[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 278
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 278


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

- És jó az ágyban? -
Ideje:: 08-11-2008 @ 10:05 pm

Ma volt az egyhetes képzőművészeti gyermektáborunk első napja. A 8-14 éves gyerekek nagy ügybuzgalommal végezték a feladatot, vagyis kerestek egy-egy műalkotást, hogy saját fantáziájuk alapján reprodukálják azt.
Csendes beszélgetésük közben egy kérdésre lettem figyelmes:
- Te szoktál pornófilmet nézni? - kérdezte egy kislány.
- Persze - felelte a másik.
No jó, elengedtem a fülem mellett. Akkor még nem sejtettem, hogy később ennél sokkal cifrábbat fogok hallani.
Feladatuk végeztével gyakran jönnek hozzám a gyerekek pihenni, beszélgetni egy kicsit. Az a kislány, aki a fenti kérdést feltette, szintén mellém telepedett.
- Szép férjed van! - mondta.
- Honnan ismered a férjemet? - kérdeztem.
- Láttam reggel. Az a szőke az, ugye?
- Nem, nekem nem szőke a férjem! - csodálkoztam rá, és közben azon gondolkodtam, hogy volt-e ma itt nálunk olyan férfi, aki szőke és szép.
- Pedig nagyon összeilletek! - állapította meg.
- Neked szép a férjed? - érdeklődött tovább a nyolc éves kislány. - Há...át, nem is tudom! - dadogtam meglepetten.
- És jó az ágyban? - kérdezte váratlanul.
Szerencsére ültem. Sem köpni, sem nyelni nem tudtam. A kolléganőm segített ki.
- Menj, rajzolj tovább! - mondta neki.
Én meg ültem ott, mint a sóbálvány...



Utoljára változtatva 08-15-2008 @ 06:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 08-11-2008 @ 11:18 pm)

Comment: :))))))...Ilyen a gyerekszáj!...A felnőttek tanulhatnak már tőlük és nem fordítva!...:))))...Elhiszem, hogy ledöbbentél!...:))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-11-2008 @ 11:30 pm)

Comment: Hűűűűha ez kemény ....


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 08-12-2008 @ 07:31 am)

Comment: Én is megdöbbentem. Mennyit beszégethetnek vele a szülei?


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-12-2008 @ 07:41 am)

Comment: A történetnek folytatása van. Mit gondoltok, hogy mi történt ezután?


Hozzászóló: zanzaa
(Ideje: 08-12-2008 @ 08:56 am)

Comment: nagyszerű :( csak nem elmesélte, hogy az ő "férje" milyen?


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-12-2008 @ 02:27 pm)

Comment: A kislány szényenkezve visszavonult. Kb. negyed óra múlva visszajött. Készített nekem egy rajzot. Virágot rajzolt rá. A lap hátodalán egy szív , fölé ákom-bákom betűkkel ez van írva (próbálom ugyanúgy): Neharagugyrám e erika nagyon de nagyon meg bántam drága Erika /.............. Mit tettem ? - kérditek ugye? Hát odamentem hozzá, és elmagyaráztam, hogy ilyet még a felnőttek is ritkán kérdeznek egymástól, és nem haragszom, de többet ilyet senkitől ne kérdezzen. - Azonnal potyogni keztek a könnyei. Megsimogattam a szép kis fejét, megpusziltam és elmentem. Pár perc múlva jött érte az anyukája. A kislány talpra ugrott és úgy mosolygott, mintha mi sem történt volna. A történtekről nem szóltam az anyukának.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-12-2008 @ 04:43 pm)

Comment: Nem semmi Erika:)))) veszélyes a munkaköröd :))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-12-2008 @ 05:52 pm)

Comment: Tényleg! Holnap megszavaztatom a munkavédelmi pótlékot, Samy!: ))


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 08-13-2008 @ 09:09 am)

Comment: Annyi kedves kis szív kallódik így el a mai életországúton... Túl keveset kapnak valamiből - és túl sokat valami másból...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-13-2008 @ 10:44 am)

Comment: Valahogy így lehet Mikikém. Ráadásul a szülők mérhetetlenül vallásosak, és nagyon szeretik a kislányukat. Ezért is döbbentem meg ennyire!


Hozzászóló: parakalo
(Ideje: 08-13-2008 @ 11:16 am)

Comment: Megdöbbentő a gyermeki őszinteség és szókimondás időnként. Aranyos történet szerintem. Nem tudta ő, hogy tabu témát feszeget. Biztos csak hallotta valahol és ki akarta próbálni. Nekem is volt ilyen tapasztalatom a nyári napiban. Mikor mérgében a gyerek elengedett egy igen cifrát. Látszott, hogy csak egyszer ki akarta próbálni, Ő maga is meglepődött miután elhangzott és néma csend vette körül....


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-13-2008 @ 11:47 am)

Comment: Egyelőre nem tudom eldönteni, hogy aranyos-e a történet vagy szomorú. Figyelem a kislányt (észrevétlenül-persze!) Nórikám.


Hozzászóló: tokio170
(Ideje: 08-13-2008 @ 01:27 pm)

Comment: Erikám, a gyerekek mindig elvárják a konkrétumokat... Ne tessék lerázni őket holmi himi-humi válaszokkal. Ha esetleg nem megy séróból, akkor olvasni kell egy fejezetet az Illatos kert c. óvodapedagógiai alapműből. :DDD


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-13-2008 @ 02:43 pm)

Comment: Szerintem is inkább csak hallotta ezt a kislány a felnőttek körében, és amikor hallotta, valószínű nevetés is követte a kifigyelt beszélgetést. Ő csak figyelmet szeretett volna kelteni maga iránt. Nagyon keveset foglalkozhatnak vele a szülei...A felnőttekre nézve szomorú ez az eset. Én sem tudnék haragudni rá, szerintem jól tetted, hogy beszéltél vele...:))))


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-13-2008 @ 06:58 pm)

Comment: L. M! Valóban volt egy olyan könyv a fősuliban, hogy Életre nevelünk, de a folytatása , az Illatos kert csakis a Mezőgazdasági Technikuman kötelező olvasmány.Így én csak az Én kis kertet kerteltem c. dalt tanítottam meg nekik.: )))


Hozzászóló: kiralylany
(Ideje: 08-13-2008 @ 07:03 pm)

Comment: Hm... :-))))) Aranyos...


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-13-2008 @ 07:05 pm)

Comment: Tudod Anna, ma úgy tettünk mindketten, mintha semmi sem történt volna, de nekem kínos volt az anyukával találkozni és befogni a szám, mert megkérdezte, hogy minden rendben van-e. Rendben- ezt feleltem neki.Örülök, hogy Te is hasonlóan tettél volna.


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-13-2008 @ 07:14 pm)

Comment: Királylány! Ha gyerkszájként fogom fel, akkor aranyos, ha a hátterét vizsgálom, hát... aggasztó egy kissé.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds