[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 223
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 223


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az évezred üzlete!!! Avagy Lidérc a vállalkozó Szellem!???
Ideje:: 09-03-2008 @ 03:36 pm

Az évezred üzlete!!! Avagy Lidérc a vállalkozó Szellem!???

Nagyon nagy szeretettel köszöntök mindenkit! Vegye fel mindenki a szemüvegét, esetleg vodkás üvegét, és azon keresztül olvassa irományomat, mert ez valami csoda lesz!!!!!

 Lidércéknél nincs TV!!! Ez tény, és nem a tények! Ezáltal csak egy mosószer sorozatott (Mely még opera is, de nem dalolnak benne!???) nézzünk. Azt is a Kiskakas nevű műintézmény, illetve kocsma ablakán keresztül. Na már most. Szünetben hírek. Mondá az a magasságos, mindenható és még ki tudja milyen uraság, a Gyurcsányi (Hííííí, még a Bili aki Gates is ismeri, mert kijavította a nevét!!!!???). A gazdaságot kifehérítjük!!! Kicsi lidérc fejecskémbe, ami elég nagy, 120-as szeget ütnek. Öcsém! Ebből mi sem maradhatunk ki!!! Eddig csak azt hallottuk, hogy merjünk nagyot álmodni. Na, én mindig mertem. Maris néninél három gömb fagyit! Ha nem álmodom, akkor csak a tölcsére jut. Na de most! Lidércné ŐNAGYSÁGÁNAK mondom, gyerünk haza, mert kalapáccsal jól kupán vágtak. Otthon, behúzódom egy penészes sarokba, és töröm tovább a fejem. De már most gumikalapáccsal. Mi kell egy jó vállalkozáshoz? Jó ötlet. Ez meg van. Mosodát nyitok, ahol kifehérítem a kicsiny országunk gazdaságát. De nem ám csak úgy!!! Hanem pompásan, ahogy lidérc országban szokás. A napra lehet lesz nézni, de a könyvelésembe nem!

Részletek: A jó vállalkozás alapja. Pénz, pénz, pénz, mondta valaki, de ő háborúzni akart!? A pénz megvan. Emeltdíjas SMS- be szavaztatok mi legyen a szerelmi, és egyéb galádságok irományom vége. Kell, mosógép. Ehhez jó a betonkeverő is. Majd Lidércné ŐNAGYSÁGA munkatársait privatizálva megveszem mosógépnek, mert nagyon tudnak kavarni. Persze nem kilóra, mert akkor, már bukott az üzlet. Dolgozók. Először hangyákra gondoltam, mert ők szorgalmasak, még a mondás szerint is. Aztán rájöttem nem jó. Nekik van Királynőjük, aki parancsol. Meg vannak a katonák. Nem szeretek maffia ügyekbe keveredni. Magánhadsereg, meg még ki tudja mi. Esetleg a Királynőcske puccskísérlettel, magának szeretné a pénzt, és bizniszt. Tehát nem jó. Mosónő? Megint csak nem jó, mert ők meg hamar halnak. Ezt már megmondták előttem. Halálla előtt táppénz, meg munka kiesés. Nem nekem való az ilyen munkaerő. Aztán fény a sötétségben!!!? Lidércné meggyújtotta a mécset. Mosó Managereket veszek fel! Igen!!!! Nekik nincs táppénz, sem maffiaügy, és még nem halnak. Ez egy sikerszakma! Bérezés? Megegyezés szerint, eseti. Tehát megegyezünk, hogy esetleg nem fizetek. Mondjuk ez biztos!! Tehát a fizu biztos. Ingyen vagy annál olcsóbban! Persze öt hónapos késéssel, Május 40-ben. Könyvelőnek KönyvElek urat kérem fel. Itt lenne szükségem Bánzoria Vléria ki könyvelőfenomén, egyben öreganyám, és egyéb titulusok tulajdonosának, segítségére. Feladata lenne KönyvElek úr körmére nézés, néha, néha. Persze előtte elvégezne, egy körömápoló tanfolyamot, cégem számlájára. Így megfelelő háttérrel rendelkezne, eme nagyszerű feladathoz. Mivel én csak csendes és pénzköltő társ lennék, szükségem van egy hangos és bűntársra. Eme nagy volumenű munkára megnyerem AntiLop urat. Róla csak annyit, hogy magasan képzett személy. Az öltönyzsebek tömködésének aranymesteri fokozatát érte el.  Méltán közismert, és tisztelt személye a Sopron hídalatti, illetve a szegedi csillagszálló, lakói között. Eme két híres zártkörű klub, tisztes rabló és egyéb dolgokért, jogerős nyaralásukat töltő, könnyű és nehéz fiúcskák barátja. Polgári neve Lop Antal volt, de egy menekülése során, eljutott a szabadság földjére. Innen hazaérve angolosította a nevét, és nemét. Benne nagyon megbízok. Bukta esetén, (Melyet nem a pékinas sütött!!), felezünk. Ö viszi a balhét, én meg a pénzt. Tisztelt H.M uraságra itt (Jelenleg nem Honvédelmi Minisztérium) /Titulusok ide/ szükségem lenne, mint szaktanácsadó. Szükségem lenne a Gyíkos, vagy Krokodilus (Állatismeretből mindig rosssssz voltam!)szigeteki bank, pontos címére. Ellen szolgáltatásban, kiadatnám lapját, halandzsa nyelven. Szerintem ez korrekt üzlet. Bukta esetén (Melyet még mindig nem a pékinas süt!) is szükség lenne önre, de erről és bérezéséről majd később. Tehát beindul a biznisz. AntiLop úr betöm néhány öltönyzsebet. Mi, megnyerjük a melót, persze magasan a legmagasabb áron, hogy legyen miből zsebet tömködni. Aztán fehérítünk, meg fehérítünk. A bekaszált lóvét, meg egy másik mosodában mossuk, mert mi Hippp-Ó-val fehérítünk. Fehér legyen a gazdaság. A lóvécskát meg csak ultrával lehet, nehogy kivegye a színét. Aztán Lidérciből is Lidérc úrr (Két RR mint sza…r) lesz. Lesz pökhendi, meg beképzelt. Vagy 30kiló arany a nyakba, meg kopasz fej, meg nagy pocak (A kopasz fej lassan, a pocak meg már megvan). De mivel én gyengécske vagyok, ezért felveszek egy embert, aki utánam hordja az aranyat. Így elég boldogan élhetünk. A kedves Lyzát ki megtért szellemíró, kit hiába kísértek, de legalább a mosolyát megkaptam, felveszem összekötőnek. Kap egy kis fonalat, és mikor kedve tartja, köt. Hogy mit? Mindegy. Majd kitalálja. Lehet, hogy kézimunka tanfolyamra fog járni? Esetleg virágkötő? Ha nem lesz más, összecsomózhatná a Mosó Managerek lábát, és jót röhögnénk rajtuk, ha felesnek. De szép is az élet, mondanánk. Aztán tényleg bukta (És ezt sem a pékinas! SŰTTTTTI??? Hol?). Aztán nyomozgatnak. Persze már Lidérci, gondoskodik addigra mindenről. Itt újra H.M (Persze, nem Honvédelmi Minisztérium) főszerkesztő és egyéb titulusok gyakorlójának segítségére lesz szükségem. Külön kiadásban adhatja ki kedvenc lapját. Melyben egyedüliként ő számol be az évezred rablásáról. Ezzel ő is nagy lóvét kaszál! Kasza nélkül. De lapja további megjelenése, biztosítva lesz.  Persze rólam, mint csendestárs és pénzköltő, csak jókat ír. A díjazásában majd megegyezünk. Aztán összegyűlik vagy 510000 oldal peranyag. Majd a tárgyalás. Megjelenek félmilliós öltönyömben, széttárom a karom és csak ennyit mondok: T. Bíróság, szegény Lidérc nem tudott semmiről, ő csak csendes és pénzköltő társ volt! Aztán AngyaliAndi, ki Rocker és Tesóm, jelen esetben Védőügyvédem. Angyali mosollyal az arcán csak annyit mond: A Lidérc nem kísért senkit. Erre a Bíró felment. De mivel valakinek el kell vinni a balhét, összepakolnak és AntiLop úr elviszi. És mivel sok a szemét, alapít egy szemétszállító céget. Ebbe viszont ő vesz be engem, de csak csendes és pénzköltő társnak. Persze neki teljes vagyonelkobzás. Elveszik a két Metro jegyét. A ceruzáját, melyből régen kitörött a hegy. A fél lyukas zokniját. Hát ennyi. Lidérc, meg Lidércné ŐNAGYSÁGA boldogan él, majd pont. Vagy, vessző?

Vállalkozásomhoz, egyéb jó ötleteiket szívesen venném. A befolyt összeget, felajánlanám családom, és saját magam megsegítésére!

Legyetek vidámak!!!!! Nézegessetek a hátatok mögé, mert lehet, ott vagyok! Pá- Pá!

 Lidérc!                           



Utoljára változtatva 09-03-2008 @ 03:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 09-03-2008 @ 03:51 pm)

Comment: Tisztelt Lidérc Úr! Ennyi marhaságot összehordani, ehhez csakugyan vállakozást kell nyitni!...:)))))))... Aj (ki) dó kiütő bajnokságot szervezni és ki (fekszik) el a nevetéstől előbb érmet kiosztani!...Lyza


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-03-2008 @ 04:00 pm)

Comment: Lassan Nagy Tiszteletnek Örvendő Majdnem Milliomos Lidérc Úr! (Többi megszólítás majd faxon). Ön meg akarja fúrni Hajnalban Friss Mátyást? A mosodájába javaslom a mosómedvéket, megfelelő biztatásra olyan erővel csapják a teknő falához a mosni valót, hogy vasalni már nem kell. És ha csörgőkígyót is tart akkor az ébresztő órát sem kell felhúznia. Kérésére ránéztem Elek Úr körmére, teljesen kész van, még a gyászkeret is rendben. Felhívnám figyelmét, hogy kis hazánkban nemcsak az Anti lop, ezért Ön is nézzen a háta mögé hogy ott van e még aki hordozza Ön után az aranyat. További jó kísértést


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-03-2008 @ 04:07 pm)

Comment: Kedves Lyza! Köszönöm, hogy tetszik, és felvidít, a sok baromságom! Kicsi Lidérc lelkemben a vidámságé a főszerep! Persze a dumám sokkal jobb! Egy kérés? Holland kirándulásod alatt, véletlenül nem fényképeztél számodra furcsa vasdarabokat? Pl.: Harckocsi, vagy egyéb, háborús emléket? Egyébként, nekem tetszet a disznoka, meg a kicsi szélmalom is. Üdv. Lidérc!


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-03-2008 @ 04:24 pm)

Comment: Kedves Könyvelőnőm! Szó sem lehet róla, hogy hajnalban a tisztelt Mátyás urat furkáljam. Egyik ok, hogy elromlott a fúrógépem. Másik, hogy inkább egy hosszúcombú, feltűnő jelenséget furkálnék! Csak ne Strucc legyen! Meg egyébként is, Lédércné ŐNAGYSÁGA rajtam tartja, még álmában is az egyik üvegszemét. A mosómedvék és csörgőkígyók, már nekem is eszembe jutottak, de az állatvédők tiltakoztak. Köszönöm, hogy ily hamar munkába is állt, és megtesz mindent cégem felemelkedéséért. Azt is köszönöm, hogy figyelmeztetett, a lopásos dologra. Ha a kisfickó elviszi az aranyamat, majd azt mondom: Elvitte beszerzési áron! Baráti üdvözlettel!!! Lidérc Uraság.


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-03-2008 @ 05:19 pm)

Comment: Kedves Lidérc! Azt a 120-as szeget vegye ki a fejéből, hátha többet is ütnek bele és ha a csavaros észjárásából kiveszi a csavarokat a mosoda mellett nyithat egy szeg-csavar üzletet is. ettől biztosan nagy kövek esnek le a szívéről is már kőbányával is fog rendelkezni. A hosszú combú kérdésben azért felmerült a gólya és a zsiráf is. Bár az utóbbinál gondot okozhet felmászni megcsókolni, lecsúszni...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 09-03-2008 @ 08:23 pm)

Comment: T Lídérc Mosoda Tulajdonos! Javasolok a mosoda mellé egy Vas-alól építését. Kérem csak egy kisebb méretű úthengerrel megoldhatná a munka tetemes elvégzését Mert a ruhát préselné a mosószeres vízben,…mosás után kinyomná belőlük a vizet,…és a végén a vas-alól simán kerülnének elő. Néhány emberrel meg is oldhatná a munkáslétszámot. Bár az indulás nem lenne olcsó, mert a fenti tevékenységet mint legújabb szabadalmam levédettem,…valamiből nekem is élnem kell, de értékteremtő beruházást hozhatna létre,…amiből jól profitálhatna. Üdvözlettel ! Szemágens BTK /már/ Elnöke.


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 09-03-2008 @ 08:27 pm)

Comment: T. Nagyot Álmodó Lidérc úr ! ( majdnem milliomos, pocakos kopasz úr) és más finomságok. Mi a szent xarba akarja belevinni a makulátlan-tiszta-becsületes...Hajnalonta álmos Mátyást?- nem elég neki, hogy a hitelezők sanyargatják, még a " Mosómedve" maffia is odacsapkodja a teknyőhőz ? Mért pont én fehérítsek...rámfogják, hogy kisebbség ellenes vagyok aztán az utcán a kutyák azt mondják nekem...há dé váu...há dé váu...hádé váu !!! Te jó Isten...még majd Hajnali Fabulon " lesz a lapból...De ha jól megfizetnek vezércikknek helyet adok...kizárólagos közléssel..." Ne féljen a kisértéstől, mert mi kifehérítjük, hogy egy fillérje sem marad"...H. M


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-03-2008 @ 08:48 pm)

Comment: Kedvenc Könyvelőnőm! A szeg kihúzásával próbálkoztam, de elveszet a csípőfogóm! Ugyan a csípőprotézisem még működik, de azzal meg nem lehet. A csavarok meg berozsdálltak, így abból sem lesz bolt! Ellenben, ez a kőfejtő dolog, tetszik. Megkérdem hangos társam, Antilop urat. Esetleg munkaerőt is tudna toborozni, a szeretett műintézeteiben, illetve zártkörű klubjában. A combok kérdésében, el kell szomorítanom kedvességedet. A gólyák sajnos elrepültek Afrikába, illetve kollégiumba költöztek. Ezen helyekre nem kaptam bejárási engedélyt, Lidércnétől. Esetleg, egy szem kikaparás is be van ígérve! Hogy néznék ki világtalanul, üvegszemekkel? A zsiráfnál már próbálkoztam az állatkertben, de véletlenül a majom ketrecben kötöttem ki. Ők meg, majmot csináltak belőlem! További szép és vidám estét!! Lidérc!


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-03-2008 @ 09:06 pm)

Comment: Kedves agnes, Szemágens BTK és már Elnök! Köszönöm, hogy megtisztelte kicsiny, de annál koszosabb odúmat. A cipőcskéjét kedves, nem kellet volna lehúzni, az ajtó előtt, mert elviszik a kutyusok. Ennyi kedvesség után térjünk az üzletre!!!! Ez a Vas-alól című dolog, tetszik kicsi pöffeszkedésemnek. Vagy fifti-fifti, vagy ráfaragott a boltra kedvesem! Mint fentebb írtam, van suska. Zsebemben az egész szabadalmi hivatal, plusz a telefonkönyv. De ha még így sem jó kedvességednek, akkor odaküldöm a vasas gyűjtögetőket. Ők pedig szeretnek vasazni! Utolsó tettük, egy egész hadihajó. A MÉH-ben nem tűnt fel senkinek. Tehát a javaslatom, Fifti-fifti!?? Persze a mosás, magácskának is ingyenes. Tisztelettel, napszemüveges, fuxxxxxos, Lidérc a zsarolóóóóóóó!!


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-03-2008 @ 09:26 pm)

Comment: Nagyon mélyen tisztelt H.M! (Van suska, így lesz önből Honvédelmi Miniszter) /Egyéb titulusok ide/. Nem volt szándékomban bajba sodorni. Időközben kiegyeztem a hangyakirálynővel. Neki van serege, majd ők kordában tartják a mosómaci maffiát. Ha nem, akkor mészárlás lesz az elm utcában! Ha nem szeretne fehéríteni, hát ne tegye. Nem venném szívemre, ha miattam mutogatnának önre, és nem újjal. Meg az újságíró szövetségből is kirúghatják, ha holmi hangya háborúról cikkezne. Egyébként a kutyák hajszóltak, és kóborak. Ezt viszont, valami folyócska nevű énekestől tudom? Ja, Pataki! Földrajzból is gyenge voltam. A végén, valami Vezércikkről ír. Hát barátom, én nem szeretem a konkurenciát! Majd ezt a Vezércikk nevű urat felkeresik, kollégáim és elbeszélgetnek vele. Vigyázon magára, és lapjára! Maradok hűűűűű olvasoja! Lidérc, nagy vállakózó, és pénzember!


Hozzászóló: piroman
(Ideje: 09-04-2008 @ 04:14 pm)

Comment: Állítólag a legjobb üzlet: pénzet nyomtatni. Egy húszrugós bekerülési ára kevesebb, mint száz forint. Ráadásul monopolhelyzetben van az MNB, így nem csoda, hogy ilyen vastagon számítja! Szerintem, ha mi tizenöt ropiért adnánk a húszrugóst, az már nagyon bejönne a népeknek! Csak ki kéne találni valamit, hogy nehogy mások is elkezdjék... Ja! Már tudom is! Rányomtatjuk, hogy "A bankjegyhamisítást a törvény bünteti!" Haha! Ettől majd berezel a konkurencia! Okés, Lidérc?


Hozzászóló: sanyka
(Ideje: 09-05-2008 @ 09:24 pm)

Comment: Tisztelt Piroman Barátom! Az ötlete megnyerte tetszésemet. Felterjesztem Lidérciné ŐNAGYSÁGÁNAK elfogadásért. Mert nem ismeretes, de ő tartja mindenen finom kis kacsóját. Az ötleténél már csak egy jobb bizniszt ismerek. Az Országgyűlési képviselőséget. Az is meglesz ennyi suskával, vagy fruskával!!? De térjünk vissza az ön ötletéhez. Ezt az MNB urat, megveszem kilóra és akkor miénk a bolt. Vagy ráküldöm a mosómaci maffiát. Jeles ötletéért felajánlók önnek egy felügyeleti állást. Felügyelnie kellene tisztelt alelnökünk H.M (Alaksori alelnökurunk) RUM adagjára. Így hátha átengedi, bankó nyomtatásra a lapkiadó felesleges kapacitását. A konkurenciát is le tudjuk törni, mint a tengerit. Minden bankóra rányomjuk, hogy „MINTA”!!!? Maradok tisztelettel keménykalapos, este krumpliorros Lidérc, az iparmágnás! Megkérném még önt, hogy nehogy a pénz papiros körül támadjon kedve pironkodni, mert akkor leég a bottttt!!! Osszt fújhatjuk!!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds