[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 270


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


ohmy.gif
Már megint...
Ideje:: 10-08-2008 @ 08:41 pm

Sziasztok!

Újra itt a blogban. Nem véletlenül...
Ugyanis az elmúlt éjszaka után nem hagy nyugodni valami, amit mindenképpen le kell írnom, pontosabban ki kell írnom magamból.
Az utóbbi években egyre többet foglalkoztam az álmaimmal, illetve azok jelentéseivel, valóság tartalmával, kicsit „természetfeletti” dolgokkal.
Mert ugyebár lehet benne hinni, és lehet az egészet butaságnak gondolni.
Ám hozzáállástól függetlenül nem tagadhatjuk: ez a dolog mindenképpen jelen van. És ugyebár véletlenek sincsenek. Minden okkal történik, valamiért. Nem mindig hittem benne, de a saját bőrömön tapasztaltam, hogy ez bizony nem zagyvaság. Valamint egy nagyon kedves ismerősöm által sokkal felvilágosultabb lettem. Köszönet neki érte!
Az is kiderült, hogy ezeket a fura, olykor félelmetes álmokat sok esetben fizikai jelenség is kíséri. Az elsőt most nem ecsetelném, de a múlt éjjel történt dolgok eléggé megrémisztettek.

Nem szimpla rémálom volt.
Mint bizonyára sokan tudjátok, nyáron volt egy kis kiruccanásom Törökbálinton a tüdőgyógyintézetben, mert „csapágyas” a bal tüdőm. Rettenetes volt az a közel egy hét maradjunk ennyiben. Nem vagyok ahhoz „hozzászokva”, hogy szurkáljanak, vizsgálgassanak, csöveket dugdossanak le a torkomon. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy nálam sokkal komolyabb betegségben szenvedő embereknek milliószor több, sokkal fájdalmasabb dolgokat kell átélniük, ha úgy tetszik: farkasszemet néznek a halállal, nap mint nap...

A lényeg a következő: újra ott voltam. Valami ágyon feküdtem, és körülöttem vagy négy-öt doki ugrált, köztük határozottan felismertem azt, aki a nyáron látott el.
Szóval ott dekkolnak fölöttem, én meg csak pislogok mint hal a szatyorban.
Ám a legrémisztőbb nem ez: amíg ez az egész zajlik, külsőleg szemlélek.
Magyarán: egy üvegen keresztül lesem, hogy mit csinálnak velem egy ágyon.
Ráadásul szarul nézek ki, és meg sem vagyok borotválkozva. De komolyan.
Elég gyorsan forgolódnak a dokik, és megint van valami cső, de fogalmam sincs, mi lehet a bajom.
Úgy nézem végig a saját „nem is tudom mimet”, mintha egy Internazionale meccset skubiznék a tévében. És a csapat vesztésre áll. Rohamoznak, de minden hiába.
Az ellenfél nagyon erős és határozott, már csak másodpercek vannak hátra, és a bíró nem hosszabbít…
És ekkor, ahogy az lenni szokott kinyílnak a szemeim. Rossz álom? Talán. Veszek egy nagy levegőt, hogy megkönnyebbülten fújhassam ki az foszlányait is magamból. Ám a beszívás szúró fájdalommal jár. A bal oldalamon. Nem vészes és nem is tart sokáig, de határozottan érzem.
Nem vagyok valami nyugodt. Folyik rólam a víz. Nehezen sikerül újra elaludni.
Már megint ott voltam. Ott, ahol az elmúlt időben nagyon sok ismerősöm, sőt a nagyapám is megfordult. Törökbálinton. És sajnos ma már egyikük sincsen köztünk.
Nem tudom mit jelentsen ez az egész. Mindenesetre könnyebb így, hogy leírtam.
Remélem az egész csak annyit jelent, hogy nem ártana kicsit kipihennem magam. Egyfajta figyelmeztetés. Én még egyszer nem megyek oda vissza…

 



Utoljára változtatva 10-08-2008 @ 10:26 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 10-08-2008 @ 10:35 pm)

Comment: Most mondhatnám, hogy annak örülök, hogy így,ennyire megijedtél, mert talán jobban fogsz figyelni magadra... de nem így van. Nem lehet félelemben élni... én már csak tudom, hidd el. Ne félj, győzz! Ezek az álmok a félelemből táplálkoznak. Te erős vagy, legyőzöl minden nehézséget... ismerlek.:))))))) De olyannak, mint ott, Törökbálinton, soha többé nem akarlak látni. Puszillak!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-08-2008 @ 10:57 pm)

Comment: Tudod Andi, vigyázok én magamra amennyire lehet. De akkor sem élhetek a négy fal közé zárva attól tartva, hogy valami komoly gebasz lesz a végén. Én sem szeretnék mégegyszer úgy érezni, mint Törökbálinton... köszönöm!


Hozzászóló: kepe
(Ideje: 10-08-2008 @ 11:11 pm)

Comment: A hithez valóban köze lehet, de nem feltétlenül konkrétan azzal az üggyel kapcsolatban, amiről az álom szól : A tudattalan ugyanis felhasználhat olyan szimbólumokat, történéseket, amik az embert érzékenyen érintik, ha ezzel érzékeltetni szeretne -érzelmileg átéletni-,egy olyan következményt, ami bekövetkezhet, ha bizonyos dolgokon nem változtat, illetve ha a jövőben várhatóan nem jól reagálna le valamilyen helyzetet, pl. mert az akarat, a hit addigra felemésztődne. Egy ilyen álom viszont azt képes szinten tartani. Ha nagyon erős érzelmi impulzus éri az embert egy álom által, akkor az a későbbiekben jelenthet egy olyan élethelyzetet, amikor mindenáron végig kell vinni valamit, legyen bármilyen nagy a túlerő. De még kompromisszumot sem szabad kötni semmilyen szinten. Ha másképp nem megy, hát ott kell hagyni az adott helyet, legyen az bármilyen kényelmetlen is.


Hozzászóló: naiva
(Ideje: 10-09-2008 @ 12:24 am)

Comment: Belső félelmeinket vetítik elénk az álmaink, megpróbálják feldolgozni a szorongásainkat... Ne szorongj az álmaid miatt Gabi, bár nem árt odafigyelni rájuk, mert a tudatalattink néha üzen.. Puszi, vigyázz magadra: Zsuzsi


Hozzászóló: lena1
(Ideje: 10-09-2008 @ 12:31 am)

Comment: Drága Gábor! Mindenféle átélt emléket előhoz az álom. Ne tulajdoníts nagyobb jelentőséget neki. Az élet, úgyis másképpen alakítja az álomképeket. Te erős, egészséges, fiatal, nagyon kedves ember vagy. Sok ezer szépség vár rád. Bízz a jövőben és önmagadban. Szeretettel ölellek.Lena


Hozzászóló: zoria
(Ideje: 10-09-2008 @ 07:34 am)

Comment: A saját tapasztalatom szerint a halott szeretteink álmunkban megpróbálnak figyelmeztetni. Napokig rémálmom volt (az édesapám és a férjem kergetett) mire orvoshoz mentem. Időben. Rák volt, de még nem áttétes. Amit leírtál szerintem is figyelmeztetés, mert neked még dolgod van itt. Próbáld meg megszüntetni ami rossz az életedben és elmúlnak a rémálmok. vali


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-09-2008 @ 07:39 am)

Comment: Szorongásaink, boldogságaink is ott vannak álmainkban...Azok az élmények, amelyek mélyen megrázkódtatják az embert, beássák magukat a tudatalattinkba, és álmainkba jönnek időnként felszínre. Nincs különösebben jelentősége, összefüggése jövőbeni történésekkel pedig végképp nincs, csak agyunk dolgozik, mint ahogy a tudatunkat, érzéseinket is az agyunk működése határozza meg. Ne láss bele többet, mint amennyi benne van. Megviseltek a nyári események, és ezek még jelen vannak tudat alatt a gondolataidban. Pihenj sokat, aktívan kapcsolódj ki, és próbálj meg nem szorongani a jövőd miatt. Fiatal vagy, és ha figyelsz az egészséges életmódra, jó eséllyel sétáltathatod majd az unokáidat...:))))


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-09-2008 @ 01:39 pm)

Comment: Kepe, nagyon köszönöm hozzászólásodat a témában. Megmondom őszintén alaposan elgondokodtattál, és többször is vissza-visszatértem egy-egy mondathoz, mire igazából sikerült megértenem. És nagyon szépen köszönöm! :)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-09-2008 @ 01:41 pm)

Comment: Igen Zsuzsi, elég sokszor üzennek az álmok. S mint említettem, ezt elég sűrűn kíséri fizikai jelenség is esetemben. Igyekszem mellőzni a szorongást. köszönöm szépen! puszillak!:)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-09-2008 @ 01:42 pm)

Comment: Drága Lena! Nagyon szépen köszönöm kedves szavaidat, mindig sikerül erőt merítenem belőlük. szeretettel ölellek:)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-09-2008 @ 01:44 pm)

Comment: Köszönöm Zoria! Ez nézőpont kérdése, mit nevezünk "rossznak", hiszen ha az ember túl sokat vállal, túlhajszolja magát az rossz. Azonban muszáj az embernek hajtania is, hogy kicsit jobb legyen... köszönöm szépen:)


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-09-2008 @ 01:47 pm)

Comment: Kedves Anna! Valóban sokat foglalkoztat az a szűk egy hét, amit nyáron ott töltöttem, s feltehetően ennek is jelentős szerepe van abban, hogy így előjönnek ezek a dolgok. Nagyon szeretnék végre egy jó nagyot pihenni, de sajnos az igazi hajtás most van, ill lenne, ha jutna idő mindenre. Be is vagyok szarva rendesen a vizsgáim miatt. Ami pedig az unokákat illeti...köszönöm szépen, de Ej, ráérünk arra még! :) puszillak!:)


Hozzászóló: Thalassa
(Ideje: 10-09-2008 @ 06:47 pm)

Comment: Hm... az álmok, azok a furcsa álmok. Tudod mi a véleményem ezekről. Nem mind jósol meg valamit, de mindenképpen érdekesek és van oka az eredetüknek. Mindenképpen félelmetes álom... nagyon az. Ne is kerülj oda soha vissza!!! Még álmodban se... Puszillak!


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-09-2008 @ 06:49 pm)

Comment: Hát nem is szeretnék Niki... Soha többé. köszönöm...


Hozzászóló: Anne20
(Ideje: 10-12-2008 @ 07:06 pm)

Comment: Vigyázz magadra, és figyelj az álmaidra is, mert nem véletlenül jönnek. Szorongani nem kell. A rossz emlékek előbb-utóbb elmúlnak a kórházról, ha figyelsz arra, hogy egészségesen élj, már amennyire lehet. Inkább a jövő évi nyaralásra koncentrálj, meg bulizásra.... meg a vizsgákra. Puszillak: Anne


Hozzászóló: Baggio011
(Ideje: 10-12-2008 @ 08:17 pm)

Comment: Hú, Anne...koncentrálok én mindenre, csak arra nem, hogy egészségesebben éljek... de mindenképpen meg kell változtatnom pár dolgot, ez tény. köszönöm szépen:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.47 Seconds