[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 212
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 212


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


ninja.gif
Kitaláció!?--- Fantom - Újra itthon
Ideje:: 09-24-2008 @ 12:16 am

Napjaink- Magyarország, Miskolc, belváros, esti órák Molamina, és Dani sétálnak a fő utcán. Beszélgetnek, közben Mola néha-néha nosztalgiázik. Séta közben Mola érdekes egyénre lesz figyelmes, Dani egyből felfigyel a lány viselkedésére. -Mi az? Mi a baj, mintha szellemet láttál volna... Basszus az a srác teljesen olyan mintha... Á semmi az lehetetlen. -Micsoda? bögd már ki!- Semmi, semmi, csak az a srác teljesen úgy néz ki mint Világlátó, de ez lehetetlen, hisz Ausztriában eltűnt, legalábbis mindenki úgy tudja, de teljesen olyan mint ő. -Dani nem értette a lány kiről is beszél. -Bocs hogy beléd folyton a szót, de ki az isten az a Világjáró?! Mola nagy levegőt vett, nem igazán tudta hogy meséljen róla. -Nos szóval.... Szóval ő egy régi barátom. Nagyon régóta ismertem, és mindig jókat beszélgettünk, és nehéz is megítélni hogy álltam hozzá, de azt tudom hogy sokat jelentettem neki anno, és rengeteget hülyültünk. De aztán én egyetemre kerültem Szegedre, ő pedig járta a saját útját, aztán egyszer csak eltűnt, és később eltűntnek nyilvánították Ausztriában. De az eltűnése sosem hagyott nyugodni, és most hogy láttam ezt a srácot...-Miben töröd a fejed Mola?! -Majd meglátod! Kicsit nyomozni fogunk... /Pár háztömbbel arrébb az idegen mosolyogva nézelődött a szép épületek között. Alakja kitűnt a többi emberé közül. Hosszú fekete bőrkabát, fekete nadrág, bőrkesztyű, és a kovboly kalaphoz hasonló sötét fejfedő. Nagyon jól ismerte Miskolcot de jó rég nem látta már. Szokatlan volt visszajönni de már nagyon várta. A nézelődés közepette elérte a város egyik főterét, és észrevett egy csoportot. A mosoly lefagyott az arcáról, és komor, határozott, a végletekig elszánt arcot öltött. Szemében vad tűz gyulladt. -Kröger... Hamarabb rád találtam mint gondoltam. Mormogta magában, közben kezeit ökölbe szorította. -Te leszel az első. Lesz miről elszámolnunk, de türelem, ma még hagylak a helyeden, élvezd ki amíg lehet. Ezzel irányt váltott és a város hegyének irányába vette az irányt...


Utoljára változtatva 09-24-2008 @ 12:19 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 09-27-2008 @ 11:20 pm)

Comment: Nem rossz, de nagyon nehéz így olvasni. Kicsit tördelni, központozni kellen...:))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds