[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 271

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Párnás ajtó
Ideje:: 08-06-2008 @ 02:22 pm

A régi filmekben mindig a vezérigazgató ordított ki az ilyenek mögül. Vagy csak sejtelmesen mutatták az ajtót, hogy ugyebár, ott zajlanak a fontos döntések. Vannak persze más ajtók is, még akár flancosak, faragottak is, rajtuk oroszlános kopogtatóval. Kopogtatásra kijön valaki, egy libériás inas, vagy egy cseléd és megkérdezi: mi tetszik? Nem, már nem a harmincas évek szirupos vígjátékairól beszélek, címszerepben Kabossal, Csortossal, Muráti Lilivel, vagy Gombaszögi Ellával. Nagyon is mai életkép ez bizonyos utcákban, bizonyos domboldalakon, bizonyos vidéki rezidenciák táján. De hát nekem nem ilyen van, nekem most párnás ajtóm van. Én persze nem ordítok, nem természetem. Nem kéretem a titkárnőt (nincs), magam verem a billentyűket, kezelem a nagytudású telefont, fogadom vendégeket, köztük a protokollárisakat is. Közben pedig töprengek, hogy miért is állnak olykor többen is az ajtóm előtt? Csak állnak, csak várakoznak, hátha kidugom a fejem. Néha hallom, kérdezik egymást, hogy itt vagyok-e. Itt vagyok. Tán félnek tőlem? Félnek benyitni? Én úgy érzem, az vagyok, aki voltam. Felvitte az Isten a dolgomat, de azért be lehet hozzám kopogni.... Ekkor villan belém a felismerés: nem, bizony nem lehet hozzám bekopogni. A párnák felfogják, elnyelik a hangot. És bizony, valószínűleg ez is a dolguk. Megfejtettem: a párnás ajtó mögé olyan potentátok zárkóznak, akiket nem szabad zavarni. Akiket bosszant az ilyen-olyan kopogás. Nem a gazdagság, nem az előkelőség, nem a magasabb rang jelzője tehát - bár az összefüggés nyilvánvaló - hanem a be-és elzárkózásé. Azoké, akiknek legfeljebb fogadóórájuk van, jó ritkán, s az is elmarad valami sürgős egyéb teendő okán. Azoké, akik odabenn fontos közügyekkel (pl. egy Ancikával) foglalkoznak. Ha Ancika visszamegy a helyére, majd eldöntheti, hogy telefonon bejelenti -e az illetőt, vagy sem. Persze, nem minden vezető egyforma. Vannak empatikus, dinamikus, rátermett, tehetségük mellett emberséggel is megáldott főnökök. Igenis vannak. De eltűnődnek-e vajon azon, hogy nap nap után hányan nem mernek bemenni hozzájuk? Pedig kopognának, udvariasan, ahogy illik.


Utoljára változtatva 08-06-2008 @ 02:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-07-2008 @ 11:09 am)

Comment: Kedves Imre! Lehet, hogy vannak még párnázatlan ajtók, csak meg kell vetni az ágyat!: )


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-07-2008 @ 07:13 pm)

Comment: Hát igen ez az ajtók dolga. Bár most, hogy már csak itthon dolgozom a lakás ajtaja csukva, ahogy egy panelban illik, de van mellette csengő amit meghallok. De amíg nekem is volt ajtóm (rettegett kisfőnöki múlt) én nyitva hagytam. Így az jött be aki akart. Egy hátránya volt, mindenki látta ha sírtam.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds