[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 89
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 89


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Majdnem minden...
Ideje:: 10-02-2008 @ 03:20 pm

...rózsaszín!:) De csak majdnem...
Végre! Ezt mondom lassan egy hónapja. Szerelmes vagyok! És olyan jó érzés! Először fel sem ismertem. Hiszen én már lemondtam erről az érzésről. Arról, hogy megremeg a hangom, ha róla beszélek, szívecskékkel lesz tele a füzetem, már a mosolyától is megőrülök... S most végre érzem!:) Attól fogva, hogy Lillafüreden összejöttünk, érzem. Csak furcsa még. Szoknom kell.
Nehéz volt felismernem. Persze, voltak fellángolásaim az elmúlt közel másfél évben. Nem is egy. Szerintem mindről írtam... Ez viszont más. Azért is volt nehéz rájönnöm, hogy mit is érzek. Annyira régi volt, és mégis új... Azt hittem, nem leszek erre többé képes. Hogy nem lesz, aki így megdobogtatná a szívemet. Akire félve nézek, mert a pillantásától is elolvadok. Akinek egyetlen szavára pillangók kezdenek röpködni a gyomromban... Sugárzok, elkezdtem hízni és istenien vagyok!:) Félek azért, hogy majd ez is elmúlik, de most még erősebb a szerelem bennem, mint a félelem. Az elején nagyon nehéz volt. Megszokni, hogy van valakim, közben meg nem lehet mindig velem. Ezzel jár egy távkapcsolat. Volt bennem némi bizonytalanság, azt hittem, nem is vagyok fontos neki. Már rájöttem, hogy csak a saját bizonytalanságomat vetítettem ki rá. Iszonyú volt megszoknom, hogy újra távkapcsolatban vagyok. Most már biztosan érzem, hogy ő is szeret. Bár még nem mondtuk ki így konkrétan egymásnak, de voltak elszólások...amikből érteni lehetett mindent!:) Most legszívesebben repülnék, világgá kürtölném, hogy mindenki együtt örülhessen velem!:)
De mint fentebb említettem, nem minden rózsaszín. A suli nagyon kemény, kikészítő és idegesítő. Az órarendünk pocsék, már eltelt több, mint egy hónap és még mindig megy a kavarászás. Közben sorra jönnek a dogák, készülni kell, tanulni, teljesíteni... Mellette még dolgozok is, anyum elvárja, hogy itthon is besegítsünk... Iszonyú nehéz mindenhol helyt állni. Most nagy szükségem is van a páromra, támaszként. Mindig, mikor azt érzem, hogy össze akar omlani minden, akkor rá gondolok és, ha nem is felejtek el mindent, legalább mosolyogva vészelem át a problémákat!:) Hálás vagyok a sorsnak, vagy akárkinek, aki az utamba vezette Szabit! Mert most nélküle ki sem bírnám ezt a nehéz időszakot. Igaz, a barátaim is mellettem állnak. De, mint tudjuk, az nem olyan, mint valaki mellett ébredni, forrón ölelni, szeretni...
Szerintem nem is kell magyaráznom :). Azt hiszem, Szabi pont jókor jött az életembe. Sokat szoktam rá gondolni, arra, ahogy találkoztunk, ahogy kezdtük a megismerkedést és arra, hogy mennyire nem ismerem még. Betoppant az életembe, bemosolyogta magát a szívembe :). Mindig kedves dolgokat mond, bíztat... Amikor a szemébe nézek, a saját gondolataimat, érzéseimet látom visszatükröződni. Vicces, hogy már vagy egy éve ismerjük egymást netről, és csak nemrég jöttünk össze. Mintha egymásra vártunk volna!:) Az is érdekes tény, hogy fél évig nem volt senkim, eddigi életemben először voltam ennyi ideig pár nélkül... És aztán jött ő, jött a villámcsapás és a szerelem!:)
Nem is ragozom tovább, mert még meguntok engem. Meg nem akarok csöpögős sem lenni. Csak annyit kívánok, hogy sokáig lássam még a rózsaszín felhőket!:)


Utoljára változtatva 10-02-2008 @ 03:20 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Lyza1
(Ideje: 10-02-2008 @ 04:36 pm)

Comment: Tiszta szívből gratulálok!...Legyen sokáig ilyen boldog az írásod, kedves Reg!...Ölellek: Lyza


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 10-02-2008 @ 04:54 pm)

Comment: Én is azt kívánom, hogy sokáig hordd a rózsaszín szemüvegedet, amúgy meg üdv a felnőttek világában. :)))))) Puszi: Anne


Hozzászóló: reginababa19
(Ideje: 10-02-2008 @ 05:42 pm)

Comment: Köszi szépen Lyza és Anne!:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds