[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 210


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ünnepre fel!
Ideje:: 09-24-2008 @ 12:04 am

Az ünnepről írtam más vonatkozásban másutt, mely okok vezethetnek, hogy félretéve pillanatnyi elfoglaltságaimat, emlékeimbe idézzek egy pontot, melyen túlhaladtam, mert elmúlt, de melyhez az idő egy általam kiválasztott újabb pontjában visszatérjek. Nehéz lesz, hiszen arra az évekkel ezelőtti napra éppen nem is emlékezhetem, hiszen alig egy hónappal később érkeztem meg ide hivatalosan. Ez azonban mellékesebb körülmény annál, hogy az a miliő, a frissen, tűzzel, a dolgok közepébe vágó lendületnek mára az emléke is elporzott, ahogy gyakorlatilag mindazoknak (kivétel erősítse a szabályt!) a mindennapi jelenléte, akik miatt lett csírájában azzá ez a hely, amilyennek máig láthatjuk. Sokan nem tudhatjátok, és ezzel sem felvágni, sem botránkoztatni nem szeretnék, de az aktív közegnek valahol lételeme volt a pletykáktól izzó, folyton vitában álló, botrányszagú, egymásnak versben felelgető indulat, mely hol vérre ment, hol örök szerelembe torkollt, és sohasem volt enervált, vagy közömbös. Ittlétem során többször volt részem a kitiltásban, majd újra visszahelyezésemben, renitens, ám a lapot nézettséggel alaposan ellátó viszonyulásom nem szerzett igazgató tagságot, sem adminisztrátori jogot: nem sajnálom ma már. Hiszen míg tehettem, leírtam, amiben örömöm telt, vagy ami bántott. Szinte részemmé forrott és gyötrő hiányérzetet, elvonási tünetekkel járó paranoiát keltett, amikor nem lehettem fenn naponta több órát, folyamatosan privát levelezve, csetelve, verselve. Nem fáradtam el, nem ez volt az oka, hogy elmaradtam. Egyszerűen arculatot, jelleget vagy nem is tudom mit váltott, többé nem volt már meg az az inspiráló közeg, talán lejárt az úttörők ideje, hogy átadja a helyet valami másnak.
Nem én! Dehogy akarnék bántani is valakit! A természet rendje ellen kár ágaskodni. Furcsa is, hogy megjelenik egy őskori lelet és magyarázgatni próbál homályosan, összefüggéstelenül.
Valahogy mégis megragadnám a szót a bevezetőmben említett ünnep kapcsán, hiszen eltelik hamarosan nálam is az az öt év, melyből már így nem mindegyik full-aktív, de van közte jópár igen gyümölcsös. Furcsa, de nem látok nagyon (azért, hogy homályosodik a szemem?) azok közül tolongani, akik akkor hangosak- mondhatni hangadók- voltak, hogy együtt fújhatnánk el egy képzeletbeli gyertyát. S akik csak tegnap kopogtattak be, vajon nekik mit jelenthet ez az öt év? Ők másutt, más porondokon (netán sehol sem) voltak ezalatt, ők nem élték meg mindennapjaikként a fullextrát akkor. Akkor miért ünnepelnek? Persze, hogy adós sem maradjak és ne gyártsak fölös költői kérdéseket, van válasz, nyilván, a szellemi egység, mely időtlen, meg miegymás..
Nem jó megfeledkezni az elmúltról (persze van eset, mikor kifejezetten áldásos). De arra sem árt emlékezni, hogy a múlt nem egy massza, egy előjel nélkülivé vegyített zanza, hanem igen, tele volt lelkesedéssel, botránnyal, kis közösségből lett, ahol név szerint és személyesen ismerte egymást szinte az összes tag, vibráló élet és nyomasztó feszültség járta át, generátora az alkotásgyümölcsű jövőnek. Mi voltunk némelyetek előtt és sokan ezért vagytok itt.
Ne legyek ünneprontó, igaz? Magam is sokat köszönhetek a helynek, sőt üzemeltetőinek is, nélkülük kevésbé teljesedhetett volna ki alkotói szabadságom, mert fontosnak tartom hangsúlyozni, hogy itt mostanáig interaktív és közösségi portál működött a szó legnemesebb értelmében, mely a lehető legnagyobb szabadságfokot kívánta biztosítani a sötétből (ismeretlenségből) előlépő egyén megnyilvánulásához, előre deklarált, szabályozott keretek között. Mint ismeretes lehet, nem minden szabállyal értettem egyet, és bizony volt, hogy át-átlépkedtem ezeken a korlátokon. Mit tegyek? Olyan szabadformának képzeltem és beleéltem magam, hogy a közcélú portálon kimondható az igazság, akár az üzemeltető rovására is. No, ebben némileg tévedtem. Mikor rájöttem, hogy a kiskertben azé az uborka, akié a kiskert, akkor eltört helyrehozhatatlanul valami bennem és sírva elkezdtem kifelé tolni a háromkerekűmet.
Nem mondom, hogy mára rendelkeznék alapvetően eltérő tapasztalattal e témában, a különbség csupán annyi, hogy kinőttem a háromkerekűmet, meg hogy talán nem fakadok sírva minden apróságon.
Nosza, hát, ha torta, el kell fújni rajta a gyertyát! Azért készült, nemde? Boldog születésnapot, és emelem poharam, eks..!


Utoljára változtatva 01-12-2011 @ 09:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 09-24-2008 @ 10:25 am)

Comment: Igen, sokan nincsennek már itt az alapítok közül.Sajnálom. Talán megbotránkoztató, de kimerem jelenteni, hogy ez a hely már nem ugyanaz, mint amilyen akkor volt. Mások voltak az emberek a szokások. No, nincs ezzel semmi baj, hiszen minden változik és újul, elmúlik és átalakul...de mégis, az én emlékeimben egy egészen más kép él az 5 évvel ezelőtti időszakról. Most kicsit hiányosnak látom a torta körül ülő székeket, hiszen nekik -azoknak a régieknek- lehet köszönni mindent, mindent, ami most itt adott ezen a mai lapon. Hol lennénk most Attila adminkodása nélkül, kerlaci rendrakásai-, Audrey folytonos vitái-, Káma szervezései-, ukume lázadó igazmondása-, zsoló renitens viselkedése-, Bogika szociális képei és szókimondó hozzászólásai-... és igen, én és csingi örök vitája nélkül. Ezek mind szoros részei, alapkövei voltak az akkori mindennapoknak. Én most elsősorban nekik szeretnék boldog születésnapot kívánni, az akkori létükért és munkájukért. Másodsorban nektek, újaknak, akiknek ezek a nevek már nem mondanak semmit. Kérlek vigyétek hasonlóan jó irányba és virágoztassátok ezt az oldalt, úgy ahogy elődeitek is tették. Boldog születésnapot Full!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-24-2008 @ 08:42 pm)

Comment: Bár a születésnapig, még hátra van egy hónap, természetesen a hangulatkeltés nem maradhatott el. Semmi gond, hiszen Ti, egy ilyen páros vagytok. A portál születésének napja nem változik, csak mert vannak újak, és vannak régiek. Ez a születésnap eddig is, és ezentúl is, a portál alapítójának Szebeni Attilának tisztelgés, és tisztelgés mindazoknak kik az alapító szellemében, az irodalmat, a művészetet szolgálva sokat tettek ezért a helyért a múltban vagy a jelenben. Szebeni Attilának csak hálával tartozunk mindezért. Mielőtt félreértések lennének, rengeteg régi tag van közöttünk, abból az időből is, még Titeket is beleértve, hisz nem szüntetek meg be-be nézni, ha másért nem, hát egy kis csipkelődésre. Arról pedig, hogy más lenne ez a hely, nos más a véleményem. Legfeljebb számotokra lett más, mert már nem a szíveteket hozzátok ide. Akik ma aktívak, pont annyira otthonuknak érzik, ma is pont olyan pezsgő baráti élet zajlik, és ma is megszületnek a szerelmek is, és ma is sírunk egymás bánatán, és ma is nevetünk a másikkal a boldogságán. Ma is születnek tehetségek is, akik pár év múlva már "öreg" fullosként segítik majd az akkori szárnypróbálgatókat. És mint minden otthonból, innen is kiröpülnek időnként a fiókák, hogy máshol is megméressék tudásukat, tehetségüket. Itt bátorítást kaphat, erőt gyűjthet, barátokat ismerhet meg, aki akar. Ide visszatérhet aki eltávozott, ez a hely nem változik, marad a szárnypróbálgató Amatőr művészek bölcsője, óvodája, iskolája, egyeteme... Mert egyet nem szabad feledni. "Nem az jobb, amit jobbnak mondanak, hanem az, amelyet önkéntesen többen fogadnak el." Természetesen a személyeskedés továbbra is tilos, ezért Tupir Hsz-e ismét túl lő a célon (nem véletlenül). Csak sajnálni tudom, ha úgy érzitek, attól szép az élet, ha marjátok egymást. Nos szerintem nem attól. A békétlenség, a balhézzunk kicsit elmélet, nem tesz naggyá, és nem szépíti meg a múltat sem. Még akkor sem, ha most ömlengesz arról, ami mind a ketten tudjuk, hogy bőven másról szólt.


Hozzászóló: Tupir
(Ideje: 09-24-2008 @ 10:07 pm)

Comment: Kedves Anna, sajnálom, hogy a hszemből csak ezt szűrted le-miszerint csipkelődni szeretek/szeretnék most is. Én csupán elgondolkodtam és ennek eredményét leírtam. Nem azért, hogy csipkelődjek, nem azért hogy megbélyegzett páros egyik társa legyek, hanem azért mert akkoriban ezek az emberek jelentették az oldalt, a Fullt. Egy szóval sem mondtam, hogy most kevesebb lenne, hogy nem születnek tehetségek, hogy nem érzik magukat otthon, akik most újak itt. Én csupán egy visszaemlékezést írtam, megemlékezve azokról, akik tényleg itt kezdték 5 éve-talán mert én is köztük vagyok. Sajnálom, ha ez nem tetszett, sajnálom, ha már csak a csipkelődést látod az írásom mögött. Ebből is látszik, hogy jobb nem szólni-ezt is teszem, ígérem.


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 09-24-2008 @ 10:11 pm)

Comment: Nyilvánosság előtt szóltam, elmondtam a véleményemet. Azt hiszem, nem volt szavaimban semmilyen személyeskedő vonás. A portálról és tagi viszonyairól leírtakat, mint véleményt úgy gondolom, nem érheti elmarasztaló szó, mivel azok a szabályoknak megfelelően íródtak. Ellenben a válasz megszólított, és nem is csak engem: nyilvánvalóan negatív hangulatkeltőként, pusztán csipkelődni bejáró, megbélyegzett felhasználóként lettem/lettünk párosan beállítva, akik ráadásul szintén elítélendően szívtelenül (?)járnak be (ugyan hogyan ismerhetne egy ember olyan közelről, hogy bátran efféle állítást merjen tenni?) Netán az oldallal kapcsolatosan fennálló jelen, vagy múltbeli problémák már-már kínos feszegetése adna erre okot? Mindenesetre panasszal azt hiszem, inkább én élhetnék a legutóbbi hozzászólás kapcsán. De nem teszem: hiábavaló és értelmetlen lépés lenne, azonban deklarálni szeretném, hogy pusztán egy tulajdonjog nem jogosít bármire. Nincs szükség a tagság többi része előtti nyilvános elmarasztalásunkra sem, egyébként ez nevetséges is: mint ahogy nem tartozom számadással a véleményemért, ugyanezért nem is lehetek elmarasztalható. Aki olvasott és olvas, láthatja, hogy bizonyos rendszerességgel kerül fel irodalmi jellegű publikáció tőlem (ezt nem a reklám miatt, félre ne értse senki), tehát magam részéről is némileg hozzájárulok sokakkal együtt (de inkább hozzájárultam), hogy a portált ne pusztán a google-hirdetések miatt látogassák, mely ily módon nyilván konkrét anyagi bevételt is eredményezett a külsős elérések utáni rákattintással. Nem panaszkodom, hiszen ingyen használhatok/használhatunk egy portált publikációs felületként. Azonban lássuk be: értelmetlen és működésképtelen az efféle portál állandó aktív tagság jelenléte nélkül, így vagy úgy az üzemeltető rászorul a tagokra és.. És viszont? A kérdés ezen része megér még egy mondatot. Ma már se szeri, se száma a magát ingyen kínáló php alapú portáloknak. Talán fejletlenebbek, talán akad csiszolni való rajtuk, de mohón várják az alkotni vágyó közönséget. Igaz, a megszokás, a kapcsolatok és hierarchiák masszív kialakulása visszatartó erő, hogy kitekintsen a magát kényelemben tudó tag, azonban kapcsolatok, értékcentrikus közösségek szerte alakulnak, miért ne fogadhatna el a tag valami mást jobbnak? Én ezek után miért nem ragaszkodom annyira ehhez a tagsághoz? Talán köze lehet a személyemnek, személyünknek címzett, egyébként a netikettet is felrúgó, megkockáztatom: ok nélkül való, de legalábbis bizonyítást nem nyert, vádló hangú kifakadásnak? Nevezhetjük a most történt incidenst akár nyilvános becsületsértésnek is? Azt hiszem, elég ha megmutatom: lehet másik oldala is az éremnek, és nem feltétlenül felhőtlen tiszta és idilli a kivetített kép. Köszönöm a figyelmet!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-24-2008 @ 10:29 pm)

Comment: :))) Kedves Zsoloo és Tupir. Érdekes, hogy véleményetek csak nektek lehet. Nekem nem? Vajon miért? Úgy gondolom, ha valaki blogot ír, és abban személyeskedik, ha valaki hsz-t ír és abban személyeskedik, ne csodálkozzék, ha viszont is ez történik. Én másképp látom a múltat Veletek kapcsolatban, és nem történt más, mint én is leírtam. Vélemény csere...Pezsgés, ahogy Te mondod, ütközés...stb. Ezt hiányoltad a mai Fullból, nos szolgáltam vele egy kicsit. Vajon ebben meg mi az ami nem tetszik?


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:04 pm)

Comment: Kedves zsoloo és Tupir! Én két és fél éve vagyok a Full tagja, tehát nem voltam itt a "születésénél". Nem ismerem az akkori hangulatot, az oldalon uralkodó viszonyokat. Nem ismerem a Ti "renitens" viselkedéseteket sem, nem is igazán érdekel, én az irodalom miatt vagyok itt. Azt tudom, a verseiteket szeretem... Ez a blog úgy érzem bántóra sikeredett a Fullextrával szemben. Számomra azt sugallja, ez az oldal már nem olyan, mint rég volt, a kezdeti időkben, mégjozzá hátrányára.Ezt érzem a soraitok közé rejtve, és ez nagyon nem tetszik nekem... Szerintem felesleges volt ezt most ide... főleg a születésnap előtt 1 hónappal. Senki nem vitatja a régiek érdemeit, de a mostaniakét sem kellene lekicsinyíteni.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:06 pm)

Comment: Csak a változás örök, minden más múlandó. Ennek az igazságnak valóságtartalmát megérezheted. Gyere el a születésnapi találkozóra. Meg fogsz lepődni, de hidd el megéri.


Hozzászóló: Si
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:13 pm)

Comment: Persze hogy jó lenne, ha mind itt lennénk , akik együtt kezdtük. Jó lett volna együtt, egyetértésben megérni ezt az évfordulót. Aki nincs itt, azért nincs itt, mert nem tudott, vagy nem akart beilleszkedni ebbe a fejlődő, tovább alakuló közösségbe. Esetleg megváltozott életkörülményei miatt maradt el. Soha nem volt itt zavartalan az élet. Ne felejtsük el, mennyi veszekedés, botrány volt kezdettől fogva. Sérelmei nem csak azoknak lehetnek, akik csak a magukét látják. A Fullextra mégis megvan, mert -szerintem - jók az alapelvek és ezeket Anna jól viszi tovább. A reklámokat felhánytorgatni pedig teljesen felesleges és nem is az ünnephez illő dolog. A reklámok hozzá tartoznak a mai élethez. Egyébként minden laptulajdonos ugyanerre készül, de csak bizonyos taglétszám felett van rá lehetőség, és a gazdasági életben való jártasság is szükséges megszerzésükhöz, megszervezésükhöz.


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:17 pm)

Comment: Kedves Anna! Csakhogy van egy kis bökkenő: itt most nem általában a blogozásról, és az abban történő személyeskedésről van szó. Itt, ebben a blogban kerülve a megszólítást, nem tettem igazságtalan, vagy elmarasztaló ítéletet, veled ellentétben, aki bizony tett. Az említett pezsgést, és ütközést, melynek generálását jótékonyan mindig annak nyakába varrják, akinek véleménye nem egyezik a portáligazgatásáéval, ezúttal nem kívánom magamra szignáltatni. Tapasztalatom, hogy bár kellemes a szalonnát megsütögetni a botrány okozó hátán (érts a besöpört felpörgés okozta haszon), mégis valahogy végül mégis a botrány okozó tűnik el a süllyesztőben, bűnbakként elcipelve egy lezáratlan ügy piszkát. Ezért ne haragudj, ha nem tudok együtt mosolyogni a rajtam ok nélkül enyhe rosszallással mosolyogva ítélkezőkkel, akiknek ez már megint egyfajta zsolós-botrányos ügy! Mindig is többről van szó, mint egy hülye, nagy arc makacs ellenkezése! Miért nem a problémákról beszélünk? Hogy miért hagyták el nem olyan rég csapatostul az oldalt korábban vezető beosztású felhasználók? Hogy hogyan lehet közszolgálatinak, nyitottnak tűnni, miközben önkényes eszközök alkalmazása miatt szinte véleményt sem lehet megfogalmazni, ha az nem az oldalt pártoló? Hogy bratyi-alapon miért csak az egymást közelről ismerő szűkebb körben forognak az ajánlások, míg a bővebb körből szinte egyáltalán nem? És akkor csak habként a tortára az a néha lehetetlenül nagy számú állandó olvasó kijelzése, akikről sejthető, hogy legfeljebb néhány órás intervallumban jártak itt és gyűltek fel, de olvasócsalogatónak kiválóan alkalmas reklámot képeznek. Nem beszélve bizonyos alkotókról, akiknek deklaráltan lehet rendszeresen nyomdafestéket alig tűrő írásokat publikálni ’szárnypróbálgatásképpen’ Visszaveszek: a fenti kérdések maradjanak költőiek, nem lehet tisztem beavatkozni a magánpraxis belügyeibe. Amit elvárhatok az a személyem iránt tanusítandó szabványos protokoll maradéktalan betartása.


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:25 pm)

Comment: Tudod Zsolt, én nem vagyok itt öt éve, csak három. Nem voltam a kezdet kezdetén jelen. DE! De nem hinném, hogy ide bárki is a balhé kedvéért jár manapság fel. Nem hinném, hogy egy irodalmi portálnak a pletyka kell legyen a legfőbb vonzereje. Nem hinném, hogy most, a mostani tagok ne pont azt éreznék, mikor itt élnek, mint a régiek. Nem hinném, hogy most kevésbé zajlik az élet, mint rég. Csak másként. De ez nem baj. Nagyon nem baj. Senkinek nem hiányzik, hogy azzal teljen el itt a nap nagy része, hogy fennhangon szidalmazzuk a másikat. Neked komolyan ez hiányzik? És tudod, van még egy fura érzés bennem. Akik elmentek. És akik maradtak. Meg lehet nézni, kinek is volt IGAZÁN fontos ez az oldal. Ugyanis tőlük akár már negyedik szülinap se lett volna. Bocsánat, ha nem fogalmaztam virágnyelven, bocsánat,hanem voltam túl finom. Nem is célom. Ugyanis- mivel azt a sértődős, add vissza a babaruhám időszakot végigcsináltam- már nagyon unom a kisérteteket. Nem vitatom senki érdemét. SENKIÉT! Hát te se tedd másokét. Most is pont olyan lelkesek itt az alkotók, mint akkor. Csak talán a pikirt megjegyzések kevesebbek. Talán rájöttek, hogy ez az oldal nem küzdőtér, hanem művészet. Boldog születésnapot Full!!!


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:37 pm)

Comment: Kedves Régi és Új Tagok! (Na, ebbe most jól beletrafáltam! Honnan számoljam?) Van úgy, hogy megfogalmazhatatlan nyugtalanság van bennünk. Úgy írnánk, mondanánk, tennénk valamit. Valamit, amitől egyensúlyba kerül köröttünk, bennünk az a „valami”. Mi az, ami békétlenné teszi, pontosabban arra ösztökéli, hogy egyáltalán önmagának feltegye a kérdést: Miért tegyem? Lehet egyfajta misszió, megszületése pillanatához kapcsolódó csillagállás, neveltetés? A csuda tudja! Egyszóval itt vagyok kábán egy halomnyi kérdéssel. A torkom kissé kapar, így szopogatok egy vény nélkül kapható készítményt. Lassan le is kellene feküdnöm, de tudom, addig nem fogok, amíg le nem írom, hogy kedvellek, szeretlek, befogadlak, elfogadlak, tisztellek benneteket! Hálás vagyok, mert örömet szereztetek oly sokszor az írásaitokkal, a hozzászólásokkal, a mosolyokkal! Hálás vagyok, mert ismét a Csodát tapasztalom, a Teremtő erő bölcs előrelátását, hogy egyformán mérje ki a Föld hozzávalóit. Már csak az egyensúly miatt is! Temérdek közhely jut eszembe. Na, ez is egy érdekes (blog) téma lehetne! „ A közhelyek mindennapi (mellék) szerepe” lenne a címe! Na, látjátok, ezért is bírlak benneteket! Gondolkodtattok, cselekvésre, kutatásra, ezáltal tanulásra ösztönöztök! Köszönöm Mindenkinek! fényesi Tóth János ui.: Képzeljétek! Komolyan mondom, fogalmam sem volt, hogy mikor regisztráltam ide! Meg kellett néznem. 2003. December 9.-én történt.


Hozzászóló: zsoloo
(Ideje: 09-24-2008 @ 11:43 pm)

Comment: Kedves Andi ill. minden hozzászóló! Hozzászólásaimban elkanyarodtam a születésnaptól, olyan kérdéseket feszegetve, melyek nem illők e nap kapcsán. Személyeskedési vitánkat igazából eleresztettétek a fületek mellett, mintha a full egészét akarnám bántani és ahogy lenni szokott, a mechanizmus beindult, a bárányok megvédték pásztorukat a betolakodó farkastól. Kár, hogy nem figyeltetek. A mai működésről valóban átfogóbban látjátok, milyen. Ám legyen, igazat adok nektek és sűrű bocsánatkérések közepette visszavonulok. Akik nem értik meg, hogy valami lehet koncepciójában hibás, annak ellenére, hogy jól néz ki, hiába magyarázni. Bezárom e vitát. Üdv!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds