[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 265
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 266

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Még meddig?
Ideje:: 09-01-2008 @ 07:02 pm

Nem szeretem a direkt marketinget. Hívnak munka közben, vasárnap ebéd közben, amikor csak eszükbe jut. Amikor özvegy lettem egyre nezebben viseltem, hogy végig tárcsázzák a telefonkönyből az összes nevet és a férjemet keresik. Szolgáltatót váltottam, titkosított az új szám. De könyvelő nem élhet titkosított számmal. A mobil számom bárki megtalálja, de az én nevemen. Rejtett szám hív (miért is írná ki a számát!?) férfi hang a férjem keresi, mit keresi kikéri magának hogy Ő nem a -nével az Úrral akar beszélni. Hát az érdekes lesz kedves uram, mert akit Ön követel rajtam már öt éve halott. És mielőtt újabb kioktatásba kezd már nem tudok mit mondani. Hívjon vissza megadom a parcellaszámot. Holnap lesz az 5. házassági évfordulónk amikor már csak egy fényképpel beszélek. A kedves direkt marketinges elérte, hogy már ma sírjak. Még meddig hívogathatnak?


Utoljára változtatva 09-01-2008 @ 07:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 09-01-2008 @ 08:25 pm)

Comment: Szomorú dolog nagyon, de a sok rámenős nem tudhatja, hogy már nem él!...Mond fel üzenetrögzítöre, hogy ezen a telefonon téves számot hívott...


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 09-01-2008 @ 08:36 pm)

Comment: Ismerős dolog zoria... épp ma küldtem el egy közvéleménykutatót...mit ad isten a postánkban benne a Ksh levele...meg kell őrülni...mire kíváncsiak még...hányszor, kivel, miért, mennyit ...hogyan stb...megértelek...meg sok adomány vadász...lassan rájuk lehetne keresni...


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-01-2008 @ 09:00 pm)

Comment: Zoria, kedvenc könyvelőnőm! Néhány éve mennem kellett, nekem is aktív értékesítési tréningre. Na, azt látni kellet volna!!?? A pasi előadta a nagy elméletet, meg szerepjáték, meg akármi? Ami papíron meg az iskolában, na meg a nagy USA-ben mükszik. Meg nagyon klassz. Meg mindent el lehet adni! Na, innen üzenem nekik, hogy kijüket adják el!! Szegény „mestert” egy kicsit felhomályosítottam. Ha itt ilyen F…Sz. szöveggel el tud adni valamit, annak akire rámutatok, akkor még a képével díszített kitűzőt is viselem egy évig. Meg a hátamon egy cédulát:Balfasz!!! (elnézést) felirattal. Hát kedvesem, ez a problem, hogy a kis pöcsöket, a marketingre USA módszerrel tanítják. Lényeg. Mindegy mit mondanak a vonal másik végén, akkor is te vagy a főnők, és el kell adnod a szarodat. Engemet is felháborít az ilyen hívogatás. Ha jó passzban vagyok, akkor finoman küldöm a francba! Ha rosszban, akkor viszont örül, ha leteheti! Együtt érzek veled, és ne sírj!!!! Lidérc!


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-02-2008 @ 07:59 am)

Comment: Lyza jó ötlet, de a férjem mobilszáma is élt sokáig azt nem hívogatták.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-02-2008 @ 08:01 am)

Comment: Köszi Samway. De egy főszerkesztő véleménye csak érdekli a KSH-t


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-02-2008 @ 08:03 am)

Comment: Kedvenc Lidércem! Sokat segítettél. Megvilágosodtam. Ezentúl ilyen hívásoknál én leszek a fönök. Ha hozzám jön könyveltetni akkor beszélgethetünk. Végül az ilyesmit úgy tudom vállalkozóként csinálják. Vagy nem?


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 09-02-2008 @ 11:18 am)

Comment: Alapban dühítő. A Te esetedben szomorú. És már csak úgy halkan kérdem, hogy hol van a kioktatás helyett az, hogy "elnézést kérek", és hogy "sajnálom". De minimum, hogy befogná a ..... Aztat!


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-02-2008 @ 12:10 pm)

Comment: Kedves Kapitány ebben az a legszomorúbb, hogy meg vannak győződve arról, hogy Ők jót akartak tenni mindenkivel és nem tudják elfogadni, hogy csak zavarják az embereket. Csak tudnám ki fizeti a telefonszámjájukat?


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-02-2008 @ 02:09 pm)

Comment: Kedves Zoria, ki könyvelőnő és „öreganyám”(??)! Hála annak a magasságosnak, én cégecskémen keresztül végezhettem, eme komoly felkészítést. De szerintem is behúzzák a kis pancserokat. Ha dolgozni akarnak, legyen vállalkozói igazolványuk. Így nem kell sokat áldozni a cégnek, eme dolgokra. De még az is megeshet, hogy a telemarketinges fizeti a telefonszámlát. És örüljön, mint majom a farkának, hogy ilyen rendes helyen dolgozhat. Én biztos nálad könyveltetek, ha még egyszer kényszervállalkozó leszek. De remélem szeretel levelezni az APEH-kal, meg járkálni hozzájuk. Mert én rendszeresen jártam hozzájuk, sajnos nem kísérteni, hanem mert hívtak. Az én minimálbéres kényszervállalkozásomban (Biztonságiőr) látták az országunk megmentését. Így rendszeresen hívtak, hogy meséljem el, miből élek. A végén mondtam nekik, hogy én legalább fizetek. Nézzék meg azokat, akik nem adnak be, vagy 0-ásan adnak be bevallást. Aztán meguntam, hogy mindig én vagyok a hunyó, így visszaadtam vállalkozói igazolványomat, és élem a rendes alkalmazottak életét. Itt is rabszolga vagyok, de legalább van szabadságom(Persze nem tudom kivenni!!!), meg nem piszkálnak. Vidám napot, és vigyáz magadra! Lidérc!


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-02-2008 @ 05:32 pm)

Comment: Kedves Lidérc! Az APEH-nál is emberek dolgoznak. Szerencsémre semmi bajunk egymással. Mostanában már nem akarnak olyan gyakran látni (biztosan a szépségen teszi), felhívnak telefonon, vagy én hívom Őket. Azért a kedvességem hiányzik nekik. Biztonsági őr könyvelésben jó vagyok. 15 évig könyveltem a férjem. Őt soha nem zaklatta a hivatal. Neked is szépet.


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-02-2008 @ 10:26 pm)

Comment: Kedves Zoria! Nekem sincsen bajom velük. Meg remélem, én is nemsokára felvételt nyerek egy hasonlóan „népszerű” hivatalba. Tehát, ha engem is jobban fognak utálni az emberek, mint most, akkor már testvérek lesznek az APEH-kos, hölgyek és urak. Jelenleg a „KÖCSÖG BENZINKÚTAS” a hivatalos megszólításom. Biztonsági őr meg a múltam. De ha jó könyvelőre lesz szükségem, biztosan kopogtatok az ajtódon. Légy vidám, mert mindjárt kell a nap!!!!! Lidérc!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 09-03-2008 @ 11:29 am)

Comment: Titkosított számmal. és mégis utolérnek,...bizony, és legyek megtisztelve, mert egy vacsorára hívnak a férjemmel,...míg elmondják a mondókájuk,./..mondom, de nekem már olyan nincs, csak a fedőnevem kaptam tőle... van/Vigyek magammal valakit nem nézik a személyit,.....akkor minek akar előszőr a férjjel beszélni? Hugi e kell küldeni,nagyon messze, ahova nem férne vissza, és Pécsre ja pécs-ába


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds