[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Szóljatok ha rosszul látom!
Ideje:: 08-07-2008 @ 03:36 pm

Most, hogy egy páran elkalandoztunk a reinkarnáció felé ismét átgondoltam, hogy mi az amit annak hívnak, hogy Én. Ismert a mondás: Mindenki egyformának születik. És mégis vannak kövérek, soványak, átlagosak, gazdagok, szegények, Teréz anyuk, gyilkosok, törekvők, megalkuvók, feketék, fehérek, sárgák, jók, rosszak, és sorolhatnám ítélet napig. Minden ember egyenlő. De mitől? Vannak fizikai adottságaim, van egy akármilyen természetem, van múltam (a kor sajnos) és talán van jövőm? Van hitem, van akaratom, van fájdalmam és reményem. Vannak akik szeretnek és akik nem, de ez kölcsönös. Létezem. De mitől vagyok én egyenlő? És most rájöttem. A 21 gramm. A lélek súlya. Hisz ez mindenkinél egyforma. Bár a karma magával viszi a bűnt, a jót, a tudást, a tökéletesedés vágyát, akkor is 21 gramm. De csak a végén, ha letelt a kihordási idő. És mégis úgy érzem van könnyű és van nehéz 21 gramm. Szóljatok ha rosszul látom!!!


Utoljára változtatva 08-07-2008 @ 03:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-07-2008 @ 05:18 pm)

Comment: Én talán inkább onnan közelíteném meg a kérdést, hogy minden ember karmikus útja, az így szerzett tudása, tapasztalata nélkülözhetetlen. Ez a tudás összegződik majd, és így léphet tovább a fejlődésben a már egyesült, kozmikus öntudatra ébredt szellemünk. Így kapcsolódhatunk majd másfajta létformákhoz, és eggyé válhatunk végül Istennel. Ebben az értelemben pedig mi nem is vagyunk mások, mint az isten istenné válása folyamatának a résztvevői, annak különböző periódusaiban. Ha viszont egyetlen ember, egyetlen élete tapasztalata hiányzik, vagy abból akár csak egy perc, már nem jöhet létre az összekapcsolódás. Szerintem ezért is van bennünk az egység ősi vágya, és ugyanezen okoknál fogva az ellenállás is, hiszen idő előtt ez egy olyan, emberi normák szerinti uniformizálódást jelent, ami e folyamat szempontjából rendkívül veszélyes.


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 08-07-2008 @ 05:19 pm)

Comment: Érdekes kérdés... És azt hiszem ez eg jó válasz rá! A lélek... az mindenkiben egyforma! És azt hiszem ezt a lelket kell a másik emberben megtalálni és elfogadni. Niki


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-07-2008 @ 06:00 pm)

Comment: Igen jó a meghatározásod, de én inkább az "Aranykor" visszatérésének vagy kollektív tudat kialakulásának nevezném. Nem tudom mennyire vagy otthon a fantasztikus irodalomban, én sajnos alig. de ha végig gondolod az utazás a holdra megtörtént, pedig Verne csak megálmodta. Asimov Alapítványa pedig már a kollektív tudotot említi és az agykontrollosok egy csoportja már közelít hozzá. Isten bennünk van, tehát a hozzá való közelítés természetes kellene legyen, hiszen Ő a saját képére formálta a világot.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-07-2008 @ 06:00 pm)

Comment: Niki teljesen igazad van. Csak vannak emberek akikben még nehéz megtalálni.


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-07-2008 @ 06:38 pm)

Comment: A kollektív tudat mindig is működött. Erre pl. az is jó példa, hogy sok nagy találmány több földrészen szinte egy időben született. A mai rendszerben csak az a probléma, hogy mindez 90%-ban a felszín alatt működik, messze nem tudatos. Így viszont nagyon nagy még a fékező erő, alig tudunk még valamit hasznosítani ebből az óriási tudástárból. Asimov alapítvány sorozatát olvastam régen, és nagyon tetszett !


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-07-2008 @ 07:01 pm)

Comment: Talán ezért szükséges a reinkarnáció tökélesedési folyamata, hogy ne felszín alatt és tudatosan csinálja minden élőlény. Csak szerintem most több a rossz irányba mozduló, mig az Alapítványban ezt egyedül az Öszvér testesitette meg. Úgy emlékszem tavaly év elejéi Ezotérben olvastam, hogy az emberek indulata, felgyülemlett haragja váltja ki a természeti katasztrófákat. Pédának hozta, hogy hazánkban a választások évében van kritikus árviz. Erről mi a véleményed?


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-07-2008 @ 07:20 pm)

Comment: Szerintem is Zoria...csak a lélek súlyában lehetünk egyformák..ill. egyenlőek, mert már induláskor a génjeinkben hordozzuk a meghatározó tulajdonságaink..és én azt mondom még jó hogy különbözőek vagyunk, de ez is csak a megszokás kérdése, mert ha egyformának alkotott volna a természet bennünket azt fogadnánk el... furi dolgok ezek...és még jó hogy nem az ember dönti el, hogy milyenek legyünk...


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-07-2008 @ 07:22 pm)

Comment: Vizsgáltam már ilyen összefüggésben a természeti katasztrófákat, és mindig van valami mélyebb üzenetük is. Ehhez azonban ismerni kell az adott nép,ország,város,falu,csoport kollektív elképzeléseit, és azt összevetni azzal, amire a felszínen törekednek. Ilyenkor nagyon éles az ellentét..


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-07-2008 @ 07:38 pm)

Comment: Köszönöm Samway. Ritkán fordul elő, hogy szakmámon kívüli dologban valaki egyet ért velem. És igazad van jó, hogy nem mi döntünk, bár Isten az emberre bízta a döntés szabadságát.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-07-2008 @ 07:42 pm)

Comment: Ezt a kérdést ilyen mélyen nem gondoltam át, csak maga a cikk döbbebtett meg. Azt hiszem jobban lekötött a belső béke megtalálása és az emberek különös reakciói amikor kezdtek látszani rajtam a reikisektől tanultak első jelei. Tényleg ezt már tegnap is akartam kérdezni mi a véleményed a jógáról?


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 08-07-2008 @ 10:14 pm)

Comment: Úgy gondolom, hogy a jóga úgy általában segít megtalálni az ember igazi önmagát, vagy ahogy szokták mondani: a középpontját. Ez mindenképpen jó törekvés, mert ha ehhez az ősforrásához eltalál az ember, vagy akár csak közelít, olyan energiákhoz juttatja, amik kiegyensúlyozottá teszi, erősíti az immunrendszert. Szóval a mindennapi életben is nagyon hasznos lehet. Formálja a világlátást, ami a feltétele annak, hogy ezek a megnyílt kapuk tartósan nyitva is maradjanak.


Hozzászóló: lenaneni
(Ideje: 08-08-2008 @ 04:07 pm)

Comment: Barmilyen eszmefuttateshoz, teoriahoz szukseg van nehany axiomara, amire alapozhatjuk a kovetkezteteseinket. HA a lelek nem agyagi, nem materia, ahhor nem lehet tomege. Az a 21 gramm valami, amit tudos professzork pontosan megmertek, hogy halaluk utan ennyivel leszunk kevesebbek, nem tudom, hogy mi lehet. Levego nem, mert egy tudonyi levego nincs 21 gramm. Azonkivul, ha jol todom, a lelek-meresi kiserleteket valamikor a XX-ik szazak elejen vegeztek, en egy '34-ben kiadott orvosi konyvben olvastam errol. Azonkivul, hogy nagyon morbidnak talalom, hogy halaluk pillanataban az embereket orvosi kiserletekre hasznaljak, a meresek pontossagarol sem vagyok meggyozodve. Az elso kerdesre visszaterve, ez azt gondolom, hogy egyaltalan nem vagyunk egyenloek, nem szuletunk egyenlo eselyekkel, kepessegekkel, ez csupan egy jogi megfogalmazas, hogy egyenloek vagyunk. Es egy erkolcsi figyelmeztetes arra, hogy nem biztos, hogy van jogunk megitelni, hogy emberileg ki tobb vagy kevesebb.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-08-2008 @ 06:26 pm)

Comment: Lenaneni most nagy dilemma elé állítottál. Ha elfogadjuk a 21 gramm súlyvesztést és azt hogy anyag nem vész el csak átalakul akkor vagy elfogadjuk, hogy a lélek materializálódik amíg a testben van vagy én sem tudom mi a 21 gramm. Az orvosi kísérletekről és az egyenlőségről alkotott véleményeddel egyet értek.


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 08-19-2008 @ 06:02 pm)

Comment: Sziasztok! Biztos, hogy van valami az élet előtt, vagy után. Mindegy hogyan hívjuk. Én ezen dolgok miatt vagyok zűrben. Találkoztam egy személlyel, akit egy másik életemből (????) ismerek?? Egymásra nézünk és tudjuk, a másik mire gondol. Nem vicc. Többször elmondtam telefonba, milyen ruhában van, pedig egy hete nem is láttam. Ő felveszi a telefont, mert tudja, hogy hívom, és valóban hívom. Ugyan azokat a dolgokat szeretjük és utáljuk. Meg sok minden ilyesmi. Ezek elég furcsa dolgok. A lelkünk, talán egy volt régen?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds