[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 218
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 218


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Elkezdődött....
Ideje:: 09-02-2008 @ 08:57 am

A tanévről beszélek. Pardon, írok. Aki már egy ideje olvassa bejegyzéseimet, az tudja, mindkét gyerekem új suliban tanul tovább. A lányom gimnáziumi éveit kezdi. Tegnap reggel még eléggé izgulósan indul, szoknyában, új cipőjében, matrózblúzában, fogvacogósan. Hideg volt kissé. Az újságosnál, naná, hogy elfogyott a buszjegy, így a sofőrtől kellett venni potom 300-ért. Igazán 280-ba került volna, de a vezető, azt mondta, visszaadás nincs. Még jó, hogy nem egy ezrest nyomtam a kezébe felszállás előtt. Elindult. Aztán délután teli vigyorral, élményekkel, fájós lábbal jött felém. Az új cipő az összes lábujján ott hagyta a nyomát, pedig próbálta előzőleg betörni. Rájött, hogy a nőcis cipők hiába kopogósak, csinosnak mutatják magukat, utálatosak, kényelmetlenek is tudnak lenni. Sokat mesélt, élvezettel. Azt mondta mosolyogva:" Anya én nem is tudom, de olyan jól érzem magam!"
A 36-os létszámból 9 lány van az osztályában, a többi fiú. De nem meglepő, matek szakon ez a gyakorlat, állítólag. Ma szintfelmérőt írnak németből. Jókedvvel és betapasztott lábbal indult suliba.
A fiamért jobban izgultam. Hihetetlenül segítőkészen, kedvesen fogadtak bennünket már a portán. (Nem csöpögős kedvesen, igaziból.) Tanító nénijével is beszéltünk, elmondta mi vár a fiamra fejlesztés terén, és igazán megnyugodtam. A társai úgy néz ki, mindjárt befogadták, beszélgettek vele, játszottak, nyitottak felé. Először egy másik osztályba került volna, aztán került a bésekhez. Azt mondta sokkal jobb is így, mert az előző osztályban mindenki csendben ült, senki nem szólt senkihez,. Sokat számít az első benyomás! És nekem is számított a kedves mosoly, érdeklődés az alsós igazgató nénitől, aki rám kérdezett az évnyitó ünnepség után, hogy : " Minden rendben ugye?". Figyeltek rám, ránk. Talán ezért is gördült ki csendben az a könnycsepp, amit észre sem vettem, hogy ott lapul a szemem sarkában. Délben, mikor mentem érte, ő is mesélt. Képzeljétek, már egy kislány is felfigyelt rá az osztályból.:)))))) Ma már nem kísértem el, az apukája vitte, mert ő a személyes szállító. Odaviszi, megáll a kapu előtt, gyermekem három lépéssel bent van, délután apa megy érte, teljesen egyszerű, jó megoldás. Vonatoznia csak kivételes esetben kell majd.

Voltam tegnap szemészeten is. A rendelőintézetben a fogászok mellé tették a szemészeket. Azt hittem merénylet. Utálom hallgatni ahogy a fogorvos dolgozik, a fúró hangja idegborzolóan kúszik ki az ajtó alatt, kulcslyukból, kicsi résekből. Legalábbis ezt hittem, de nem hallottam semmit. Nem is értem. Lehet, hogy még nem volt rendelés, vagy csak olyan emberek jöttek, akiknek nem volt fúrnivaló foguk.
Szóval szemészet. Már régóta látok fekete bigyókat előttem úszkálni, főleg, ha fehér falra, vagy világos színre nézek. Ezért is akartam a vizsgálatot. Meg hát gyerekkoromban szemüveges voltam, és akkor azt mondták, életem végéig kell majd hordanom. No, én ezt az időt lerövidítettem. Nem ám azzal, hogy meghaltam, hanem csakúgy levettem az utálatos üveget, kb. 16 éves koromban.
A vizsgálat alatt olyan voltam, mint egy rossz gyerek. Először két géppel kutakodtak. Egyiknél csak egy házat kellett kukkolnom, no ez nem volt nehéz. A másiknál egy pöttyöt, és közben hirtelen levegőt fújtak a szemembe. Szóltak előre, nem fog fájni, nem ér hozzá, csak ijesztő. Hát pont ez az! Meg is ijedtem rendesen, párszor meg kellett ismételni, mert csuda jók a reflexeim, és muszáj volt összezárni pilláimat, elrántani fejemet. Azért valahogy sikerült.:))
A számokat tudtam olvasni a jobb szememmel végig, a ballal sz utsó kettő nem ment, de mit bánom, nem is akarom tudni 84, vagy 34 van odaírva. Persze ezt nem mondtam meg a kedves doktornőnek. Próbálgatta az üvegeket mindkét szememre, majd azt mondta, egyik mínusz, másik plusz, mittudomén milyen tengelyállásommal képtelenség lenne megszoknom a szemüveget, mindig szédülnék tőle. Tudtam én ezt előbb is, mert már próbáltam érett, okos, felnőttként egyszer, de nem ment.
Szemnyomást mértek már nektek? Nekem most először, de ott is hoztam a formám. Valahogy nem akartak nyitva maradni gyönyörű szemeim. Én biz isten nem tehetek róla, önállósították magukat.:) Azért a végére sikerült ez is. Ja, a fekete izék, nem ártalmasak a szemem előtt, sőt! Azt mondta a doktornő, hogy egészséges szemen is lehet, és megnyugtatott nem tűnnek el, idős koromra még meg is szaporodnak majd. Hát van pár dolog, ami ragaszkodik hozzám. Ilyen az allergiám, és most a fekete bigyók is. Szeretnek engem, ez van.:)



Utoljára változtatva 09-02-2008 @ 09:02 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 09-02-2008 @ 12:44 pm)

Comment: Igen a korral az egészség is hanyatlik, de az élet folyamata nem áll meg!...Puszim: Lyza


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-02-2008 @ 12:56 pm)

Comment: Örülök, hogy jól kezdődött az iskola mindkét gyerkőcnek:))) Szemvizsgálat???? Hát az én szemembe ne piszkáljon senki, inkább legyen rajta az üveg:))) Mondták a lézeres szemműtétre is, hogy összesen 8 másodperc, de életem leghosszabb 8mp-ére sosem fogom rászánni magam:))))) Puszi: Anne


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-02-2008 @ 02:01 pm)

Comment: Az nagyon jó, ha a gyerekek jól érzik magukat már az első napon. Ha jól emlészem nem könnyű iskolát váltani. A szemészetért minden elismerésem, jól birod a kínzásokat.


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-02-2008 @ 02:50 pm)

Comment: Kedves Anyatka! Nálunk a tanévkezdés új dolog volt. Feleséget is elengedte a főnöke (Meglepő). Gyermekem első napja az isibe? Fantasztikus!!!!! Mondta ő, 7 évesen! Egész délután mesélt. Ma meg kapott 3 piros pontot. Jelenleg 30cm magasan repül a föld felet, boldogságában. Remélem így marad. A szemészet és a fogászat. Nekem is kell üveg, a szemem elé. Olvastattak, meg visszakérdeztek. A dokinéni megkérdezte, hogy gyerekként nem kellet szemüveg? Nem!? Akkor jól titkolta az elmúlt 30 évben, hogy nem lát. Köszi, mondtam. A másik, hogy kitágították a pupilláimat, valami szerrel. Én meg tényleg nem láttam, csak homályosan. Végezetül mondták. Ne vezessen a következő 6 órában. Jó, mondom. Majd gondolati úton, hazamegyek. Esetleg még a teleportálás jöhet szóba. Aztán tisztult a látásom. Vagy 20métert láttam. Hát elindultam. Néhány boltba be kellet mennem. Mindenhol elég furcsán néztek. Aztán rendőr bácsik igazoltattak. Ők meg szerettek volna egy drogtesztet csinálni. Végül megúsztam. Otthon a tükörbe néztem. Nem volt szép kék szemem, sem fekete a közepe, hanem az egész egy. Így érthető lett számomra az egész. Fogászat. Hát ez számomra midig gyönyörű. Látni az embereken a rémületet, mikor megy a fúró. Egy hete voltam, mert fájt a fogacskám. Pont Betti barátnőm is ott volt. Ő sem fél a fognyüvőtől. Hát nagyon jól elszórakoztunk. A végén már a többi „beteg”, olyan csúnyán nézett. Félő volt, hogy meglincselnek. Aztán doki, belefúrt. Fáj? Fáj. Még furkálta. Aztán önelégülten! Húzzuk ki!!? Kérdi. Ha élvezed, csináld! Mondtam. Gondolóm a plusz furást a röhögcsélésért kaptam. Kihúzta, szép nagy fogamat, hátulról. Doki el ne lökje!!! Mert nekem kell, mondtam. Szerintem látta, hogy ez végképp buggyant, így megkaptam, csak tűnjek el. Legyen vidám napotok! Lidérc!


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 09-02-2008 @ 03:41 pm)

Comment: Az iskolához csak mint...nem újságíró szólok...sok sikert és csinos tanítónénit, mármint nekem...A szemészet az már izgi, mert ilyen sűrített levegős balhé nekem is volt most+nyomás a szemre és utána az alsóra. Hanem nekem azt mondták, hogy vándor folt van rajta, ami most is itt kóringyál lehet láccik is...ugye?..vagy csak én látom? no vigyázz a szemedre...ja és nekem Bádogh-Boy újságot nézettek nem kisházat, mert szóltam, hogy ingatlan ügyekben nem vagyok jártas...jobbulást fiatal anyácska...


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 09-02-2008 @ 05:35 pm)

Comment: Jó azoknak, akiknek vidáman indult az iskolaév... Nekem nagyon nem, de ez van...


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-03-2008 @ 07:04 am)

Comment: Lyza nagyi:) Bizony nem áll meg... Köszönöm:)))))))))) puszi Andi


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-03-2008 @ 07:07 am)

Comment: Anne20:) Hála istennek műtétre nem kell vállalkoznom, lézeresre sem. De ha muszáj lenne, biztos megfontolnám. Köszönöm, hogy olvastál!:)))))))))))) puszi Andi


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-03-2008 @ 07:09 am)

Comment: zoria:) Köszönöm az elismerést, de annyira nem volt ám kínzás:))))))))) puszi Andi


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-03-2008 @ 07:15 am)

Comment: sanyka:) Gratula gyermekednek, csak gyűjtögesse szorgalmasan azokat a piros pontokat!:) Pupillámat gyerekkoromban tágították, tudom milyen. A vizsgálat után mentünk vásárolni anyuval, éppen pizsomát vettünk, fintorogva kérdeztem: "csak pöttyös van?". Az eladó arcát még most is fel tudom idézni... virágok díszítették a hálóruhát.:) Jó Neked, hogy nem félsz a fogászaton! Jut eszembe én sem félek, míg nem az én számba nyúl. Neked is szép napot!! :))))))))))))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-03-2008 @ 07:25 am)

Comment: Samway :) Mint személyes embernek, nem újságíró Semnek...A tanító néni csinos, mondjuk nem az én esetem, meg férjezett is.:) Az én fekete bigyóim, sosem mennek vándorolni, egy helyben vannak, mindig láthatom őket, hűségesek. Bádogh-Boy :)- mi? De lehet, hogyha a levegőfújásosnál nem e pöttyöt kellett volna lesnem, hanem mondjuk a Bred Pít, vagy legalább Sármos Dzsoni lett volna ott, na, akkor lett volna esély arra, hogy ne szorítsam össze pilláimat, ne rángassam el a fejem... Írásos javaslattal fogok élni az Eü. misztériumban.:)))))


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-03-2008 @ 07:28 am)

Comment: Regi:) Sokkal jobb lesz majd a folytatás..:)))) Puszi Andi


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 09-04-2008 @ 12:59 am)

Comment: Szívből örülök, hogy ilyen jól indult az iskola, a fogorvos meg álmomban sem jöjjön elő,..nekem is van szemüvegem,...ja valahol a fiók mélyén,....+ -os, de úgy szédültem vele, mintha hintán ülnék....


Hozzászóló: anyatka
(Ideje: 09-04-2008 @ 09:55 am)

Comment: Ágnes:) Köszönöm:))))))))) puszi Andi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds