[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 276
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 276


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Őrült egy hét...
Ideje:: 08-23-2008 @ 02:50 pm

Ez a hét eléggé kiborító volt. Nem akart összejönni semmi. Pedig én igyekeztem mindig a legjobbat kihozni a legrosszabb helyzetből is.
Hétfőn dolgoztam, pocsék volt, mint mindig. Visszahívtak kajálásból is és rengetegen voltak. De volt, ami űberelte... Kedden festettük a hajamat, nagyon jó lett, mint mindig, bár kicsit sok lett a szőke melír :). Szerdán kezdődött a mélyzuhanás. Állítólagos barátnőm lemondta az estét, aztán a Csézy koncerten csak oldalt tudtunk állni. Ennek viszont meg volt az az előnye, hogy mindent és mindenkit láttam a színfalak mögött. És akkora mázlim volt, hogy tinikorom kedvenc együttesének, a VIP-nak a volt tagjával, Gerivel sikerült lefényképezkednem :). Remegett kezem-lábam, fiatalodtam vagy 10 évet :). Utána Csézyvel is sikerült közös képet készítenem :). Csodás volt az egész. A koncert után a szokásos helyre mentünk, barátnőmék kocsmájába, ahol drága Szandim 19. születésnapját ünnepelte. Jó buli volt. Akadtak kisebb gondok, de még mindig azt mondom, hogy egyik legjobb estém volt az idén :). Hajnali ötre értem haza, fél hatkor pedig keltem. Aludtam kb. 45 percet, úgy mentem be dolgozni. Részben tehát az én hibám is volt. De az, hogy nem tudtam kimenni enni, csak munkavégzés előtt egy órával, és még wécére sem jutottam ki, az valószínűleg mindenkit kiborított volna. Éhesen, fáradtan, morcosan, már ájulás szélén még a nyomtatópapír is kifogyott, na akkor kerültem padlóra igazán. A sírás folytogatott. Pocsékul voltam. Nem elég, hogy nem aludtam ki magamat, ami az én hibám volt, még a munkahelyen is kikészítettek.
Megalázónak éreztem az egészet. Mert én mindig mindent megtettem, hogy jól dolgozzak. Még álmosan is koncentráltam, nem rontottam, gyorsan szkenneltem, csak mosolyogni nem tudtam... Miután háromszor akartam kimenni enni, és mindig vissza kellett mennem, már olyan szinten padlón voltam, hogy ordítani tudtam volna. Ettem végül, aztán beültem még kasszázni. Amikor hazaértem, letettem a táskámat, és elkezdtem bőgni. Apum nem tudta elképzelni, hogy mi bajom. Azt hitte, valamit elrontottam, vagy ilyesmi. De nem, csak kiborultam. Kiderült ráadásul, hogy új osztályfőnököt kapunk... Tényleg úgy éreztem, hogy aznap egy kicsit meghaltam. Vagy valami bennem.
Tegnap is dolgoztam, már kipihenten, mosolygósan. Nem mondom, hogy jó volt. Viszont fokokkal tűrhetőbb, mint az előző nap. Este pedig egy szuper grillezést tartottunk Hajninál. Most már sokkal jobban vagyok. Kezdek kikecmeregni a szomorúságból.
Bár még mindig úgy érzem, hogy nincs vége a rossznak, de már tudom, hogy túlélem. És továbblépek. Megyek tovább, igen, mert az élet megy tovább. Jönnek majd rosszabb napok, sőt, biztos, hogy még párszor meghalok. Mert kell, hogy átéljem. Kell, hogy átérezzem, hogy tudjam, azután is van élet! Mert van. Nem állok meg, amíg el nem érem a célomat. Nem adom fel soha.
Nevezzen bárki beképzeltnek, de tudom, hogy ettől leszek én jobb ember. Én megküzdök minden jóért az életemben, nem hullik az ölembe. S már nem is akarom. Ha mindent megkapnék, amit csak akarok, túl könnyű volna az életem. Mi értelme volna? Nem becsülnék meg semmit. Az életet, az embereket, a munkámat, az iskolát, semmit sem. Olyan lennék, amilyen sajnos jópár ember, akit ismerek. Nem értik meg, hogy az igazi érték nem a kamerás mobil, az Ipod vagy a laptop. Nem egy új kocsi, vagy bármi, amit pénzen lehet megvenni. Nem nyomtak be a szüleim egyik menő egyetemre vagy főiskolára sem. Én magamtól jutottam el odáig, hogy tovább akarok tanulni, képezni akarom magamat. Akarok valaki lenni. Elnézem néhány volt gimis vagy általános sulis osztálytársamat. Fele otthagyta a felsőoktatást. Most dolgoznak. Ételkihordók, pékek, árufeltöltők... Én nem akarok leragadni. Nem így akarok élni. Ez csak kiugrási lehetőség számomra. Ahonnan elindulhatok. Biztos, hogy jópár év fog eltelni, amíg eljutok oda, ahová szeretnék. De ott leszek.
No, de elég a lelkizésből!:) Ma este bulizni megyünk, úgyhogy most ez a lényeg. Amíg tart a nyár, igyekszem kiélvezni!:)


Utoljára változtatva 08-24-2008 @ 08:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: janos51
(Ideje: 08-26-2008 @ 08:47 pm)

Comment: Bocsi, hogy ideprüszkölük valami hüly öregest: de 3 LOVAT megülni egyszerre ?Nemtudsz ellenállni a kisértésnek, én is voltam így , ha ő (Ők) bilizhatnak hajnalig, én milrt ne ??? Csakhogy a cél ilyenkor "elhomályosul". Utána másnap-harmadnap jön a "keserű leves" Ez elég-sok is is volt !


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 08-28-2008 @ 06:21 pm)

Comment: Ezt a 3 ló dolgot most nem értem, de biztosan csak fáradt vagyok...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds