[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 266
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 267

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
Nyaraltunk
Ideje:: 08-17-2008 @ 10:57 pm

Végre elérkezett a várt nap! Elindultunk nyaralni.. Azt találtam ki, hogy fürdünk egyet a Balaton északi felén, mert mi mindig a délire járunk, mivel közelebb van. Meg is álltunk Keszthelyen, de nem voltam hajlandó fejenként 800 ft-ot fizetni (4-en vagyunk), hogy egyszer megmártózzunk. Sétáltunk helyette a parton, és megettük a szendvicseinket, amit az útra hoztunk. Parkolás 300 ft-ba kerül óránként. Hmm, ez a vendégszeretet. Próbálkoztunk még Balatongyörökön, de ott sem volt szabadstrand, és nem fizetős parkoló sem(!) sőt azt a felvilágosítást kaptuk, hogy az északi parton nem igazán van ilyen lehetőség. Most biztos van aki csodálkozik, hogy nekem ez miért volt meglepő. Elárulom, azért, mert a déli parton mindenhol van a fizetős mellett szabadstrand is, ami ugyanolyan szépen ki van alakítva, sőt nem lépsz bele kagylóba, nem tekeredsz hínár közé sem, mert tisztítják a tó strand részét. Tehát a balatoni fürdés elmaradt, de legalább hamarabb Sárvárra értünk. A szobák szépek, a személyzet segítőkész, mosolygós, kedves. Nagy séta következett, majd vacsorázni mentünk, pizzát ettünk, ami nem hasonlított pizzára. Illetve a kinézete igen, de a tésztája az messze elkerülte a vártat. Régen amikor a nagymamám házitésztát "gyártott", mindig adott egy csíkot, amit a sparhelt lapján megsütöttünk. Na, ezt a tésztát kaptuk pizzaként. Mindegy, megettük. Valamilyen boszi az étkezde neve.
A többi napon a hotelban vacsoráztunk, 3 fogásos menüt kaptunk,  A és B variánsból lehetett választani. A reggeli is bőséges, svédasztalos volt.
Másnap strandra mentünk, a családi belépő 2 gyerek, és 2 felnőtt részére 4900 ft-ba került, amiért bármit lehetett használni a fürdő területén. Van csúszda, kalózhajó várral a gyerekeknek, hullámmedence, jakuzzik, zuhatagok, bébipancsoló, úszómedence, sodrófolyosó, gyógymedence. Szóval mindenki megtalálhatja a kedvére valót. A nyugágyakért sem kell külön fizetni, tele van vele a strand, oda viszed, ahová kedved tartja, annyit amennyit szeretnél, csak ügyesnek kell lenned, vagy koránkelőnek, mert 10 órakor már nem találsz olyat, ami ne lenne foglalt.
A Trójai Faló nevezetű gyrososnál nem érdemes sorban állni, mert a gyros úgy elbújt a falóban, hogy soha nem fogod megtalálni. Amit adnak 1100 ft-ért messze nem gyros, talán csak a hús miatt lehetne ez a neve, nagy jóindulattal. De van egyéb lehetőség, hogy csillapítsuk éhségünket. Javaslom, ha valaki arra jár, és úgy gondolja csobban egyet, akkor ne a főbejáratot használja, hanem a fürdő hátsó felén lévő "nyári" bejáratot. Így elkerülheti a hosszas, unalmas várakozást.
A Nádasdy várba érdemes bemenni, nagyon tetszett, sőt remek a körülötte lévő park egy andalító sétára, vagy csak egy kis pihenésre, hűsölésre. Csodálatos az arborétum is, ha ott jársz ne hagyd ki! Igazi nyugalomsziget.
A Főtéren a Városháza előtti szökőkút is vonza az embert különböző programokkal. Naponta többszőr van harangjáték, és este, a szökőkút igazi főszereplővé válik, víz-,és fényjátékával, amit zeneszó kísér.
Szúnyogrisztót viszont ne hagyd otthon, mert csapatostul támadnak a szemtelenek!
Sárvár nyugodt, kedves város. Tetszett az is, hogyha át akartunk menni a zebrán, nem kellett sokat várni, ha nem is az első, de a másdodik autó rögtön megállt, elsőbbséget adva. Az első szerintem csak azért nem, mert nem sárvári vezette. Ja! Ráadásul az egész városban, mindenhol ingyen lehet parkolni, nem kell fizetni sehol!Nagyon sokan közlekednek kerékpárral, az autósok velük is figyelmesek, legalábbis én ezt tapasztaltam.
Voltunk még Szombathelyen a Kalandvárosban. Ez egy hatalmas játszótér, nagyon színvonalas, tiszta, minden a gyerekek igényeihek kialakítva. 450 ft személyenként a belépődíj, de megéri, itt minden kisember megtalálhatja a legjobb játékszert.
Nagyon jól éreztük magunkat, csak kár, hogy gyorsan elszaladtak a napok. Ma kicsit furcsa is volt, hogy főznöm, mosogatnom kellett, de hát ez van.


Utoljára változtatva 08-17-2008 @ 10:57 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 08-17-2008 @ 11:43 pm)

Comment: Hiányoztál!...Remélem a nagy nehezen leadott kilódat nem szedted fel, mert inkább nem ettél, minthogy sokat fizess és keveset és rosszat kapj érte!...:)))))))...Puszillak: Lyza


Hozzászóló: Eroica
(Ideje: 08-18-2008 @ 07:42 am)

Comment: Tündérlányom! Még el sem olvastalak, de itt hagyom jelem: )))))))))))))))))) Puszillak újra itthon!!!!


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 08-18-2008 @ 09:19 am)

Comment: Kell is az a kis kikapcsolódás, csak az a baj, hogy az ember gatyája rámegy - olyan árak vannak!! Néha elcsodálkozom, hogy ezek a kereskedők nem szégyellenek semmit sem?? :) Puszizsuzsi


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 08-19-2008 @ 07:01 am)

Comment: Szia! Remélem nagyon jól éreztétek magatokat, és a kilóidnál maradtál....de itt meg hiányoztál! Bizony! Puszillak!


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 08-19-2008 @ 10:06 am)

Comment: :)) Változatos programotok volt, remélem kipihented magad és feltöltődtél a "szürke hétköznapokra".


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 08-19-2008 @ 01:52 pm)

Comment: Minden csodálatos a nyaralásban, de ez a legrosszebb része, hazatérve: " Ma kicsit furcsa is volt, hogy főznöm, mosogatnom kellett, de hát ez van." Üdv a fedélzeten


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:42 pm)

Comment: Lyza nagyi:) Nem tudom a kilóim számát, nem igazán foglalkoztam vele. A hotelban esténként bőséges, finom vacsorát kaptunk.:))))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:43 pm)

Comment: Lyza, az előbb lemaradt a pussssz:)))))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:44 pm)

Comment: Tündéranyu:) Köszönöm a jelet és nagy ölelés!!:)))))))) pusssssz


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:47 pm)

Comment: Puszizsuzsi:) Igazad van. Köszönöm, hogy itt voltál!:))))))))) Pussssz Andi


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:48 pm)

Comment: Ágnes:) Igen, nagyon jó volt!:)))))))) Köszönlek és puszi:))))) Andi


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:50 pm)

Comment: Zsuzsi:) Kicsit nehéz a visszazökkenés, de menni fog, holnap meglátom:)) Pusssz Andi:))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 08-20-2008 @ 09:52 pm)

Comment: Samway:) Köszönöm, és akkor teljes gőzzel előre!:)))))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds