[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 232


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Túléltem...
Ideje:: 09-14-2008 @ 04:43 pm

Hát véget ért a borzasztóan nehéz hét...
Ebben az évben ez volt a legnehezebb rendezvényünk.
Megérkezett az összes japi, akit vártunk, és velük volt a legkevesebb baj... Kedvesek voltak, kicsik és alig jöttek kérdezősködni. Elmondtuk, hogy a badge-ben benne van az ebédjegy, kávé- és üdítőjegy, minden különböző színű, minden rá van írva angolul. A programok belépőjegyei is különböző színekben pompáztak, további könnyítésként a hajókiránduláshoz hajó volt fotózva, a bazilikai koncert jegyén a Bazilika volt látható. Nehogy eltévesszék.

Na de hogy az elején kezdjem:
Szerdán reggel fél hétre volt kiírva a kezdés időpontja. Szerencsénkre azoknak a kollégáknak, akik nem rendelkeznek céges autóval, felajánlották, hogy taxizhassanak. Én is közéjük tartozom. Szóval hatkor hívtam az autót. A regisztrációs pulton kívül mindig kapunk egy külön termet, ahol étkezni, átöltözni, lábat felpolcolni tudunk. Most is már vártak minket az ásványvizek, kávé, üdítő. Csak hogy jól induljon a nap :)))
Este tízig felváltva el-eltünedeztünk, hogy frissítsük magunkat. Futottak az előadások, jöttek az érdeklődők, regisztráltak, fizettek, papírokat töltögettek, számlákat írtunk, pénzt számoltunk, útbaigazítgattunk .... Végül beestünk a taxiba.
Aznap este csak megfürödtem és lefeküdtem... Másra egyszerűen nem maradt energy...

Másnap volt a legtöbb program. Már négy teremben zajlottak az előadások, szóval egész nap irányítgattuk a tévelygőket. És volt egy nagy csoport, akik a meghívott előadók VIP kategóriájába tartoztak, akikkel csak mi foglalkozhattunk, mint a cég képviselői.
Na, ők érdekes részét foglalják el az emberi fajnak. Igazi kaméleonok. Amikor odajön, szolíd, kedves, udvarias.
Ám amikor kiderül, hogy nem áll módunkban kifizetni olyan számlát, ami nem a mi nevünkre van kiállítva, elbődül, mint egy oroszlán, és dühösen csapkodni kezdi az asztalt. Mert hogy neki megígértük e-mailben (nyomatékosítva szavait meglobogtatja az orrunk előtt az ominózus levelezést), hogy ha ő megveszi a repülőjegyét, akkor mi itt kifizetjük. És ő azonnal kéri az összeget. Mit képzelünk? De ha tovább olvasta volna a mailt, akkor kiderül, hogy már eleve úgy vegye meg azt a jegyet, hogy a mi nevünkre írják a számlát. Aki nem tud hozni számlát, annak a neveit összegyűjtjük, továbbítjuk a Társaság felé, akik megkértek a kongresszus megszervezésére, és ők egy-két hónap múlva mindenkinek átutalják az összeget. Azt ráadásul figyelembe sem veszi, hogy egyébként minden programra ajándékba kapta a jegyet, míg az összes többi földi halandó keményen megfizette ugyanazt a kirándulást, koncertet, városnézést, és bankettvacsorát. Neki pedig járt.
Némelyikkel szó szerint megverekedtünk, mire dűlőre jutottunk.
És persze az, akitől a legjobban féltünk, ő érkezett elsőnek. Legalább hamar túl voltunk rajta, innen már csak jó lehet:)))

Este nyolckor feltereltük azokat a várakozó buszra, akik mentek a hajókirándulásra - persze nem volt egyszerű elengedni a buszt, mert még szinte az utolsó percekben is akartak jegyet venni, de mi már egész nap kiszórtuk a jegyeket, szóval beteltek a helyek. Ebből megint botrány lett, mert valakinek a felesége, kísérője, szeretője vagy akivel érkezett, nem tudott menni. Felajánlottuk nekik, hogy egymás között boltolják el a jegyeket, hátha valaki visszahozza a jegyet, mert mégsem akar menni.
Azt hittem, ha elmennek a buszok, végre nyugtunk lesz. De a társaság tartogatott egy meglepetést.
Három busz volt. Mi pedig négyen voltunk a cégtől, és valaki kell minden busz mellett, aki ellenőrzi a jegyeket. Tehát a három kollégám beállt a busz mellé, én maradtam a regisztrációban, hátha jön még valaki. A kollégák el is mentek a buszokkal, nekem hátra hagyták, hogy várjak kilencig, mivel a programfüzetbe azt írtuk, hogy kilencig tart a regisztráció. És a külföldiek kényesek az időpontokra.
Tehát vártam tök egyedül, illetve két hostesslány maradt a segítségemre, de ők messzebb voltak.
Háromnegyed kilenckor elküldtem a lányokat öltözni, én pedig kikapcsoltam a laptopot, a számlázót, lezártam a kártyaterminált, és összecsomagoltam. Előkerítettem a ház biztonsági csapatát, hogy bezárjuk a termeinket, és a lányokkal elindultunk a kijárat felé. Gondolom, kitaláltátok, mi jött ezután.....
Hát igen. Egy hapsi és egy nő állt ott, és regisztrálni jöttek. Most van kilenc óra, mondta és meglengette a programfüzetet, hogy még köteles vagyok neki odaadni a cuccait.
Ha ilyenkor leállok vitatkozni az időről, hogy van-e már kilenc, vagy nincs kilenc, akkor még tízkor is ott állunk. De gondoltam, egy próbát megér. Azt mondtam, holnap reggel hétkor találkozunk. Viszlát.
A következő pillanatban esküszöm, úgy éreztem magam, mint akit elkapott a bkv-ellenőr. Megfogta a karomat, és elkezdett terelni a regisztrációs pult felé.... Ha nem lettem volna dühös, röhögtem volna. De rohadt fáradt voltam, és elegem volt. Tizenötödik órája (!!!!!) álltam ott, és már nagyon mehetnékem volt.
Megkérdeztem, van-e szállása, azt válaszolta, van. Én közöltem vele, hogy reggel 7 órától vártuk őt, mikor érkezett? Ahhoz nekem semmi közöm. Aha, ezt eddig is tudtam. Ez a hülye állítom egész nap mászkált a városban, és este eszébe jutott, hogy még be se csekkolt... Imádom az ilyeneket.
Na mindegy, a lányok segítettek megkeresni a borítékokat, és megszabadultunk tőlük. Osztrákok voltak egyébként.

Péntekre már nem sok minden maradt, minden VIP megérkezett, és imádkoztunk, hogy messzire kerüljenek el minket. Lezajlott egy ugyanolyan cirkusz a bankettjegyekkel, mint az összes többivel, de addigra már kitaláltuk, mit fogunk csinálni. Megbeszéltem a kollégákkal az ötletet: visszakérem a számlát, jóváírom a bankettjegyet, és aztán eladjuk másnak. Mivel a helyszínen vásárolt jegy drágább, egy kicsit keresünk rajta.
Ennyi fájdalomdíj igazán jár nekünk. A begyűjtött pénzt pedig hétfőn elisszuk :)))))))

A szombat már igazán könnyű volt... Ráadásul csak kb. egyig tartott, aztán elmentünk ebédelni, falatoztunk a svédasztalból, aztán megbeszéltük, hogy hétfőn rendberakjuk a kasszát, és leisszuk magunkat. Nagyon sokat dolgoztunk, és a végén már nagyon tompán fogott az agyunk. De túl vagyunk rajta, most már csak az ünneplés jön. Meg hétfőn délelőtt egy értekezlet keretében lezárjuk a rendezvényt egymás között.
Lesz még némi utómunka, és jöhet a következő :))))) De majd csak két hét múlva, mert semmi nem ment meg Titeket attól, hogy ott legyek a Fullos talin!

Köszönöm, hogy olvastátok a hosszú beszámolómat, és puszilok Mindenkit. Mondjuk hét végén :)))))


Utoljára változtatva 09-14-2008 @ 04:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 09-14-2008 @ 05:02 pm)

Comment: Nem mondom kellett a kitartás!...Minden részvétem a Tietek!...))))))...Remélem jól berúgtatok a maradék pénzből, ha máshová nem az ajtófélfába!...)))))...Puszi: lyza


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-14-2008 @ 05:08 pm)

Comment: Szia, Lyza! De jó, hogy erre jártál... Köszönöm, kitartás az már alig volt. A piálás pedig csak holnap, mert most vasárnap van.... :)))))) Puszi


Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 09-14-2008 @ 05:10 pm)

Comment: Bocsáss meg Anne, igazad van!...De nekem úgy összefolynak a napok...)))))))...Puszi: Lyza


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-14-2008 @ 05:23 pm)

Comment: Semmi baj, én is gyakran összekeveredek:)))))) Puszi


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 09-14-2008 @ 05:29 pm)

Comment: Anne, végigolvasva a blogodat annyire beleéltem magam újra a szituba, amikor mi is a Körcsarnokban 14-16 órákat álltunk egy helyben az akkreditációs központban. Én akkor ugyan az In-Kal-osokkal szerepeltem, és ott még rendesen ki is járt a baszogatásból is, hogy a 15. óra után kissé görnyedtebb volt már az ember. Baromi kemény dolog az tény, ráadásul ez a sok "bevándorló" mind azt hiszi, otthon van. De sajna ez van... Örülök, hogy túl vagy rajta, elismerésem! :)


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-14-2008 @ 07:32 pm)

Comment: Szia, Gábor! Igen, mi is az In-Kal-osokkal múlattuk az időt este:))))) A végén már csak ők tébláboltak ott, és alig várták, hogy kirakjanak minket :)))) Köszönöm, hogy olvastál. Puszi: Anne


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 09-14-2008 @ 08:03 pm)

Comment: Örülök, hogy túlélted. Mondjuk ebben van önzés is mert olvasni akarom a folytatást. Viccet félre téve, nem semmi amit ki kell bírnod. Az én ügyfeleim ehhez képest angyalok. Jó piálást és pihenést. vali


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-14-2008 @ 08:10 pm)

Comment: Szia, Vali! Nem önzés az, én örülök. Ha magamhoz tértem a holnapi piálásból, majd folytatom:))))) Puszillak: Anne


Hozzászóló: zsuka49
(Ideje: 09-14-2008 @ 08:19 pm)

Comment: Részvétem, de a lényeg, hogy már túl vagy rajta!! Én is sokat rendezvényezek, csak én kajáltatok emberkéket, díszvendégeket, esküvősöket, bankettosokat stb....... Pusza: Zsuzsi


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-14-2008 @ 08:29 pm)

Comment: Szia, Zsu! Milyen jó, hogy ennyien vagyunk hasonló területről.. ez biztos nem véletlen... Puszi: Anne


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 09-14-2008 @ 08:46 pm)

Comment: Alig vártam a beszámolód Anne és nagyon örülök neki hogy túlélted, mert így szombaton ott leszel a talin...mint Piroska ha jól sejtem...nagyon tökéletesen elénk tárod a beszámolódban a sok önző és beképzelt embert...hogy csak finoman jellemezzem őket...aztán hétfőn vigyázni a piálással...üdv samy


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 09-14-2008 @ 08:52 pm)

Comment: Szia, Sam! Én is örülök, hogy vártál :)))) Elárulod, mire készülünk?? Azt hittem, meglepi lesz! Jut eszembe, most még a héten be kell szereznem a jelmezt :)))) Hoztam tapasztalatot a Parti-hoz ;)) Nyugi, kijózanodom szombatig. Sok puszi: Anne


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds