonzódom), és persze kutyákban, macskákban, fákban is az ember önmagát látja ...


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-06-2008 @ 01:48 pm)

Comment: Előre is elnézést kérek a nem tudományos magyarázatért. A buddhisták hisznek a lélek újra születésében, a hallhatatlanságban. Újjászületés előtt a lélek meghatározza az elkövetkezendő élete feledatait melyek a fejlődését szolgálják. Cselekedeteink hatással vannak a karmánkra, mint ahogy a családtagjaink karmája is kihat ránk. Ha rosszat cselekszünk azért jelen vagy elkövetkezendő életünkben törlesztenünk kell. Ha valaki életében túl sok rosszat követ el következő életében akár állat formájában is reinkarnálódhat. Számold hozzá ezt is.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-06-2008 @ 02:25 pm)

Comment: Kedves Niki! Szerintem a növények és az állatok az evolúcióban fölöttük álló fajok által fejlődhetnek. Azonban az ember a csúcs, így csak általunk ébredhetnek öntudatra. Ebben a tekintetben a háziállatok előnyben vannak, mert olyan erős csírák ültetödhetnek el bennük, amik a fejlődésükben nagy előnyt jelenthet.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-06-2008 @ 02:26 pm)

Comment: Kedves wanderer ! Nekem is ez a legszimpatikusabb, leglogikusabb elképzelés, én is kb. ezen a vonalon gondolkodom.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-06-2008 @ 02:27 pm)

Comment: Kedves Zoria! Igen, ez a reinkarnáció elmélete. De ha a kérdésemre visszatérünk, akkor így még jobban eltolódnak az arányok...Hacsak nem a wanderer által említett megközelítést vesszük alapul, mert aszerint elképzelhető, hogy Isten visszamenőleg teremtette meg önmagát. De ez időben-térben értelmezve egy folyamatosan változó történelmet jelentene, ami akár oka lehet a párhuzamos világok szükségszerűségének..


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-06-2008 @ 02:58 pm)

Comment: Attól tartok az igazságot akkor tudjuk meg amikor már nem itt leszünk. Bár én már láttam a túloldolon a fényt. Nekem a buddhista és a katolikus pap jut eszembe akik megegyeztek, hogy aki előbb meghal visszajön és elmondja, hogy reinkarnáció vagy menyország van. A katolikus hal meg előbb, visszajön és mesél: reggelit kapunk utána szex, ebédet kapunk utána szex, vacsorát kapunk utána szex. A buddhista felkiált akkor tényleg létezeik a menyország. Mire a katolikus: Á dehogy, baknyúl vagyok Gödöllőn.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-06-2008 @ 03:23 pm)

Comment: :)) De ma már azt hiszem ez a törvényszerűség nem igaz, vagy nem teljesen az. A teljes személyiség nem kerülhet át egy állatba. Esetleg csak egy kis része. Ez attól függ ugyanis, hogy a látható tetteinket milyen szinten hatja át egy magasabb rendű, mondjuk úgy :kozmikus törekvés. Ez pedig manapság nagyon megemelkedett, legyen bármilyen is a látszat.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-06-2008 @ 03:41 pm)

Comment: Ebben egyet értek veled. De amíg a kozmikus energia közvetitői közt is akad aki visszaél a felavatáskor kapott hatalmával és rosszra fordítja az erejét, nem hiszem hogy az emberek ezoterika felé fordulását mindenkiben a fejlődés, tökélesedés szándéka okozta. És egy rossz irányba haladó 21grammos lelket el tudok képzelni egy állatban is.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-06-2008 @ 03:59 pm)

Comment: Csak az a kérdés, hogy mi a jó és a rossz..Mert mi ezt semmiképpen nem tudjuk most megmondani, az általam írt fejlődés nem a mi normáink szerint mérődik le. Az a kérdés inkább, hogy a mozgatóerőknek egy Isteni mérce szerint van-e értéke, illetve az mekkora... És persze, hogy milyen szinten működik a javíthatóság..


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-06-2008 @ 04:33 pm)

Comment: Igazad van. Köszönöm a beszélgetést. Szívesen folytatnám, de még sok munka vár ma rám.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-06-2008 @ 04:35 pm)

Comment: Köszönöm én is, és jó munkát!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds