[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 205
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 205


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Legyen már ennek vége...
Ideje:: 08-17-2008 @ 05:43 pm

Véget ért volna ez a nap? Az elkövetkezendő órákban majd erre is egyértelmű választ kapok. Hogy az elején kezdjem… Reggel arra kelek, hogy eszeveszettül támadnak minden oldalról… Ráadásul úgy, hogy aki támad, fogalma sincsen a teljes igazságról. Mindegy, ez több szót nem is érdemel, eleget idegeskedtem ma rajta, és még most is.

Ezután elmentem sövényt nyírni a legkedvesebb nagymamámhoz, akivel olyan beszélgetést folytattam, ami ismét megerősített abban dologban: Bár az ember megválogathatná a rokonait. No, de mint tudjuk, ezt nem lehet sajnos. Mindezek után jött egy következő virtuális ostromállapot, ahol a vitapartneremmel egymást próbáltuk győzködni, mind hiába. Kiforgatott szavak, félreérthető mondatok, kezdett elegem lenni mindenből. Anyukám kiakad, vajon mi bajom??? Én nem igazán válaszolok, csak úgy ímmel-ámmal. Nem erőlködik, nem szól bele, becsülöm érte…

Azt hittem, ezek után vége lesz a napi baromságoknak, de mint később kiderült, még csak ekkor kezdtünk belemelegedni…

Elindultunk a nagyapám 68. születésnapját megünnepelni, amely a legjobb jóindulattal sem kecsegtetett még csak bíztató előjelekkel sem. Fogalmam sincs, utoljára mikor volt ilyen jeles esemény megünnepelve a családban, pláne, hogy a mi óriási nagy famíliánkban mindenki utál mindenkit…(mint említettem, az ember nem válogathatja meg a rokonait…maximum a barátait) Szóval beindult a nagy „jópofizás”, ám mázlinkra a család többi része nem volt ott. Feltételezem, csak részletekben lesz az óriási fesztivál megtartva, hogy a nagy ünnepség ne forduljon a „Véres Játék” című Jean Claude Van Damme filmbe. Esküszöm, ezen a napon mindenki nagy harcművész lehetne a családban. Fater egymás után lökte a nagy dumáját, nem válogatva meg a – nekem tetsző – jó poénokat. Nem gondoltam volna, hogy valaki ilyen kurvára fel tud dobni egy születésnappal egybekötött, majdnem halotti tort. Ugyanis az igazsághoz hozzátartozik, hogy drága nagyapám valószínűleg rákos… Bizony, egy jókora, kézzel fogható daganat van a veséje környékén. Erre azt mondják neki az orvosok, egy hónap múlva menjen vissza… A kérdésekre nem felelnek, senki nem mond ki semmit, csak a sejtelmes gondolatok működnek. Ez valami rettenetesen szar. Úgy gondolom, nem véletlen a dolog, hogy egy hónap múlva kell visszamennie. Talán akkor már nem is kell. Rettenetesen lefogyott az öreg, mindössze 50 kiló. Három évvel ezelőtt elvesztettem az egyik nagyfatert, és most mi lesz? Mindenesetre kerítettünk valami „csodadokit”, aki már csütörtökön megnézi a kis öreget, így nem kell várnunk még egy hónapot. Mit mondjak még???



Utoljára változtatva 08-17-2008 @ 05:44 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lena1
(Ideje: 08-17-2008 @ 06:49 pm)

Comment: Drága Gábor, lesznek időszakos szünetek, de sohasem lesz vége. Az élet körforgása ez és mi benne vagyunk nyakig ebben a hintában. Néha kiszállhatunk belőle, de csak egy időre. Azután újra indul és minden fordulatnál elveszítünk valakit belőle... Nagyon ölellek. Lena


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 08-17-2008 @ 07:21 pm)

Comment: Nem kell már mondanod semmit... Egyszer fent, egyszer lent. Puszil a majdnem laptoptörető Grácia :)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-17-2008 @ 07:26 pm)

Comment: Drága Lena! Nagyon köszönöm, hogy hozzászóltál ehhez a napomhoz. Többet most nem is tudok mondani...köszönöm!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-17-2008 @ 07:28 pm)

Comment: Köszi Niki, nem is nagyon tudnék...de azért kímélem még a laptopom:-)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-17-2008 @ 08:40 pm)

Comment: 68 év...Még nagyon fiatal...Szörnyű betegség, jobbulást kívánok neki...Mindig van remény, nem szabad feladni.


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-17-2008 @ 08:45 pm)

Comment: köszönöm Anna, kedves tőled. Mi sem adjuk fel, és mindent elkövetünk annak érdekében, hogy meggyógyuljon a kisöreg.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 08-17-2008 @ 10:53 pm)

Comment: Vannak pocsék napok...Hát a tiéd ritka pocsékra sikeredett...Rosszak a viták, a veszekedések, de a legrosszabb, ha beteg van a családban...Jobb napokat kívánok neked Gabi!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-17-2008 @ 10:59 pm)

Comment: Nagyon szépen köszönöm Drága Zsuzsi, igazi Tündér vagy, mint mindig! sok-sok puszi!!! :-)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-17-2008 @ 11:37 pm)

Comment: Csak az akaratom adhatom,...hogy gyógyulást segítsek,..kívánom teljes szívemből,...de az élet hallgat - e rám,...remélem,...


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 08-18-2008 @ 09:22 am)

Comment: Valahogy soha nem csíptem az ilyen kényszer családi látogatásokat, kötelezettségeket, s nem is erőltettem a gyerekeimre soha. Inkább hallgattam, hogy szídnak!:) Zsuzsa


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-18-2008 @ 09:18 pm)

Comment: Nagyon köszönöm Ágnes, Tündér vagy:-)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-18-2008 @ 09:19 pm)

Comment: Tudod Zsuka, én sem csípem az ilyenekt, csakis a nagyfater miatt vettem részt ezen...nem tudom, lesz e még rá lehetőség...


Hozzászóló: ilulu
(Ideje: 08-19-2008 @ 08:28 pm)

Comment: Szia. Látom nem elküldtem, hanem kitöröltem amit eddig leírtam. Azért írok, mert én hasonló cípőben járok, jártam? 1991.márc.-ban megszületett a 3. gyerekem, de már akkor tudtuk, hogy nagy baj van a vesémmel. A terhességem alatt végig fogytam, szülés után egy hónappal már megműtötték a bal vesémet Spirálisan rácsavarodva volt a daganat, és rossz indulatú. 2000-ben műtöttek utóljára szerencsére. Tehát VAN REMÉNY!!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 08-19-2008 @ 08:47 pm)

Comment: Kedves Ilulu! Őszintén örülök, hogy jól vagy, és sikerült meggyógyulnod:-) Továbbá hálásan köszönöm bátorító hozzászólásod, nagyon sokat jelent ez nekem:) köszönöm szépen mégegyszer!:)))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds